Συμβουλές για τα κοινωνικά δίκτυα, από έναν ειδικό του Etsy

Μάθετε πώς να “χτίσετε” μία παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία θα ενισχύσει την προβολή του καταστήματός σας, παραμένοντας ταυτόχρονα πιστοί στο brand σας.


carbonstamps-header

Φωτογραφία από το Carbon Stamps


[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει επανάσταση στη διαμοίραση των πληροφοριών, καθώς και στον τρόπο με τον οποίο αναδεικνύονται οι κύριοι συντελεστές των σημαντικών θεμάτων. Η φωνή σας μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο. Ένα μόνο tweet μπορεί να προκαλέσει εθνικά πρωτοσέλιδα, τόσο γρήγορα όσο μία αστεία φωτογραφία μπορεί να γίνει viral.

Αλλά η εύρεση του καλύτερου τρόπου να χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσετε το κατάστημά σας στο Etsy μπορεί να αποδειχτεί δύσκολη υπόθεση. Τι θα πρέπει να κάνω tweet; Πόσο συχνά θα πρέπει να ανεβάζω posts στο Facebook; Τι είδους φωτογραφίες θα πρέπει να ανεβάζω στο Instagram;

Ενώ τα ερωτήματα αυτά είναι ανοιχτά σε ερμηνείες, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι τα social media ορίζονται από τους ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν και αυτό περιλαμβάνει και εσάς. Στην ουσία τους, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας δίνουν χώρο για να μοιραστούμε την προσωπικότητά μας, σε όλη την πολυπλοκότητα, την ομορφιά και τη δημιουργικότητά της. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μορφές των μέσων ενημέρωσης, όπως τις έντυπες και τηλεοπτικές διαφημίσεις, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας επιτρέπουν να βάλετε το «πάθος» σας στο προσκήνιο και στο επίκεντρο, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν ένα χώρο για να μπορείτε να συνδεθείτε με τα «πάθη» των άλλων. Είναι μια διαρκής ανταλλαγή και κάτι που εξελίσσεται συνεχώς.

Όταν προσεγγίζεις τα social media από επιχειρηματικής απόψεως, είναι σημαντικό να θέσεις το ανθρώπινο στοιχείο στο επίκεντρο. Αν το ακροατήριό σας αισθάνεται προσωπικά και συναισθηματικά συνδεδεμένο με σας, η αφοσίωσή τους θα επεκταθεί πέραν μιας μόνο αγοράς ή ενός κλικ. Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που προτιμάτε, εξετάστε τις ακόλουθες συμβουλές για να αναπτύξετε μια κοινωνική παρουσία στα μέσα που δεν θα είναι μόνο αποτελεσματική, αλλά και αληθινή για εσάς και την επιχείρησή σας.

Μοιραστείτε τον καλύτερό σας εαυτό

Το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είναι προσεκτική αντανάκλαση του εαυτού σας. Επιτρέψτε στους ανθρώπους να συνδεθούν με το γνήσιο, όμορφo και πολύπλευρο άτομο που είστε. Εξυμνείστε τα δυνατά σας σημεία και δημοσιεύστε μόνο πράγματα για τα οποία αισθάνεστε άνετα. Δώστε στον εαυτό σας χρόνο για να επεξεργαστεί κάθε post με έναν τρόπο ώστε να αισθάνεστε άνετα και σκεφτείτε πώς θα αντιδρούσατε αν το βλέπατε για πρώτη φορά. Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης.

viceandvelvet-instagram
H Mei Ong, ιδρυτής του Vice and Velvet στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, ανάρτησε την συγκεκριμένη φωτογραφία του εαυτού της στο λογαριασμό της στο Instagram, με λεζάντα που εξηγεί ότι η ίδια κατασκευάζει και πακετάρει όλα τα προϊόντα της για το μπάνιο και το σώμα.

Εμπνευστείτε

Πολλά εμπορικά σήματα, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων Etsy, μοιράζονται εμπνευσμένο περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε τακτική βάση. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να τα παρακολουθήσετε, ιδιαίτερα εκείνα που βρίσκονται στους τομείς που σας ενδιαφέρουν. Κάντε ερωτήσεις και προσέξτε μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες, όπως τον τόνο της λεζάντας μιας εικόνας ή το πόσο συχνά κάποιος δημοσιεύει περιεχόμενο. Παρατηρώντας τι κάνουν οι άλλοι άνθρωποι μέσα στα social media μπορεί να σας εμπνεύσει για να κάνετε το περιεχόμενό σας ακόμα πιο ισχυρό.

Βρείτε τι αποδίδει

Κάθε like, σχόλιο ή κλικ μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των περιεχομένου σας στα κοινωνικά μέσα. Σκεφτείτε πώς μπορείτε να επηρεάσει τις συμπεριφορές του κοινού σας και παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητά σας, αναλύοντας τα διαθέσιμα δεδομένα. Ρωτήστε ελκυστικές ερωτήσεις για να προσελκύσετε σχόλια και μοιραστείτε ένα εμπνευσμένο απόσπασμα για να πάρετε περισσότερα likes. Πειραματιστείτε με λέξεις όπως "ανακαλύψτε", "εξετάστε" ή "εξερευνήστε" για να ενθαρρύνετε τα κλικ. Στη συνέχεια, χρησιμοποιείστε εργαλεία όπως το Facebook Insights, bit.ly και Iconosquare για να εντοπίσετε ποιες προσεγγίσεις έχουν απήχηση στο κοινό σας.

1canoe2-instagram
Οι ιδρυτές του 1canoe2, ενός καταστήματος του Etsy που εδρεύει στην Columbia του Missouri, προσφέρουν μέσω του Instagram μία ματιά στη δημιουργική διαδικασία τους.

Nα είστε συνεπείς

Αφιερώστε συγκεκριμένο χρόνο στα κοινωνικά μέσα και δεσμευτείτε να ανεβάζετε τουλάχιστον ένα post εβδομαδιαίως. Βεβαιωθείτε ότι το πρόγραμμα είναι διαχειρίσιμο σε σχέση με τις υπόλοιπες υποχρεώσεις σας και φροντίστε να είστε επιμελείς για τη διατήρησή του. Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε οτιδήποτε είναι να εξασκείστε τακτικά.

Κάντε το αμφίδρομα

Να θυμάστε ότι τα social media είναι μια συνεχής ανταλλαγή, δεν είναι μια απρόσωπη διαφημιστική πλατφόρμα. Παρουσιάστε ποιοτικό περιεχόμενο που οι ίδιοι θα θέλατε να δείτε από τον εαυτό σας, συμπεριλαμβανομένων πραγμάτων από άλλες ιστοσελίδες και blogs. Τοποθετώντας τον εαυτό σας ως μια αξιόπιστη πηγή θαυμάσιων ιδεών και εμπνεύσεων, μπορείτε να δώσετε στο ακροατήριό σας περισσότερους λόγους να είναι μακροπρόθεσμοι επενδυτές στην επιτυχία σας.


Πρωτότυπο κείμενο: David Morgan, απόδοση: GiannisBothos .