Featured seller: sanktoleono


Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Νάγια, από το sanktoleono.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Naya, from sanktoleono.



Μίλησέ μας για σένα.
Ξεκίνησα να κατασκευάζω κοσμήματα σχεδόν 10 χρόνια πριν. Με το χυτό μέταλλο ασχολούμαι τα τελευταία 4 χρόνια, είμαι αυτοδίδακτη και μαθαίνω καινούργια πράγματα στην πορεία. Το sanktoleono προέκυψε το 2011, και έκτοτε είναι σαν να βλέπω το παιδί μου να μεγαλώνει.
Tell us about yourself.
I started making jewelry almost 10 years ago, but I am designing my own metal casts the last 4 years. I'm self taught and I 'm learning new stuff every day. Sanktoleno was established in 2011 and since then it's like watching my child growing.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Εμπνέομαι από τα πάντα, από την τέχνη, τη μουσική, τους ανθρώπους γύρω μου. Θεωρώ ότι για τους δημιουργικούς ανθρώπους τα ερεθίσματα βρίσκονται παντού.
What inspires you and where do your ideas come from?
I'm inspired by everything, art, music, people around me.. I think that every creative person can find inspiration everywhere. 


Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Κάθε χειροποίητο κόσμημα κουβαλάει την ιστορία του κατασκευαστή, αλλά και την αγάπη του για αυτό που κάνει.
Why should somebody buy handmade?
Εach handmade piece of jewelry carries the story of the person who made it and also the love for his work.

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Προωθώ τη δουλειά μου μέσα από τα social media, όπως είναι το facebook και το instagram. Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι το αγαπημένο μου κομμάτι της δουλειάς άλλα αναγκαίο κακό. 
How do you promote your work?
I promote my work throught social media, like facebook and instagram. Promotion is not my favourite part of this job but it has to be done.


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Διατηρώ ένα εργαστήριο - showroom στο κέντρο της Αθήνας. Εκεί περνάω το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μου, είτε κατασκευάζοντας είτε σχεδιάζοντας, οπότε είναι και ένας χώρος που έχω διαμορφώσει σαν δεύτερο σπίτι μου.
Tell us about your working space.
I have a studio in the heart of Athens. It is the place where I spend most of my time during the day, either making or designing jewelry, and that's why I have created an enviroment that feels like home to me.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Ελπίζω να είμαι τυχερή να συνεχίζω να κάνω αυτό που αγαπάω, και να έχω εξελίξει τη δουλειά μου . Ακόμα και αυτά που θεωρούμε δεδομένα, στην πραγματικότητα δεν είναι.
In 10 years time...
I hope that I am lucky enough to continue doing what I love and upgrade my work. Because even the stuff that we take for granted, they are not.

{Βρείτε την Νάγια εδώ /Find Naya hereetsy, fb page, instagram, site}


Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη!
Tune in next month for another interview!