Featured seller: MewAndMew

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Κάλλια, από το MewAndMew.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Kallia, from MewAndMew.


Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Γεια σας, είμαι η Κάλλια! Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και τα τελευταία χρόνια κατοικώ στην Νάξο. Παρόλο που μεγάλωσα σε μια καλλιτεχνική οικογένεια, αποφάσισα να σπουδάσω Φυσική στην Θεσσαλονίκη. Η δημιουργική έκφραση και η αγάπη για τις τέχνες ήταν πάντα σημαντικά στην ζωή μου. Από μικρή καταπιανόμουν με δημιουργίες δικών μου κοσμημάτων από χάντρες και κοχύλια καθώς και μικροκατασκευές διακοσμητικών αντικειμένων. Γνώρισα μέσω των γονιών και του αδερφού μου τις τεχνικές συντήρησης των έργων τέχνης καθώς και στοιχεία της ζωγραφικής, της φωτογραφίας και της χαρακτικής.
Η πρώτη μου επαφή με το decoupage αποδείχθηκε καθοριστική, στην μετέπειτα ενασχόληση μου με αυτό. Ανακαλύπτοντας το Etsy, αποφάσισα να μοιραστώ με τον κόσμο τις δημιουργίες μου και να μεταφέρω την δική μου προσέγγιση σε αυτή τη τεχνική, με την υλοποίηση προσωπικών μου ιδεών και εμπνεύσεων. Μαζί με τα αντικείμενα μου ταξιδεύει και ένα κομμάτι του εαυτού μου σε άγνωστα μέρη, ελπίζοντας ότι δίνει χαρά σε ανθρώπους ανά τον κόσμο, κάτι που μου προσφέρει μεγάλη ικανοποίηση και πληρότητα. 
Tell us a bit about yourself.
Hello, I am Kallia! Born and raised in Athens, during the last few years I have been living in Naxos. Even though I grew up in an artist family, I decided to study Physics in the University of Thessaloniki. The creative expression and the love for arts were always important part of my life. Since I was a child, I created my own jewelry with beads and seashells and small decorative items. Through my parents and my brother, I learned techniques of art conservation and restoration and elements of drawing, photography and engraving.
My first contact with decoupage was determining to it becoming my avocation afterwards. Discovering Etsy, I decided to share my creations with other people and to convey my own approach to this technique by implementing my own ideas and insights. Along with my objects, a bit of myself travels to unknown places, hoping to give joy to people around the world, which is quite fulfilling and satisfactory.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Η ιδιαίτερη μυρωδιά του ξύλου, οι άπειρες δυνατότητες που σου δίνει μια νέα μέρα, ένα καλόγουστο μέρος ή σπίτι, χαρούμενα και γελαστά πρόσωπα, η αγκαλιά από τους αγαπημένους μου, ο ήχος των κυμάτων, είναι πηγές έμπνευσης.
What inspires you and where do your ideas come from?
The unique smell of wood, the infinite possibilities at the start of a new day, a tasteful place or home, happy and funny faces, the embrace of my loved ones, the sound of the waves, are sources of inspiration.


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Η πλειοψηφία των υλικών που χρησιμοποιώ είναι από οικολογικές πηγές. Το ξύλο είναι σίγουρα το αγαπημένο μου υλικό και επιδιώκω την επαναχρησιμοποίηση του. Ένα ακατέργαστο αφρόξυλο που θα μαζέψω από την παραλία, πάντα μου φτιάχνει τη διάθεση.
Άλλα αγαπημένα μου υλικά είναι το ύφασμα, το γυαλί, το φελτ, το χαρτί και το κερί. 
What are your favorite materials? 
The majority of the materials I use are from ecological sources. Wood is definitely my favorite material and I seek its re-use. A sea wood that I'll get off the beach always cheers me up.
Other favorite materials are fabric, glass, felt, paper and wax.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Σε μια υπερκαταναλωτική εποχή με της αγορές μέσω ίντερνετ να έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας, θεωρώ πολύ σημαντικό το διαφορετικό που έχει να προσφέρει η χειροποίητη δημιουργία και ό,τι φέρει μαζί με την υλοποίηση της. Η πρωτοτυπία, αλλά κυρίως η μοναδικότητα και η αφοσίωση που έχει ένα χειροποίητο αντικείμενο, μεταφέρεται μαζί του και προσδίδει ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα και ομορφιά.
Why should somebody buy handmade?
In an over-consumption era with online shopping becoming part of everyday life, I find handmade creation very important in the sense that what it brings along with its embodiment and distinguish. The originality, but above all the uniqueness and dedication instilled in a handmade object, is carried along with it and gives it a special character and beauty.


