Φωτογραφία από SadeeSchilling
Καταφέρατε λοιπόν να οδηγήσετε τους υποψήφιους αγοραστές στο
item listing του
καταστήματός σας. Τώρα, που έχετε την προσοχή τους, πώς μπορείτε να τους
δελεάσετε για να το αγοράσουν; Η σωστή χρήση των λέξεων θα βοηθήσει τον
αγοραστή να προσθέσει τα items στο καλάθι του με εμπιστοσύνη! Βελτιστοποιήστε το κατάστημά
σας με τα ακόλουθα πέντε tips για αποτελεσματικά και περιγραφικά κείμενα στα listings των προϊόντων σας.
1. Δημιουργήστε μια
αντεστραμμένη πυραμίδα. Η πιο
σημαντική πληροφορία για το item θα πρέπει να εμφανίζεται πρώτη στην περιγραφή σας – όχι μόνο
επειδή οι αγοραστές θέλουν τις λεπτομέρειες των items το
ταχύτερο δυνατό, αλλά επίσης επειδή είναι μία έξυπνη μέθοδος να
βελτιστοποιήσετε τον τρόπο με τον οποίο οι περιγραφές σας εμφανίζονται στα
αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Μην έχετε πρόβλημα να επαναλάβετε τις λέξεις που χρησιμοποιούνται στον τίτλο
του item.
2. Ακριβώς όπως
προτείνει ένας καλός θεραπευτής, χρησιμοποιήστε δηλώσεις τύπου "Εγώ".
Μιλώντας στο πρώτο πρόσωπο, θα σας
βοηθήσει να συνδεθείτε με τον επισκέπτη σε ένα προσωπικό επίπεδο – και αυτό δεν
είναι που αναζητούν όταν έρχονται να ψωνίσουν στο Etsy; Δείξτε ένα μέρος της
προσωπικότητάς σας! Σκεφτείτε τις περιγραφές των items όπως την
συνάντηση με ένα νέο φίλο: θέλετε να είστε ευγενικός, αλλά επίσης θέλετε να
είστε ο εαυτός σας.
3. Οι μικρές
παράγραφοι και τα bullets είναι οι φίλοι σας. Οι
επισκέπτες του καταστήματός σας μπορεί να αναζητούν για ένα συγκεκριμένο
μέγεθος ή υλικό. Διευκολύνετέ τους λοιπόν να συλλέξουν αυτήν την πληροφορία από
τις περιγραφές σας κόβοντας τις περιττές εκφράσεις και κάνοντας καλή χρήση των bullets.
4. Ρίξτε μια ματιά
στα στατιστικά του καταστήματός σας. Φτιάξτε μια λίστα με τις
λέξεις-κλειδιά (keywords) που αναζητούν οι επισκέπτες και βρίσκουν το κατάστημά
σας και έχετέ τις κατά νου. Θυμηθείτε ότι οι τίτλοι και τα tags είναι
λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται από τις αναζητήσεις στο Etsy, αλλά τα πιο σημαντικά tags και
υλικά θα πρέπει επίσης να είναι διασκορπισμένα στις περιγραφές σας, έτσι ώστε
να μπορούν να σας βρουν και οι μηχανές αναζήτησης στο Internet! Τα εξωτερικά sites είναι
πιθανότερο να εντοπίσουν λέξεις-κλειδιά από τις περιγραφές σας παρά από τον
κατάλογο των tags.
5. Τελειώστε με ένα link. Γνωρίζατε ότι μπορείτε να αντιγράψετε και να
επικολλήσετε (copy
& paste) URLs (διευθύνσεις) του Etsy στις
περιγραφές σας οι οποίες λειτουργούν σαν σύνδεσμοι; Χρησιμοποιήστε το αυτό προς
όφελός σας. Αν ο επισκέπτης σας διάβασε την περιγραφή του item και δεν "τσίμπησε", μην
τον αφήσετε να φύγει σε άλλο web site ή άλλο κατάστημα του Etsy ή να επιστρέψει στα αποτελέσματα της
αναζήτησης. Αντιθέτως, δώστε του ένα link να μάθει περισσότερα για σας, να δει
όλο το κατάστημά σας, να τσεκάρει ένα section του καταστήματός σας ή δώστε του
ένα link να αναζητήσει μέσα στο κατάστημά σας.
6. Στο τέλος
επεξεργαστείτε την περιγραφή σας! Δείτε ποιες προτάσεις είναι μεγάλες και
κάντε τις πιο μικρές. Μικρές, γλυκές και δυνατές εκφράσεις διευκολύνουν τον
πελάτη να συνδεθεί με τα προϊόντα σας. Περάστε τις περιγραφές σας μέσα σε ένα
πρόγραμμα ορθογράφου. Αν τα αγγλικά δεν είναι η μητρική σας γλώσσα, δοκιμάστε
να συμβουλευτείτε ένα μέλος της ομάδας του Etsy που μπορεί να σας βοηθήσει
εντοπίζοντας γραμματικά λάθη.
Bonus: Η άσκηση των 20 ερωτήσεων.
Καταγράψτε 20 ερωτήσεις που ενδέχεται να
έχουν οι αγοραστές για το προϊόν σας. Τώρα "χτενίστε" την περιγραφή
του για να δείτε αν έχετε απαντήσεις για όλες! Αν δεν έχετε, δοκιμάστε να
απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις χωρίς όμως να κουράσετε τον αγοραστή. Περισσότερα για τις 20 Ερωτήσεις.
Πρωτότυπο κείμενο: daniellexo, μετάφραση: GiannisBothos .