Featured seller: Ellen's Alley


Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Ελένη, από το Ellen's Alley
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Eleni, from Ellen's Alley




Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Γεια σας, είμαι η Ελένη! Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και έχω σπουδάσει Αρχιτεκτονική. Ασχολούμαι σχεδόν εδώ και 10 χρόνια με το σχεδιασμό κατοικιών, με τις ανακαινίσεις καθώς και τη διακόσμηση σπιτιών αλλά και επαγγελματικών χώρων. Πριν από λίγα χρόνια, ανακάλυψα το etsy, αρχικά ως αγοραστής, αλλά στη συνέχεια μου γεννήθηκε η ιδέα να ανοίξω εκεί το δικό μου μαγαζάκι, το Ellens Alley. Μέσα από αυτό μου δόθηκε η ευκαιρία να φτιάχνω τα δικά μου διακοσμητικά αντικείμενα και όχι μόνο.
Tell us a bit about yourself.
Hi, I am Eleni! I was born and raised in Athens and I have studied Architecture. I’ve been working for almost 10 years in house design, renovations and the decoration of residences and commercial places. A few years ago, I came across etsy, at first as a buyer, but then I had the idea to open own shop, which I named Ellen's Alley. Through it I had the opportunity to create my own decorative items.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Περνάω πολλές ώρες ψάχνοντας σε περιοδικά και στο διαδίκτυο για νέες προτάσεις στο design και στη διακόσμηση. Μου αρέσει να ανακαλύπτω χώρους με χαρακτήρα, φαντασία και πρωτότυπες ιδέες. Θαυμάζω τους ανθρώπους που μπορούν να δημιουργήσουν μέσα από τις λεπτομέρειες της δουλειάς τους, ένα ξεχωριστό περιβάλλον μέσα στο οποίο ζούμε και κινούμαστε καθημερινά.
What inspires you and where do your ideas come from?
I spend many hours searching in magazines and on the internet for new ideas on design and decoration. I like discovering new spaces with character, imagination and original ideas. I admire people who can create, through the details of their work, a unique environment in which we live and interact.



Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Αυτή την εποχή μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι το ύφασμα. Ένα υλικό που παρέχει τη δυνατότητα να διαμορφώνει κάνεις χώρους με διαφορετικό αισθητικό αποτέλεσμα, προσαρμοσμένο στο προσωπικό γούστο του καθενός. Ταυτόχρονα, η ποικιλία στα σχέδια, στα χρώματα και στις υφές είναι τόσα μεγάλη που αποτελεί από μόνη της μια πηγή έμπνευσης. Κατά καιρούς μου αρέσει να πειραματίζομαι με διαφορετικά υλικά, για παράδειγμα το ξύλο με το οποίο φτιάχνω μικρά φωτιστικά.
What are your favorite materials? 
At this moment I’d say fabric. It is a material that allows me to create places with different aesthetic results, adapted to everyone's personal taste. At the same time, the variety in designs, colors and textures is, in itself, a source of inspiration. Occasionally, I like to experiment with other materials, such as wood to make small table lamps.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Πίσω από ένα χειροποίητο υπάρχει η σκέψη, η δημιουργία και ο χρόνος που έχει διαθέσει ο δημιουργός του! Είναι ένα αντικείμενο με μοναδική ταυτότητα που κλείνει μέσα του την έμπνευση και τον κόπο και το κάνει να ξεχωρίζει από κάθε άλλο που παράγεται μαζικά. Προσωπικά, αισθάνομαι πολύ χαρούμενη όταν μπορώ να αγοράσω ένα κομμάτι από τη δουλειά κάπου και να στηρίξω την προσπάθειά του.
Why should somebody buy handmade?
The very essence of a handmade item is the thought, the imagination and the time that the creator has dedicated! It is an object with a unique identity that encloses inspiration and effort and makes it stand out from other mass produced items. Personally, I feel very happy when I can buy a piece of someone’s work and support their effort.


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Τις ελεύθερες ώρες προσπαθώ να της περνάω με φίλους, πηγαίνοντας για φαγητό, παίζοντας επιτραπέζια παιχνίδια, βλέποντας ταινίες στο σινεμά ή να χαλαρώνω στο σπίτι διαβάζοντας ένα βιβλίο ή ακούγοντας μουσική. Αν και δεν είναι λίγες οι φορές που έχω πιάσει τον εαυτό μου να συνεχίζει να σκέφτεται νέες ιδέες για το κατάστημα μου.
Apart from creating things, what do you do? 
I try to spend my free time with my friends, over dinner, playing board games, watching movies or just relaxing at home reading a book or listening to music. Although, it’s hard to switch-off and there are times that I catch myself still thinking of new ideas for my shop.

