Fresh shop: beWoolen

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Φένια αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το beWoolen!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Fenia decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind beWoolen!




Μίλησέ μας για σένα.
Γεια σας, είμαι η Φένια, πρώην ιπταμένη συνοδός στην Ολυμπιακή και νην φωτογράφος μόδας. Έχω μια απίστευτη κόρη 28 ετών και ζω στο studio μου, στο κέντρο της Αθήνας με τη σκυλίτσα μου, τη Λούση. Το πλέξιμο μπήκε στη ζωή μου σε πολύ μικρή ηλικία, όταν η γιαγιά μου αποφάσισε να μου δώσει ένα ζευγάρι βελόνες για να μη ζηλεύω που την έβλεπα να πλέκει όλη μέρα. Έφτιαχνα αμέτρητα κασκόλ με τεράστιες τρύπες, γιατί μου έφευγαν συνέχεια πόντοι, θα ήταν πολύ της μόδας σήμερα. Η ζωή μου υπήρξε πάντα ένα συνεχές τρέξιμο, με πολύ κόσμο μονίμως γύρω μου. Οπότε το πλέξιμο ήταν πάντα ο τρόπος μου να το «σκάω» και να χαλαρώνω μόνη με τις σκέψεις μου κάθε φορά που το χρειαζόμουν. Τελειοποίησα τεχνικές και πλέξεις παρακολουθώντας video στο you tube. Μετά από πολλούς πειραματισμούς, κατέληξα να βρω το δικό μου στυλ και χαρακτήρα στα πλεκτά μου. Τρελαίνομαι να αγοράζω νήματα, να τα χαϊδεύω και να οραματίζομαι τι θα μπορούσα να φτιάξω με καθένα από αυτά.. Λατρεύω τα φυσικά χρώματα και βαριέμαι απίστευτα όταν έχω κάτι μαύρο να πλέξω.
Tell us about you.
Greetings to everyone. I am Fenia, ex flight attendant and now a fashion photographer. I have a 28 years old daughter and I live in the center of Athens , along with my dog Lucy. Knitting came into my life in a young age, when my grandma decided to buy me a pair of knitting needles, so as not to get jealous watching her knitting all day. I used to knit countless scarves with huge holes (by mistake), even though now it would be considered a top trend. My life was always on the run, with lots of people around me. Therefore knitting was always my way of shaking off reality and relax in company of my thoughts, wherever I needed it. I perfected techniques and weaves watching youtube videos. After lots of experiments, I ended up finding my own style in my knitwear. I love buying balls of yearn, feeling them and thinking of what I can make with those. I love natural colours and I hate when I have something black to knit.


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy;
Το Etsy μπήκε στη ζωή μου το 2015 εντελώς από το πουθενά. Όλα ξεκίνησαν σ’ένα δωμάτιο νοσοκομείου (!!!) όπου μπήκε η μητέρα μου για μια σοβαρή εγχείρηση καρδιάς. Το να πλέκω ασταμάτητα ήταν ο μοναδικός τρόπος ν’αντεξω τις ατέλειωτες μέρες που πέρασα εκεί. Όταν επιτέλους βγήκαμε είχα ήδη φτιάξει 5 κασκόλ, 2 πουλόβερ και 4 σκουφάκια. Λίγες μέρες αργότερα, έπεσα τυχαία πάνω στο etsy ενώ κοιτούσα ένα πουλόβερ στο pinterest. Μου άρεσε η ιδέα να βγάλω προς τα έξω αυτά που είχα φτιάξει και γιατί όχι να κερδίσω και κάποια επιπλέον χρήματα. Στην αρχή το είδα χαλαρά, όταν όμως άρχισαν να έρχονται οι παραγγελίες, άρχισε να σχηματίζεται μια άλλη ιδέα στο μυαλό μου… που είναι και η απάντηση στην τρίτη ερώτηση…
How did you decide to enter the world of Etsy?
Etsy came in my life in 2015 out of nowhere. Well everything started when my mother was hospitalised for a serious heart surgery. Knitting was the only way to endure those endless days I spent there. When she finally came out of the hospital, I had already knitted 5 scarves, 2 sweaters and 4 knit hats. A few days later, I bumped into Etsy while looking at a sweater in Pinterest. I thought it would be fun to show my knitwear in public and moreover earn some extra money. At first I was really cool about it, but when the first orders came, I’ve come to realise that there is more than this and I had a new plan in mind, which is the answer I give to the the third question.


Επόμενος στόχος σου;
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γιατί έχω καταφέρει να πραγματοποιήσω πολλά από τα όνειρα μου. Τα επόμενο, που έχει γίνει και στόχος, είναι να καταφέρω με το beWoolen, να ζήσω σ’ένα νησί, σ’ένα σπίτι στη θάλασσα και να δουλεύω από εκεί. Να σταματήσει η ζωή μου να είναι ένα μόνιμο κυνηγητό, να έχω τον κήπο μου και τα σκυλιά μου, να ταξιδεύω όποτε θέλω χωρίς η δουλειά μου να με κραταει καρφωμένη στο κέντρο της Αθήνας. Θα πάρει χρόνο αλλά νομίζω πως το etsy και η επιμονή μου, μπορούν να με βοηθήσουν και ποιος ξέρει, ίσως και να τα καταφέρω τελικά.
Your next goal?
I consider myself lucky because I realised many of my dreams. My next goal to be achieved by beWoolen is to live on an island, in a house by the sea and work from there. My life has to stop being on the run; I want to have my garden and my dogs, to travel whenever I want to, without having my job keeping me stuck in the city centre. It will take time, but I believe that with Etsy and my persistence I will make a difference in my life, and who knows maybe even achieve all my goals in the end.


Βρείτε την Φένια εδώ/Find Fenia here: etsy, fb, insta

Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos