4 Essential Product Shots for Your Etsy Listings

4 Βασικές Λήψεις των προϊόντων σας για τις καταχωρήσεις σας στο Etsy

 
Photo by Falcon and Finch
 Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.

Οι εξαιρετικές φωτογραφίες είναι το κλειδί της επιτυχίας για το μαγαζί σας στο Etsy. Δεν χρειάζεστε πανάκριβο εξοπλισμό για να εξασφαλίσετε καλές λήψεις για τα προϊόντα σας. Είναι πολύ πιθανό το κινητό σας να έχει ενσωματωμένη κάμερα που τραβά φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Εάν αυτό δεν είναι δυνατό, θα μπορέσετε να κάνετε τη δουλειά σας με μια απλή αυτόματη φωτογραφική μηχανή. Απλά διασφαλίστε άπλετο φωτισμό και ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για να τραβήξετε τέσσερις ξεχωριστές φωτογραφίες για τις καταχωρήσεις των προϊόντων σας. Θα νιώσετε σαν επαγγελματίας σε χρόνο μηδέν.


1. Η φωτογράφιση σε στούντιο

Τι: Το προϊόν σας, σε απλό-λιτό φόντο, καλά φωτισμένο για να το βλέπουν όλοι.
Ένα απλό σκηνικό αναδεικνύει την μίνιμαλ ομορφιά αυτού του μικρού χειροποίητου κεραμικού κασπώ,
απο το κατάστημα στο Etsy Olis Cupboard.

Γιατί: Η επαγγελματικού τύπου λήψη είναι ο πιο σαφής τρόπος να δείξετε στους πιθανούς αγοραστές σας τι προσφέρετε. Όταν οι αγοραστές κοιτάζουν πολλές φωτογραφίες προϊόντων σε σμίκρυνση, τους προσελκύουν οι καθαρές και φωτεινές φωτογραφίες που επιδεικνύουν το προϊόν. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα σε αυτού του είδους τις λήψεις είναι οτι οι καθαρές φωτογραφίες δημιουργούν ρεαλιστικές προσδοκίες του τι θα περιμένει ο πελάτης να λάβει, βοηθώντας σας με αυτό τον τρόπο να αποφύγετε χάσιμο χρόνου με επιστροφές και ανταλλαγές.
 
Πως: Δεν είναι ανάγκη να έχετε ένα πραγματικό επαγγελματικό στούντιο φωτογράφισης για να εξασφαλίσετε μια τέτοια λήψη. Απλά χρησιμοποιήστε ένα λιτό φόντο και αρκετό φως. Εάν οι δημιουργίες σας είναι μικρού μεγέθους μπορείτε να στερεώσετε ένα λευκό χαρτί πάνω στον τοίχο αφήνοντας το να απλωθεί ακουμπώντας στο τραπέζι ή στο πάτωμα, δημιουργώντας έτσι ένα φόντο χωρίς επιπλέον γραμμές. Εάν πουλάτε ρούχα ή μεγαλύτερα προϊόντα, δοκιμάστε να κρεμάσετε ένα λευκό χαρτί στην πόρτα του γκαράζ σας ή σε κάποιον διαθέσιμο τοίχο. 

Στην συνέχεια φωτίστε! Φωτεινό, έμμεσο φως είναι η καλύτερη επιλογή για την λήψη σωστών φωτογραφιών. Δημιουργήστε αυτό το σκηνικό δίπλα σε κάποιο μεγάλο παράθυρο στο μέσο της ημέρας ή αν είστε σε εξωτερικό χώρο φωτογραφίστε σε ομοιόμορφα σκιερό μέρος. Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε ένα ανοιχτόχρωμο χαρτί ή έναν ανακλαστήρα για να φωτίσετε περισσότερο το αντικείμενο σας. Εναλλακτικά, ρίξτε μια ματιά στο PhotojojoFoldio, ένα μίνι φωτογραφικό στούντιο με ενσωματωμένο φωτισμό, για να ελαχιστοποιήσετε το στήσιμο μιας φωτογράφισης.

2. Ο Φακός Macro

Τι: Μια κοντινή λήψη που αναδεικνύει τις ιδιαίτερες λεπτομέρειες του προϊόντος σας.
This close-up shot of Mount Royal Mint's little tiger soft sculpture plays up the item's embroidered stripes.

Αυτή η κοντινή λήψη της μικρής τίγρης, μαλακό αντικείμενο απο το κατάστημα Mount Royal Mint,
αναδεικνύει τις κεντημένες ρίγες του προιόντος.


