Ten Reasons you are not Getting Etsy Sales!



Έχεις μαγαζί στο Etsy και ανυπομονείς για εκείνη την πρώτη πώληση…. Αλλά μάταια! Αναρωτιέσαι τι κάνεις λάθος? Ρίξε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές και ίσως να βρεις την άκρη!

Το μαγαζί σου είναι πολύ καινούργιο

Αν το μαγαζί σου είναι πολύ πρόσφατο δεν είναι παράλογο να μην έχεις πολλές πωλήσεις. Χρειάζεται χρόνος και υπομονή για ένα μαγαζί στο Etsy να εδραιωθεί και να ξεχωρίσει. Κατά μέσο όρο ένα μαγαζί χρειάζεται γύρω στον 1 χρόνο για να ξεκινήσει να αποδίδει, και αυτό πάντα με βάση την προσπάθεια που κάνει ο πωλητής.

Δεν έχεις βάλει αρκετά πράγματα

Ένα μαγαζί με λίγα προϊόντα έχει μικρότερες πιθανότητες να βγει στην αναζήτηση από τους αγοραστές και αυτό γιατί τα αντικείμενα του «παίζουν» με μικρό αριθμό περιγραφών και tags.
Από την άλλη παρόλο που το Etsy πλέον χρησιμοποίει το relevancy σαν την βασική επιλογή στην αναζήτηση προϊόντων, το πόσο πρόσφατη είναι μια ανάρτηση προϊόντος εξακολουθεί να έχει ρόλο. Αντί να ανεβάσεις πολλά πράγματα μαζί καλό θα είναι να ανεβάσεις σταδιακά μέσα σε μια χρονική περίοδο.
Επιπλέον όταν κάποιος μπαίνει σε ένα σχεδόν άδειο μαγαζί του δίνει αρνητική εντύπωση και δεν θα προχωρήσει σε αγορά

Οι φωτογραφίες σου αδικούν το προϊόν

Φωτογραφίες θολές, χωρίς εστίαση, με μπερδεμένα backgrounds ή τραβηγμένες με flash δεν βοηθούν καθόλου στο να αναδειχθεί το προϊόν σου! Ακόμα και σχετικά μέτριες φωτογραφίες θα πρέπει σίγουρα να αλλάξουν με φωτογραφίες υψηλής ποιότητας που θα δελεάσουν τον τυχόν αγοραστή. Οι πωλήσεις στο Etsy βασίζονται κατά κύριο λόγο στην αισθητική των φωτογραφιών, αρά καλύτερες φωτογραφίες ισοδυναμούν με περισσότερες πωλήσεις! Προσπάθησε σταδιακά να αλλάξεις τις φωτογραφίες στο μαγαζί σου, προσπαθώντας να δεις τι δουλεύει καλύτερα για το αντικείμενο σου. Διάλεξε φυσικό φωτισμό, έναν απλό φόντο και δείξε πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Διάβασε μερικές συμβουλές για καλύτερες φωτογραφίες εδώ.

Οι περιγραφές σου δεν είναι σαφείς/ είναι μπερδεμένες/ έχουν λάθη

Η περιγραφή του αντικείμενου πρέπει να δίνει στο πελάτη μια πλήρη εικόνα του αντικείμενου, των διαστάσεων του, της υφής του, των υλικών που το απαρτίζουν, πόσες μέρες θα χρειαστούν για να είναι έτοιμο κτλ. Αν όμως δεν είναι γραμμένη με σαφήνεια ή έχει λάθη και παραλήψεις τότε δίνουμε άσχημη εντύπωση στο πελάτη και χάνουμε την πώληση! Μερικές χρήσιμες συμβουλές για τις περιγραφές σου είναι εδώ & εδώ.

Το μαγαζί σου δεν είναι SEO optimized

Έχεις κάνει όλα τα παραπάνω αλλά ακόμα δεν πουλάς? Μήπως δεν έχεις ασχοληθεί ακόμα με το SEO (Search engine optimization)? Οι ποιητικοί τίτλοι, οι ασαφείς περιγραφές και τα άσχετα tags δεν πρόκειται να σε βοηθήσουν. Όλα αυτά θα πρέπει να είναι σαφή και περιγραφικά, βασισμένα στο τι αναζήτα ένας πιθανός αγοραστής!

Δεν ασχολείσαι με τα social media

Καλώς η κακώς τα social media αποτελούν ένα βασικό δίαυλο επικοινωνίας με τους πιθανούς αγοραστές. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για να οδηγήσεις το κοινό προς το μαγαζί σου. Ιδίως το pinterest και το instagram αφού βασίζονται στην εικόνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να σπαταλάς το χρόνο σου στο facebook, βεβαιώσου ότι ακολουθείς μια συγκεκριμένη στρατηγική προώθησης! Συμβούλες για τα social media θα βρείς εδώ.

Δεν έχεις παρουσία εκτός του Etsy

Είναι πολύ σκόπιμο να έχεις παρουσία για το μαγαζί σου και σε άλλα site εκτός Etsy ώστε να οδηγήσεις περισσότερη κίνηση στο μαγαζί σου και να διευρύνεις τον κύκλο σου. Προσπάθησε να προσεγγίσεις bloggers και ιστοσελίδες που κάνουν παρουσιάσεις από πωλητές στο Etsy, ασχολούνται με giveaways ή κάνουν product reviews. Συμβουλές για να κερδίσεις την προσοχή των bloggers (και οχι μονο) θα βρεις εδω.


Το μαγαζί σου δεν έχει προσωπικό στίγμα (cohesive brand)

Ένα μαγαζί με προσωπικό στίγμα και ενιαία εικόνα δημιουργεί την αίσθηση μιας δυνατής μάρκας  και αυτό δημιουργεί αίσθηση ασφάλειας στον πελάτη και τον ωθεί να ξανάρθει να ψωνίσει!
Δες κάποιες χρήσιμες συμβουλές εδώ

Δεν έχεις ξεκαθαρίσει το αγοραστικό σου κοινό

Πρέπει να σκεφτείς σε ποιους απευθύνετε αυτό ποτ φτιάχνεις, ποιο είναι το κοινό που στοχεύεις να προσελκύσεις στο μαγαζί σου. Αν δεν το έχεις ξεκαθαρίσει τότε αφενός αυτό φαίνεται και στο μαγαζί σου απωθεί τους πελάτες σου και αφετέρου δεν ξέρεις που να προωθήσεις το μαγαζί σου.

To αντικείμενο σου δεν έχει αγορά.

Αν έχεις κάνει ευλαβικά όλα τα παραπάνω και παρόλα αυτά δεν βλέπεις καμία κίνηση στο μαγαζί σου τότε ίσως έχει έρθει η ώρα να αναρωτηθείς αν το αντικείμενο σου έχει όντως αγοραστικό κοινό ή ζήτηση. Ίσως θα πρέπει να προσαρμόσεις τις τεχνικές σου σε κάτι άλλο. Συμβλουλές που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις ένα νέο προϊόν θα βρεις εδω.