Fresh shop: Handcraftedstories

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Αλεξάνδρα αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το Handcraftedstories!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Alexandra decided to open her own shop on etsy!
Today we will get to know the story behind Handcraftedstories!  



Μίλησέ μας για σένα.
Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Δουκάκη και ζω στα Χανιά στην Κρήτη όπου έχω το εργαστήριό μου τα τελευταία 15 χρόνια. Πάντα εφτιαχνα αντικείμενα με τα χέρια μου και η διαδικασία του να σχεδιάσω κάτι νέο ή να αυτοσχεδιάσω με διαφορετικά υλικά με οδήγησε πρώτα στον πηλό και μετά από πολλά χρόνια στο μέταλλο. Μία ενδιάμεση στάση σε εργασία που απαιτούσε καθημερινή συναναστροφή με πολύ κόσμο ενίσχυσε την επιθυμία μου να εργαστώ και πάλι στο εργαστήριό μου με ένα διαφορετικό υλικό, το μέταλλο.
Το εργαστήρι μου όπου σχεδιάζω και κατασκευάζω τους σφυρήλατους χαρταετούς με τις πολύχρωμες ουρές, τις βαρκούλες, τις πεταλούδες, τα αερόστατα, τους σελιδοδείκτες, τα μπαλόνια και τις ομπρέλες είναι ένας χώρος στον οποίο περνάω δημιουργικά πολύ χρόνο άλλοτε σχεδιάζοντας και άλλοτε παράγοντας. Η ησυχία του εργαστηρίου, η μουσική και η κούπα με τον καφέ είναι απαραίτητα συστατικά της δημιουργικής διαδικασίας. Η θέα στη θάλασσα και η ζωή στο νησί είναι κύριες πηγές έμπνευσης όπως και τα υλικά που προσφέρει η κρητική φύση όπως το βότσαλο και το ξερό θυμάρι που συνδυάζω με το μέταλο, σκληρό υλικό κι αυτό, σε κάποια σχέδια.
Tell us about you.
My name is Alexandra Dukakis and I live in Chania, Crete where I have my studio for over 15 years. I've always been making objects with my hands and the procedure of designing something new and improvising with different materials, lead me in working at the beginning with clay and after many years with metal. Working for a short period in a job that required daily interaction with many people, reinforced my desire to work again in my studio with a different material, metal. My workshop, where I design and I make forged kites with colorful tails, boats, butterflies, airballoons, bookmarks, balloons and umbrellas, is a place where I spend many creative moments, designing and creating! The quietness of the workshop, music and a cup of coffee are essential components of the creative process. The seaview and life on the island are the main sources of inspiration as the materials offered by the Cretan nature. For example pebbles and dried thyme, which I combine with metal, another hard material, in some designs. 


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του etsy;
Τον κόσμο του Etsy τον γνώρισα σε ένα προχωρημένο στάδιο της επαγγελματικής μου ενασχόλησης με το μέταλλο. Μετά από πολλά χρόνια συμμετοχής σε εμπορικές εκθέσεις, ένιωσα την ανάγκη να μειώσω τον ρυθμό της παραγωγής μια που τα χέρια μου είχαν αρχίσει να παραπονιούνται. Η κρίση ήταν ένας παράγοντας που συνέτεινε σε αυτή μου την απόφαση καθώς ο συμβατικός μέχρι εκείνη τη στιγμή τρόπος παρουσίασης της δουλειάς μου είχε αρχίσει να κλωνίζεται. Σε αυτό το στάδιο με παρότρυναν να πουλάω τα αντικείμενά μου μέσα από το Etsy η κόρη μου Αθηνά και ο φίλος της Χοσέ, οι οποίοι είχαν ήδη φτιάξει το δικό τους μαγαζί στο Etsy και έστελναν τα ξύλινα παιχνίδια τους σε κάθε γωνιά του κόσμου. Το περιβάλλον του Etsy μου φάνηκε φιλικό κι έτσι έγινα κι εγώ μέλος αυτής της δημιουργικής κοινότητας και οι χαρταετοί, οι βαρκούλες, τα μπαλόνια, οι καρδιές και τα αερόστατα που φτιάχνω στο εργαστήρι ξεκίνησαν τα ταξίδια τους σε απρόσμενα μακρινά μέρη...!
How did you decide to enter the world of etsy?
I met the world of etsy at a late stage of my professional involvement with the metal. After many years participating in trade fairs, I needed to slow down the production, as my hands had started to complain. The economical crisis was a factor in taking this decision, as the way I presented my work so far was insufficient. It was then when my daughter Athena and her boyfriend Jose encouraged me to sell my items through Etsy. They'd already opened their own shop on Etsy and sent their wooden toys in every corner of the world. Etsy site was friendly so I became a member of this creative community and the kites, the boats, balloons, hearts and hot air balloons that I make in the workshop, began their journeys to unexpected faraway places...! 
 

Επόμενος στόχος σου; 
Ο επόμενος στόχος είναι η δημιουργία ενός πολυεργαστηρίου όπως το ονομάζουμε μεταξύ μας στις οικογενειακές μαζώξεις, στο οποίο εγώ θα συνεχίσω να κόβω και να σφυρηλατώ το μέταλο, ο Μανώλης, ο σύζυγός μου θα κατασκευάζει ένα ξύλινο σκάφος, ο γιος μου θα δουλεύει το ξύλο, η κοπέλα του η Λίνα θα σχεδιάζει ρούχα και η Αθηνά με τον Χοσέ θα φτιάχνουν τα ξύλινα παιχνίδια τους.
Your next goal?
The next goal is to create a multilab, as we call it at family gatherings, in which I'll continue to cut and forge the metal, Manolis, my husband will build a wooden boat, my son will work with wood, his girlfriend Lina will design clothes and Athena with Jose will make their wooden toys.

Βρείτε την Aλεξάνδρα εδώ/Find Αlexandra here: etsy,

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!