Fresh shop: GreekArtwork

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο ο Χαράλαμπος αποφάσισε να ανοίξει το δικό του μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το κατάστημα GreekArtwork!
Fresh hello to everyone, with a fresh shop! About a year ago, Charalampos decided to open his own shop on etsy! Today we will get to know the story behind the shop GreekArtwork!



Μίλησέ μας για σένα.
Γεια σας! Το όνομα μου είναι Χαράλαμπος. Έχω μεγαλώσει και γεννηθεί στην Αθήνα. H επαφή μου με τα εικαστικά και την ζωγραφική ξεκινά από μικρή ηλικία. Αρχικά με επιρροές από το οικογενειακό μου περιβάλλον και έπειτα από την ασταμάτητη επαφή μου με το σχέδιο και τις εφαρμοσμένες τέχνες. Η έκφραση μέσω των εικαστικών τεχνών ήταν για εμένα πάντα μια σοβαρή υπόθεση και όχι απλά ένα χόμπι. Τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα είχαν να κάνουν περισσότερο με την Γραφιστική και την διαφήμιση , χωρίς βέβαια να λείπει η ζωγραφική από την ζωή μου. Είμαι ανήσυχο πνεύμα καθώς πάντα προσπαθώ να εξελίσσομαι ως σχεδιαστής και ζωγράφος. Η τέχνη μου δίνει ελευθερία συγκέντρωση και πολλές φορές λειτουργεί θεραπευτικά στην καθημερινότητα μου. Προτιμώ να ζωγραφίζω σε καμβάδες και χαρτιά με πολύ καλής ποιότητας υλικά. Τα τελευταία χρόνια το προσωπικό - καλλιτεχνικό μου ενδιαφέρον βρίσκεται στην μελέτη και αποτύπωση της ανθρωπινής φιγούρας εκ του φυσικού. Στην άμεση ερμηνεία και παρατήρηση φωτός και σκιάς στον φυσικό κόσμο, λατρεύω το χρώμα, τις γραφές του κάρβουνου αλλά και τις δυναμικές πινελιές. Έντονο ενδιαφέρον επίσης βρίσκω στον χαρακτήρα και την ταυτότητα της Ελληνικής τέχνης, αρχαίας και σύγχρονης. 
Tell us about you.
Hello! My name is Charalambos. I was born and raised in Athens. From an early age I started occupying myself with visual arts. At first I was influenced by my family and my undistracted contact with design and applied arts. Expressing myself through visual arts has always been a serious matter to me, not just a hobby. My first professional steps had to do more with Graphic Design and Advertising, without, of course, stopping painting from my life. My constant try is to evolve into a designer and painter, as art often acts as a healing factor in my routine. I prefer painting on canvases and papers with very good quality materials. In recent years, my personal artistic interest has been in the study and depiction of the natural human figure. In the direct interpretation and observation of light and shadow in the natural world. I love the colour, the charcoal curves and the dynamic strokes. I have a keen interest in the character and identity of Greek art, both ancient and modern.


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του etsy;
Πριν δύο χρόνια ένας πολύ καλός μου φίλος έχει ακούσει για το Etsy και δημιούργησε κατάστημα χωρίς να έχει μεγάλες προσδοκίες, τελικά όμως κατάφερε να διαπρέψει. Παρακολουθώντας την επιτυχία του αλλά και μετά από δική του παρότρυνση αποφάσισα να δοκιμάσω kαι εγώ να εκθέσω τα έργα μου αλλά και να ανοίξω τις πόρτες του εργαστηρίου μου σε όλο τον κόσμο. Χαίρομαι πάρα πολύ που μπορώ να επικοινωνώ με φιλότεχνους ανθρώπους αλλά και να δέχομαι τις κριτικές τους.
How did you decide to enter the world of etsy?
Two years ago, a very good friend of mine heard about Etsy and created a store without great expectations, but eventually managed to excel. Following his success and by his own encouragement, I decided to not only try and exhibit my works but also open the doors of my workshop all over the world. I am ecstatic to communicate with art lovers and to accept their criticisms.

  
Επόμενος στόχος σου;
Στόχος μου είναι να καταφέρω να εξελίξω την ζωγραφική μου να την εμπλουτίσω με νέα υλικά και ιδέες. Θέλω να προωθήσω ακόμα περισσότερο τα έργα μου και να αποκτήσω μια δυνατή και ξεκάθαρη ταυτότητα ως προς το ύφος και την αισθητική της δουλείας μου.
Your next goal;
My goal is to succeed in developing my painting skills and enriching it with new materials and ideas. Furthermore I want to promote my paintings and gain a strong and clear identity as to the style and aesthetics of my work.


Βρείτε τον Χαράλαμπο εδώ/Find Charalampo here: etsy, fb, pin, insta

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos