February giveaway winner and a goodbye

Hello sweeties,
Γεια σας αγαπημένοι φίλοι,

today I am going to announce the winner of this month's giveaway. The prize of this giveaway was donated by the amazing YetiToys on etsy! A cool little shop with a few selected and unique homer decor ideas!


σήμερα θα ανακοινώσω το νικητή του διαγωνισμού αυτού του μήνα. Το δώρο αυτού του διαγωνισμού είναι προσφορά του καταπληκτικού YetiToys. Ενός πολύ κουλ μικρού μαγαζιού με λίγα και εκλεκτά αντικείμενα διακόσμησης.

Marietta gave away a fantastic blue donkey with wings! Isn't it cute?
Η Μαριέττα σας χαρίζει ένα φανταστικό φτερωτό μπλε γαϊδουράκι! Δεν είναι χαριτωμένο?

blue donkey with wings
And the winner of this prize is ... Zina Z. Congrats!
Και η νικήτρια του διαγωνισμού είναι ... η Ζήνα Ζ. Συγχαρητήρια!

a Rafflecopter giveaway

Thank you all for taking part to this giveaway. Come back next month for another super prize!
Σας ευχαριστώ πολύ που πήρατε μέρος σε αυτό το διαγωνισμό, σας περιμένουμε τον επόμενο μήνα με ακόμα ένα υπέροχο δώρο!

Almost forgot. This is my last post for this blog. I have been truly busy with my shop these last months and I hope I am going to be even more the coming ones so I thought it's time after two years and 36 posts to give this column to someone else. I had a great time writing these blogposts, presenting the shops and handling the promotion and communication between the winner and the shop. I loved the feedback I got from both the winners and the shop owners. It's now time to say goodbye but don't be sad (lol) I am happy that for once I will be able to take part to the giveaway for a change ;) See you around!

Παραλίγο να ξεχαστώ! Αυτό είναι το τελευταίο μου ποστ. Έχω πολύ δουλειά με το μαγαζάκι μου τους τελευταίους μήνες και ελπίζω να έχω ακόμα περισσότερη τους προσεχείς και σκέφτηκα ότι μετά από δύο χρόνια και 36 αναρτήσεις είναι καιρός να δώσω τη θέση μου σε κάποιον άλλο. Πέρασα φανταστικά γράφοντας τις αναρτήσεις, παρουσιάζοντας τα μαγαζιά και κάνοντας τη διαφήμιση των διαγωνισμών. Μου άρεσαν πάρα πολύ τα σχόλια των νικητών και των μαγαζιών για τις αναρτήσεις μου. Ήρθε η ώρα να πούμε αντίο (χαχαχα) αλλά μην στεναχωριέστε! Εγώ είμαι χαρούμενη που επιτέλους θα μπορώ να λάβω μέρος στον διαγωνισμό!!!! Τα λέμε!

Akamatra