Featured seller: Artistswindow

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Gill, από το Artistswindow.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Gill, from Artistswindow.


Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Επισκέφθηκα πρώτη φορά την Ελλάδα το 1974, σε διακοπές με τους γονείς μου, και την αγάπησα. Δύο χρόνια αργότερα, στα 19 μου, δούλευα ως ταξιδιωτικός αντιπρόσωπος στη Βουλιαγμένη. Συνολικά, πέρασα εννιά καλοκαίρια σε διαφορετικά συγκροτήματα. Μετά, κόλλησα στην Αγγλία για περίπου δώδεκα χρόνια.. περνούσα όμως τις διακοπές στην Ελλάδα. Κοιτάζοντας το παρελθόν, μάλλον πάντα ήξερα ότι θα γινόμουν καλλιτέχνης, αλλά αντί για αυτό είχα έναν πολυποίκιλο και εκλεκτικό εργασιακό βίο. Η Τέχνη και το Σχέδιο υπήρξαν συνειδητή επιλογή γύρω στα τριάντα, όταν και ξαφνικά έκανα δεκάδες μαθήματα τέχνης για ενήλικες, μια προπαρασκευαστική τάξη πανεπιστημίου για Τέχνη, και ακολούθησε το δίπλωμα στο σχέδιο και εκτύπωση υφάσματος από το Chelsea college of art.  Αν κάποτε θα έπρεπε να γράψω ένα αληθινό βιογραφικό σημείωμα, με όλες τις δουλειές που έχω κάνει αυτά τα χρόνια, θα ήταν αρκετά τρελό.. αλλά σκεφτείτε ότι είμαι και Δίδυμος. Έχω κάνει σχεδόν τα πάντα, από το να καθαρίζω τουαλέτες μέχρι να αγοράζει τα σχέδιά μου ο Calvin Klein, από το να διδάσκω μαγειρική μέχρι το να διδάσκω ζωγραφική, από το να βοηθάω τουρίστες στο να είμαι απομονωμένη στο στούντιο μου..
Tell us a bit about yourself.
I first visited Greece back in 1974 on holiday with my Parents and fell in love with it. Two years later, at the age of 19 I was working as a holiday company representative in Vouliagmeni. In total I spent nine summers in different resorts. Then, somehow I got stuck in England for about twenty years....spending annual holidays in Greece. Looking back, it's easy to see I should always have been an artist but instead I had an extremely varied and eclectic working life, only seriously considering art and design as an option in my 30's, when I suddenly did tons of adult education classes, a Foundation course in art, followed by a degree in textile design for print at the Chelsea college of art. If I were ever to write a really truthful cv and include all the jobs I've actually had along the way, I would look quite mad, but then I am a Gemini. I've done everything from cleaning loos to having my designs bought by Calvin Klein.  From teaching whole food cookery to teaching drawing; from helping tourists to hiding away in my studio..

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Αυτό είναι εύκολο, είμαι περικυκλωμένη από έμπνευση όταν είμαι στην Ελλάδα. Όπου και να κοιτάξω, υπάρχει έμπνευση για μένα: στη μορφή παλιών αρχιτεκτονικών λεπτομερειών, στις διακοσμητικές μεταλλικές σιδεριές, στα ξεθωριασμένα αρχοντικά, στα ξεφλουδισμένα βαμμένα παντζούρια, στα εγκαταλειμμένα σπίτια, στη θάλασσα που λαμπυρίζει, στον μπλε ουρανό, στις καμαρωτές ψαρόβαρκες, στα πολύχρωμα γεράνια σε μεγάλες πήλινες γλάστρες.. και σε πολλά ακόμη.
What inspires you and where do your ideas come from?
That's easy - I am completely surrounded by inspiration when I'm in Greece. Everywhere I look there is inspiration for me in the form of old architectural details; decorative metalwork; faded mansions; peeling, painted shutters; abandoned houses; shimmering sea; blue skies; jaunty fishing boats; colourful geraniums in huge clay pots.. and much more.


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Μου αρέσει να χρησιμοποιώ μικρά κομμάτια με κείμενα στα Ελληνικά (από βιβλία, εφημερίδες, χαρτιά περιτυλίγματος, φωτογραφίες, αφίσες, χειρόγραφα σημειώματα, χαρτιά σερβιρίσματος) στα κολλάζ μου. Έχω έναν εκτυπωτή laser για να τα μεγαλώνω σε μέγεθος, όταν χρειάζεται, πριν τα χρησιμοποιήσω. Μου αρέσει η ακρυλική μπογιά και χρησιμοποιώ πολύ και το matte medium. Μου αρέσει ακόμη να χρησιμοποιώ νερομπογιές και αδιάβροχους καλλιτεχνικούς μαρκαδόρους στα σημειωματάρια μου. Χρησιμοποιώ ακόμη τμήματα από λευκά κεριά σαν στερεωτικό. Α! Και επίσης μου αρέσουν τα μολύβια μελανιού Inktense.
What are your favorite materials? 
I love using scraps of Greek text (from books, newspapers, food wrappers, photographs, posters, handwritten notes, waiters pads) in my collages. I have a laser copier to often blow them up to increase the size before using them. I love acrylic paint and use tons of matte medium. I also love watercolours and waterproof art pens for my sketchbooks. I use stubs of white church candles a lot as a resist.. oh and I also like Inktense ink pencils.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 