Πως προωθείς τη δουλειά σου; 
Εκτός από το etsy, όπου προσπαθώ να αναπτύσσω μια σχέση εμπιστοσύνης με κάθε πελάτη ξεχωριστά, διαθέτω αρκετό χρόνο στο pinterest και στο tumblr… και βέβαια μέσω φίλων που στηρίζουν και προωθούν τη δουλειά μου. 
How do you promote your work?
Apart from etsy, where I try to develop a trusting relationship with every customer, I also spend time in pinterest and tumblr.. and of couse my friends who help to support and promote my work.



Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Αυτή τη στιγμή, το γραφείο μου είναι ένα δωμάτιο του σπιτιού του και ο χώρος που έχω όλα τα υλικά που χρειάζομαι για το κατάστημα μου. Ο χώρος είναι μικρός και τα πράγματα πολλά με αποτέλεσμα… υφάσματα, κουτιά με φερμουάρ, κλωστές και συσκευασίες να είναι στα ράφια, στη βιβλιοθήκη, στη ντουλάπα, παντού!
Tell us about your working space.
At the moment, my office is a room in my house and the place I gather all the materials I need for my shop. It’s a rather small place and there are just so many materials... fabrics, boxes with zippers, threads and packaging are on the shelves, on the bookcase, in the closet, everywhere!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Η ραπτομηχανή μου θα έλεγα. Από μικρή έβλεπα τη μητέρα μου να χρησιμοποιεί τη δική της και να φτιάχνει διάφορα πράγματα. Σιγά-σιγά άρχισα να μαθαίνω να τη χρησιμοποιώ και εγώ και να κάνω πραγματικότητα ότι έχω στο μυαλό μου. 
Which is your favorite tool?
I’d say my sewing machine. From when I was young I used to watch my mother using her own and creating different things. Little by little I start learning how to use it by myself and that helped me create all the things I have in my mind.



Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές έχω χρειαστεί τη βοήθεια του φίλου μου για να μεταφέρουμε τα υλικά που απαιτούνται στο χώρο εργασίας. Οι συμβουλές των φίλων πάντα βοηθάνε και δεν ξεχνάω τα πόσα μαθαίνω μέσα από την ελληνική ομάδα του etsy, egst! Κατά τ’ άλλα, οι ιδέες, η υλοποίηση τους, η φωτογράφιση και όλα αυτά που χρειάζονται μέχρι την αποστολή των αντικειμένων γίνονται από εμένα.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Truth is that every now and then I need the help of my boyfriend to carry the materials in the workplace. The advice of my friends is always helpful and of course I can’t forget all the things I’ve learned through the Greek team etsy, egst! Other than that, the ideas, their implementation, photographs and everything else that is needed until the items are shipped are mine.

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική
Έχω μια μεγάλη λίστα από site που παρακολουθώ συχνά και έχουν να κάνουν με το design και όχι μόνο, όπως είναι το Stylizimo, 79ideas, My Paradissi, Happy Interior Blog, Style Files και πολλά ακόμα. Από καταστήματα, μπορώ να χαζεύω ατελείωτες ώρες στο Anthropologie,  στο West Elm και σε οποιοδήποτε άλλο με είδη σπιτιού. Οι ταινίες, τα βιβλία και η μουσική έχουν να κάνουν καθαρά με τη διάθεση και τη στιγμή. Παρακολουθώ από ρομαντικές ταινίες όπως το Pride and Prejudice μέχρι μυστηρίου όπως το Gone Girl. Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα ήταν ο Τρυποκάρυδος του Tom Robbins, μου αρέσει το στυλ του γραψίματος του. Και η μουσική που προτιμώ να ακούω είναι indie rock, αλλά και “παλιότερους’ ήχους όπως swing jazz. 
My favorite websites/shops/movies/books/music
I follow lots of websites about design, such as the Stylizimo, 79ideas, My Paradissi, Happy Interior Blog, Style Files, and many more. I can spend many hours on Anthropologie’s website, West Elm and any website with housewares. The choice of films, books and music is mostly guided by the moment. I like watching romantic movies such as Pride and Prejudice, up to mystery films, like Gone Girl. The last book I read was the Woodpecker by Tom Robbins, I love his style. I prefer listening to indie rock as well as swing jazz.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Το σίγουρο είναι ότι θα ήθελα να είμαι κοντά στ’ αγαπημένα πρόσωπα, με ακόμα μεγαλύτερη όρεξη για δημιουργία και να χαίρομαι όσα ο χρόνος θα φέρει. Άλλωστε, τα τελευταία χρόνια, έχω μάθει ότι είναι καλύτερα να ψάχνεις να βρεις χαρά και ικανοποίηση μέσα στις ανατροπές της ζωής, από το να σχεδιάζεις τα πάντα με λεπτομέρεια!
In 10 years time...
I want to be close to my beloved people with even greater willingness for creation and enjoy all the new things that time will bring. Besides, it is better to search for pleasure and satisfaction within the twists of life, than planning everything in detail!


{Βρείτε την Ελένη εδώ /Find Eleni hereetsy, tumblr, pinterest}