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Τα χόμπι μου έχουν να κάνουν με τις τέχνες, αλλά και τις επιστήμες, που ως αντικείμενο σπουδών φυσικά είναι αναπόσπαστο κομμάτι μου. Η αστρονομία και ιδιαίτερα η παρατηρησιακή αστρονομία, με συναρπάζει όσο και την πρώτη στιγμή που ήρθα σε επαφή μαζί της. Μεγάλη αγάπη έχω και για το αργεντίνικο τανγκό, καθώς και για το χορό γενικότερα, ως ελευθερία έκφρασης και αρμονία.
Apart from creating things, what do you do? 
My hobbies have to do with the arts, but also with science, which, of course, is an integral part of my studies. Astronomy and observational astronomy in particular, fascinates me as much as when I first came into contact with it. I also love Argentine tango and dance in general, as freedom of expression and harmony.

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Η προώθηση είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι της δουλειάς μου. Χρησιμοποιώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (κυρίως το Pinterest και το Instagram), αλλά βρίσκω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη συνέπεια στην παρουσία και τη συχνότητα δημοσιεύσεων, στην οποία μέχρι τώρα δεν έχω καταφέρει να ανταπεξέλθω.
How do you promote your work?
Promotion is probably the most difficult part of my job. I use social media tools (mainly Pinterest and Instagram), but I find that there is a need for a particular consistency in presence and frequency of posts, with which I have not yet managed to cope.


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Είμαι πολύ τυχερή που το σπίτι και εργαστήριο μου είναι σε ένα λόφο δίπλα στην θάλασσα. Ο χώρος εργασίας μου είναι σε ένα δωμάτιο που έχει μπαλκόνι με απαράμιλλη θέα στο Αιγαίο. Έχει ό,τι χρειάζομαι και δεν μου λείπει ποτέ η έμπνευση...
Tell us about your working space.
I am very lucky that my home and workshop is on a hillside by the sea. My workplace has a balcony with unparalleled view of the Aegean Sea. It has everything I need and I never fail to find inspiration...

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Κάθε εργαλείο γίνεται αγαπημένο την στιγμή της χρήσης του. Τα πινέλα μου, τα γυαλόχαρτα, οι σπάτουλες και τα μολύβια είναι τα εργαλεία που αγαπώ και χρησιμοποιώ περισσότερο. 
Which is your favorite tool?
Each tool becomes my favorite at the time of its use. My brushes, sandpaper, spatulas and pencils are the tools I love and use the most.


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Ασχολούμαι αποκλειστικά μόνη με το ετσομαγαζό μου και σε σπάνιες ιδιαίτερες περιπτώσεις μπορώ να ζητήσω την βοήθεια (περισσότερο εικαστική) του επίσης καλλιτέχνη συντρόφου μου.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
I keep my Etsy shop running by myself and on rare occasions I ask for help (artistic intervention) from my partner, who is artist as well.

Αγαπημένα sites/ καταστήματα/ ταινίες/ βιβλία/ μουσική
Αγαπημένο μου site είναι το deviantart, αλλά και πολλά καταστήματα στο etsy ελλήνων δημιουργών.
Χμμμ αγαπημένες ταινίες! Oldboy, The Shawshank Redemption, The Piano, Three colors... θα μπορούσα να απαριθμήσω δεκάδες αγαπημένες. Όπως και αριστουργηματικές σειρές στις οποίες αφιερώνω πλέον περισσότερο χρόνο απ’ ότι σε ταινίες. Βιβλία των  Paul Auster, Hermann Hesse, Dostoevsky αλλά και των Gillian Flynn, Jo Nesbo, Camilla Lackberg. Αγαπημένη μουσική, θα έλεγα ότι είναι αυτή που με βοηθάει να συγκεντρωθώ και να χαλαρώσω ταυτόχρονα, δηλαδή κλασική μουσική (κυρίως Chopin) και φυσικά οτιδήποτε σε αργεντίνικο τανγκό και κυρίως Nuevo.
My favorite websites/shops/movies/books/music
My favorite site is deviantart, but also many of the stores of Etsy greek creators.
Hmmm favorite movies! Oldboy, The Shawshank Redemption, The Piano, Three Colors... I could list dozens of favorites. I also spend a lot of time watching amazing series. Favorite books are by Paul Auster, Hermann Hesse, Dostoevsky and Gillian Flynn, Jo Nesbo, Camilla Lackberg. My favorite music, I would say it is the one that helps me concentrate and relax at the same time, classical music (mainly Chopin) and of course everything tango Argentino and especially Nuevo.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Σε δέκα χρόνια από τώρα ελπίζω να είμαι καλά και να συνεχίζω να δημιουργώ με την ίδια αγάπη και όρεξη. 
In 10 years time...
Ten years from now, I hope to be well and healthy and continue to create with the same passion.

{Βρείτε την Κάλλια εδώ /Find Kallia here: Etsy, Instagram, PinterestFacebook, Twitter}

Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη!
Tune in next month for another interview!
Polina