Αν πρόκειται για έναν αυθεντικό ζωγραφικό πίνακα, αγοράζεις το πρωτότυπο έργο, εκεί που ο καλλιτέχνης έχει βάλει τον χρόνο, την σκέψη, την καρδιά, την αγάπη και το συναίσθημά του. Μπορεί να διακρίνεις τα διαφορετικά στρώματα μπογιάς στην επιφάνειά του μέχρι το τελικό αποτέλεσμα, τα ίχνη του πινέλου.. είναι πραγματικά κάτι μοναδικό.
Why should somebody buy handmade?
In the case of an original painting - you are buying the actual piece the artist put their time, thought, heart, love and emotion into. You may see the layers underneath the surface that built up the final piece.. the brush strokes.. it is a real one-off. 


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Πηγαίνω σε μαθήματα ελληνικών χορών δύο φορές την εβδομάδα, όταν προλαβαίνω. Κάνουμε παραστάσεις κάθε καλοκαίρι, και νοικιάζουμε τις αντίστοιχες παραδοσιακές στολές. Είναι κάτι που πραγματικά απολαμβάνω.
Οργανώνω τακτικά συναντήσεις μίας ομάδας On LocationSketching. Συναντιόμαστε σε διαφορετικά χωριά, λιμάνια, καφετέριες κ.λπ. και εξασκούμε την παρατηρητικότητα και τις ζωγραφικές μας δεξιότητες στο πεδίο. Βοηθάει ακόμη να καλλιεργήσουμε την εμπιστοσύνη των ανθρώπων όταν ζωγραφίζουν σε κοινό.
Συνήθιζα να οργανώνω πεζοπορίες στην εξοχή, αλλά τις σταμάτησα για να αφοσιωθώ στην τέχνη μου.. Πρέπει να ξεκινήσω να περπατάω πάλι, μόνη μου, καθώς είμαι “σπιτόγατα” στο στούντιο. Είμαι λίγο τύπος του “όλα-ή-τίποτα”!
Διασκεδάζω να περνάω χρόνο στο Instagram. Το αγαπάω καθώς είναι τόσο άμεσο και αισθητικά υπέροχο.
Apart from creating things, what do you do? 
I go to a Greek Dance class twice a week when I can. We give performances in the summer - hiring the costumes appropriate to the regional dances we are doing each season. I absolutely love it.
I run a regular On LocationSketching group - we meet up at different villages; harbours; cafes etc to practice our observational drawing skills from life. It also helps to build people's confidence drawing in public.
I used to lead country walks, but stopped as I wanted to focus on my art.. I really must start walking again myself though as I've become quite studio-bound! I'm a bit of an all-or-nothing type!
I chill out by spending time on Instagram, which I love as its so instant and visually gorgeous.  

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Ε.. περιμένω τον σύζυγό μου να ανασχεδιάσει το site μου. Αυτή είναι η δικαιολογία μου για να μην ασχολούμαι τελευταία με την προώθηση της δουλειάς μου!
Έχω μια καλλιτεχνική σελίδα στο facebook όπου και κάνω αναρτήσεις 1-2 φορές την εβδομάδα.
Κυρίως χρησιμοποιώ το Instagram, όπου και κάνω αναρτήσεις τουλάχιστον μια φορά την μέρα.
Έχω συμμετάσχει σε καλοκαιρινές εκθέσεις στην Κορώνη, σε φεστιβάλ με τοπικούς καλλιτέχνες.
Το Μάρτιο που μας πέρασε, για πρώτη φορά, ταξίδεψα στο νότο της Σουηδίας (σκεφτείτε τη χώρα του Vallander) για να συμμετάσχω σε εβδομάδα πασχαλινής τέχνης.
Έχω ανεβάσει μικρό δείγμα της δουλειάς μου στο artworkunder100.com σαν πείραμα.
Πρόσφατα παρακολούθησα ένα online σεμινάριο έξι εβδομάδων για προώθηση καλλιτεχνικών ειδών. Έχω πολύ πληροφορία και εργαλεία.. το μόνο που μένει είναι να τα εφαρμόσω σε τακτική βάση.
How do you promote your work?
Ah.. well, I'm waiting for my dear husband to completely re-design my website. That's my main excuse for being a bit neglectful of my marketing of late! 
I have a Facebook Art Page of course where I post a couple of times a week - 
My main social network love is Instagram, where I post at least once per day -
I have had summer exhibitions in Koroni as part of the Koroni Art a festival (local artists)
In March this year, for the first time I have been traveling to the south of Sweden (think Vallander country) to take part in the Easter Art Week event there.
I've recently put some of my smaller work on artworkunder100.com as an experiment.
I recently did a six week Online art marketing course so I have plenty of information and tools.. now I just need to put them into regular practice!


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Το στούντιο μου είναι περίπου 30 τ.μ. -νομίζω ήταν η αποθήκη του σπιτιού μας στο χωριό. Είναι στο δρόμο προς το σπίτι και τον αγαπώ σαν χώρο -αισθάνομαι πολύ τυχερή. Μια καλή φίλη το αγόρασε για εμάς τότε, καθώς δεν είχαμε τα χρήματα, και τελικά την ξεπληρώσαμε αρκετά αργότερα από αυτό που σχεδιάζαμε.
Για κάποιο καιρό, έκανα μαθήματα τέχνης σε μικρές ομάδες στο στούντιο, αλλά έπρεπε να σταματήσω καθώς ο χώρος είναι γεμάτος με έργα μου σε διάφορα στάδια ολοκλήρωσης. Ευτυχώς δουλεύω με μικρά μεγέθη.. θα χρειαστεί σίγουρα να νοικιάσω έναν μεγαλύτερο χώρο αν θέλω να φτιάχνω και μεγαλύτερους πίνακες. Ο χώρος είναι λίγο σκοτεινός το χειμώνα, για αυτό και έχω και λάμπες φυσικού φωτισμού. Έχει ένα μικρό μπάνιο και έναν, πάντα ανάστατο, νεροχύτη.. και χρησιμεύει και ως ξενώνας (αλλά μόνο για ειδικούς καλεσμένους!). 
Tell us about your working space.
My studio is about 30sq metres - I think it used to be the apothiki for our village house. It's across the road from the house and I love it - I am so lucky. A very good friend bought it for us as we didn't have the money at the time and we eventually paid her back much later than originally intended. 
For a while, I taught art classes in there for very small groups but have had to stop as It is now jam packed with artwork at every stage. Luckily I work small.. I will definitely need to look for a bigger place to rent if I want to make bigger paintings! It's quite dark in the winter, so I have daylight bulbs in there. I have a messy sink and a loo/shower and the studio also doubles as a guest bedroom (special guests only!).

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Μια παλιά πιστωτική κάρτα.. για να απλώνω την μπογιά!
Which is your favorite tool?
An old credit card.. for spreading paint! 


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Ο γάτος μου, Χωρίς [όνομα], μερικές φορές βοηθάει με τον τρόπο του..
Ο σύζυγός μου αναλαμβάνει όλη την τεχνική υποστήριξη και μετατρέπει τους σκαναρισμένους πίνακες σε αρχεία κατάλληλα για εκτύπωση. Αναλαμβάνει ακόμη και όλο το γραφιστικό μέρος - το site, το banner, τις κάρτες κ.λπ.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Horis the cat sometimes helps out...
My dear husband does all the tekky stuff necessary to turn the scanned paintings into colour balanced files ready for the printers. He does all my graphic design - website, banners, business cards, etc.

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική

Έχω δουλέψει για την Cath Kidston ως σχεδιάστρια υφασμάτων, και ακόμη αγαπώ το στυλ της.
Μου αρέσει ο Γιώργος Νταλάρας και ο Δημήτρης Μητροπάνος.
Είδα τον David Bowie ζωντανά όταν ήμουν 14, ήταν μία από τις πρώτες μου συναυλίες. Στενοχωρήθηκα με τα πρόσφατα, κακά, νέα..
Βλέπουμε δραματικές σειρές, και μας αρέσουν κυρίως οι Σκανδιναβικές, The Bridge, Borgen, Vallander κ.λπ. Ακόμη μας αρέσει το Montalbano.
My favorite websites/shops/movies/books/music
I used to work for Cath Kidston as textile designer, and still love her style.
I love Yeorgos Dalaras and Dimitris Mitropanos.
I saw David Bowie live when I was 14 - one of my first concerts. So sad.
We watch dramas and particularly like the Scandinavian ones - The Bridge, Borgen, Vallander etc. Also love Montalbano.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Α.. καλά.. σε 10 χρόνια θα είμαι σχεδόν 68-69! Άρα και επίσημα συνταξιούχος! Χιχι.. Αμφιβάλλω, όμως, ότι αυτό θα με σταματήσει από το να δημιουργώ. Θέλω να με σκέφτομαι ως μία καταξιωμένη καλλιτέχνη, που θα συνεχίζω να εκθέτω και να πουλάω τα έργα μου σε όλο τον κόσμο. Θα ήθελα να έχω χρόνο να εξερευνήσω περισσότερο την Ελλάδα, με το σημειωματάριό μου στο χέρι, αποτυπώνοντας στιγμές από τα ταξίδια μου -ευτυχία.
In 10 years time...
Oh boy.. well, in 10 years time I will apparently be 68-69! So will be officially retired! Ha, ha.. I very much doubt that will stop me making art though. I would like to think I will be more established as an artist and continue to exhibit and sell internationally. I'd love to have time to explore more of Greece, with my sketchbook in hand, documenting my travels - bliss.

{Βρείτε την Gill εδώ /Find Gill hereetsy, websiteinstagramfb pagepinterest}


Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη! 
Tune in next month for another interview!