Γιατί: Περιλαμβάνοντας μια ή δύο κοντινές λήψεις θα σας βοηθήσουν να αναδείξετε την ποιότητα και την υφή των υλικών σας και να δείξετε με πόση αγάπη προσθέθηκε η κάθε βελονιά / κόψιμο / πούλια / πινελιά την κατασκευή των προιόντων σας. Είναι επίσης καλή ιδέα να συμπεριλάβετε και εικόνες τυχόν ελαττωμάτων ή άλλων παραλλαγών των προϊόντων σας, για να διασφαλίσετε ότι έχουν κατανοήσει οι πελάτες σας ακριβώς του τι να περιμένουν.

Πως: Όπως πάντα βεβαιωθείτε οτι το αντικείμενο σας είναι σωστά φωτισμένο, και τότε πλησιάστε την κάμερα σας όσο πιο κοντά μπορείτε φροντίζοντας παράλληλα την εστίαση. Για να πλησιάσετε όσο περισσότερο γίνεται χρησιμοποιώντας το κινητό σας , επιλέξτε ένα macro φακό, ο οποίος θα σας επιτρέψει να φέρετε το αντικείμενο σας σε απόσταση περίπου ενός εκατοστού, εξασφαλίζοντας καθαρή εστίαση. Εάν χρησιμοποιείτε αυτόματη φωτογραφική μηχανή, συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης για να χρησιμοποιήσετε την macro λειτουργία (συνήθως αναπαριστάται στην κάμερα με το εικονίδιο ενός λουλουδιού).

3. Φωτογραφίστε για να δείξετε την κλίμακα

Τι: Μια φωτογραφία του προϊόντος σας δίπλα σε ένα κοινό αντικείμενο ή σε ένα μοντέλο για να γίνει κατανοητό το μέγεθος του.
Η φωτογραφία αυτή απο το κατάστημα Knobbly δείχνει στους πελάτες πως φαίνεται αυτό το καθημερινό κολιέ πάνω σε ένα μοντέλο.




Γιατί: Οι πελάτες θα θέλουν να ξέρουν πως θα φαίνεται φορεμένη αυτή η καρφίτσα σε ένα πραγματικό πέτο, σε τι ύψος στέκεται στο λαιμό το συγκεκριμένο κολιέ ή εάν αυτή η μολυβοθήκη μπορεί να χωρέσει 3 ή 30 μολύβια.

Πως: Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε έναν παλιό χάρακα για να δείξετε την κλίμακα, απλά διαλέξτε ένα αντικείμενο που είναι ευρέως γνωστό στους περισσότερους ανθρώπους. Εάν φτιάχνετε ρούχα ή κοσμήματα, φορέστε τα σε κάποιον άνθρωπο! Οι αγοραστές που δεν είναι σίγουροι για τα μεγέθη, ή δεν γνωρίζουν την κλίμακα μεγέθους που χρησιμοποιείτε, θα λύσουν τις απορίες τους όταν δουν ένα μοντέλο να φοράει τα προϊόντα σας. Εάν πουλάτε ένα αντικείμενο, η φωτογραφία σας μπορεί να είναι εξίσου απλή χρησιμοποιώντας την τσάντα που φτιάξατε μαζί με ένα κινητό τηλέφωνο να βγαίνει απο αυτή, ή το ζωγραφιστό χειροποίητο πιάτο σας με μερικά γλυκά τοποθετημένα πάνω σε αυτό.

4. Lifestyle Φωτογραφία

Τι: Η καλή λήψη του προϊόντος σας στο στοιχείο του.
This lifestyle photo featuring a high waist bikini by 1979 Swimwear helps buyers imagine what it might be like to wear it.
Αυτή η φωτογραφία που απεικονίζει ένα μοντέλο με ψηλόμεσο μπικίνι του 1979, βοηθάει τους 
καταναλωτές να φανταστούν πως θα ήταν να το φοράνε.

Γιατί: Ο βασικός λόγος για να συμπεριλάβετε μια lifestyle φωτογραφία είναι για να βοηθήσετε αυτόν που θα τη δει, να φανταστεί πως θα ήταν αν είχε αγοράσει το υπέροχο προϊόν σας. Θέλετε να φανταστούν την χρήση του προιόντος σας για να καταφέρετε να τους πείσετε να το αγοράσουν.

Πως: Εάν πουλάτε πόστερ, βγάλτε μια φωτογραφία με αυτά κρεμασμένα στον τοίχο, για να μπορέσουν οι αγοραστές σας να καταλάβουν πόσο ωραία δείχνουν και πως ταιριάζουν στην διακόσμηση του σπιτιού τους. Δείξτε τους πόσο ωραία δείχνει το σετ αλάτιου-πιπεριού σε μια όμορφη τραπεζαρία. Διαλέξτε το ωραιότερο σημείο στο σπίτι σας (ή στο όμορφο σπίτι των φίλων σας) και βγάλτε φωτογραφίες με τα προϊόντα σας σε χρήση.

Πρωτότυπο κείμενο Laurel Kate Sittig, μετάφραση m:ART:ket.