Featured seller: StarsStripesAndDots

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Τίνα, από το StarsStripesAndDots.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Tina from StarsStripesAndDots.




Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Με λένε Τίνα, είμαι 45 ετών, η καταγωγή μου είναι από την Γερμανία και έχω 3 παιδιά ηλικίας 4, 6 και 8.  Έχω εργαστεί ως Art Director στον χώρο της διαφήμισης για αρκετά χρόνια. Πριν 5 χρόνια περίπου ανακάλυψα τις Washi Tapes. Ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με αυτές τις αυτοκόλλητες ταινίες, με τα χαρούμενα σχεδιάκια τους και τις άπειρες δυνατότητες εφαρμογής τους, όμως υπήρχαν μόνο στο εξωτερικό τότε. Και έτσι δημιούργησα το μαγαζάκι μου στο Εtsy. Στην αρχή πουλούσα μόνο washi tape και χειροποίητα πραγματάκια φτιαγμένα με washi tape. Σιγά σιγά εμπλουτίσα το μαγαζί με άλλα πράγματα που μου άρεσαν, όπως χάρτινα σακουλάκια, πολύχρωμα, χάρτινα καλαμάκια, αυτοκόλλητα για συσκευασίες, σχοινάκια, κορδέλες, κουμπιά και πολλά άλλα, που έχουν σχέση με όμορφο αμπαλάζ, βαφτίσια και γάμους.
Tell us a bit about yourself.
I am Tina, 45 years old, my origin is from Germany and I have 3 children aged 4, 6 and 8. I have worked as an Art Director in advertising agencies for many years. Five years ago, I discovered Washi Tapes. I was very enthusiastic with these colorful self-adhesive tapes and the multiple ways of use they have. However, they existed only in the abroad. And, thus, I created my shop at Etsy. In the beginning, I was selling only washi tape and handmade things made with washi tape. After a while, I enriched the shop with other things that I liked, like multicolored paper bags, paper straws, stickers for packing, bakers twine, ribbons, buttons and a lot of other products, that have to do with beautiful packaging, christening, and weddings.  

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Ευτυχώς έχουμε την τύχη να μένουμε μέσα στην φύση και αυτή μου προσφέρει πολύ έμπνευση. Τα παιδιά μου, που λατρεύουν να κάνουν χειροτεχνίες, και φυσικά σε όποιο DIY site σκοντάφτω.         
What inspires you and where do your ideas come from?
We are lucky enough to live close to nature and this offers me a lot of inspiration. My children, also, who love making handmade things, and of course the various DIY sites I visit.


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Τα washi tape. 
What are your favorite materials? 
The washi tapes.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Γιατί το χειροποίητο κρύβει μέσα του  μια μοναδικότητα, εμπεριέχει την ιδέα, τον ιδρώτα και την ψυχή του δημιουργού του.
Why should somebody buy handmade?
Because handmade things are unique and include the idea, the sweat and the soul of their creator.  


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Κυρίως ασχολούμαι με τα παιδιά μου, με τον κήπο και τα ζώα μας.
Apart from creating things, what do you do? 
I spend time with my children, with the garden and our pets. 

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Μέσω Facebook και blogging.
How do you promote your work?
With Facebook and blogging.


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Ο χώρος εργασίας μου είναι στο σαλόνι μας, έτσι είμαι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη για τα παιδιά μου. Αλλά επειδή δεν φτιάχνω πια κάτι χειροποίητο, δεν χρειάζομαι και πολύ χώρο.
Tell us about your working space.
My working place is in our living room, so I am always available for my children. I do not need a lot of working space because I do not make anymore something handmade.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Θα έλεγα το ψαλίδι. 
Which is your favorite tool?
I would say the scissors.


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Ναι, ευτυχώς ο σύζυγός μου έχει αναλάβει το κομμάτι δουλειάς που μισώ: το ταχυδρομείο! 
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Yes, fortunately, my husband has undertaken the part of work that I hate: the post office! 

Αγαπημένα sites/ καταστήματα/ ταινίες/ βιβλία/ μουσική
Ό,τι έχει σχέση με DIY αλλά δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.
Όλη η σειρά Harry Potter ανήκει σίγουρα στα πιο αγαπημένα μου βιβλία.
Στη μουσική είμαι fan των 80's, rock και pop.
My favorite websites/shops/movies/books/music
Everything that has to do with DIY but nothing more specific. 
Books: All the Harry Potter series. 
Music: I am a fan of the 80's, rock and pop. 

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Θα έχουν μεγαλώσει τα παιδιά μου, και θα έχω μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων για να δημιουργήσω κάτι καλύτερο, είτε με το μαγαζάκι εδώ είτε και σε άλλη κατεύθυνση.
In 10 years time...
My children will have grown up, and I will have bigger freedom and time in order to develop something better, either with the shop here or also in other directions.


{Βρείτε την Τίνα εδώ /Find Tina here: Etsy, Facebook, blog}


Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη!
Tune in next month for another interview!
Polina