Featured seller: Laliou

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τη Βάλια, από το Laliou.

Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Valia, from Laliou.


Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Με λένε Βάλια αλλά οι δικοί μου με φώναζαν Λαλιού όταν ήμουν μικρή, εξ ου και το όνομα του μαγαζιού μου. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Εργάζομαι ως μεταφράστρια, αγαπώ πολύ την υποβρύχια φωτογραφία και μ' αρέσει να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου. Μια μέρα μου ήρθε η ιδέα να συνδυάσω το υγρό γυαλί με τις άπειρες υποβρύχιες φωτογραφίες που βγάζω με τον φίλο μου (που είναι επίσης λάτρης του υγρού στοιχείου) και κάπως έτσι γεννήθηκαν τα «θαλασσοκοσμήματά» μου.
Tell us a bit about yourself.
My name is Valia but my family used to call me Laliou when I was little, hence my shop's name. I was born and raised in Athens. I work as a translator, I love underwater photography and enjoy making things with my hands. One day I came up with the idea of combining liquid glass with the countless underwater photographs I take with my boyfriend (a sea-lover himself), and that's how my sea-inspired jewelry was born.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Η θάλασσα ήταν ανέκαθεν μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης (πιο τετριμμένο δεν πάει, αλλά είναι αλήθεια!). Μόνο μέσα στο νερό καθαρίζει το μυαλό μου εντελώς. Όσο για το από πού παίρνω ιδέες... επειδή έκανα για πολλά χρόνια μεταφράσεις για το National Geographic, κατέληξα με μια τεράστια συλλογή από περιοδικά, σκέτο χρυσωρυχείο φωτογραφίας. Με το που θα ξεφυλλίσω ένα από αυτά, με πιάνει μια τάση για δημιουργία!
What inspires you and where do your ideas come from?
The sea has always been an inexhaustible source of inspiration (can't get any cornier than that, but it’s the truth!); only underwater am I able to completely clear my head. As to where my ideas come from... having worked as a translator for National Geographic for many years, I ended up with a huge magazine collection -- a photography goldmine if ever there was one. Nothing like flipping through one of those magazines to get the creative juices flowing!


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Παλιότερα πειραματιζόμουν με καθαρό ασήμι, ημιπολύτιμους λίθους και πολυμερικό πηλό. Όμως με το υγρό γυαλί (εποξική ρητίνη δύο συστατικών που όταν σκληρύνει δίνει την εντύπωση κανονικού γυαλιού) κόλλησα από την πρώτη στιγμή! Τώρα τελευταία άρχισα να το συνδυάζω με διάφορα σμάλτα και φτιάχνω κοσμήματα σε όλα (σχεδόν) τα χρώματα της ίριδας.
What are your favorite materials? 
I used to experiment with fine silver, semi-precious stones and polymer clay. But with liquid glass (a two-part epoxy resin that looks like regular glass when cured) I was hooked instantly! Lately I’ve been combining it with different enamels to make jewelry in (almost) all the colors of the rainbow.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 

Δεν μπορώ να μιλήσω για τους άλλους, εγώ πάντως έχω αδυναμία σε όλα τα χειροποίητα αντικείμενα που έχω κατά καιρούς αγοράσει γιατί είναι μοναδικά. Και κυρίως γιατί φαίνεται με πόση αγάπη φτιάχτηκαν.
Why should somebody buy handmade?
I can't speak for everyone but I, for one, cherish every single handmade item I've ever bought for their uniqueness. And mainly because you can tell how much love went into making them.


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Μέχρι πρότινος, τον ελεύθερό μου χρόνο μεταξύ μεταφράσεων και κοσμημάτων τον περνούσα στο νερό. Πλέον αυτό είναι λίγο δύσκολο μιας και τους μισούς μήνες του χρόνου ζούμε με τον φίλο μου στην Αθήνα και τους άλλους μισούς σε ένα μικρό ορεινό χωριό των Τρικάλων, σε υψόμετρο 1.200 μέτρων, όπου καλλιεργούμε τσάι του βουνού...! Δεν αστειεύομαι. Μιλάμε για πράσινο παντού, ελαφάκια να χοροπηδάνε εδώ κι εκεί, πουλάκια να τιτιβίζουν... οκέι, έχουμε και διάφορα αγνώστου ταυτότητος ζωύφια και μερικούς σκορπιούς (πολλαπλά μίνι καρδιακά τη μέρα), αλλά ας πούμε τίποτα άλλο καλύτερα :-). Κάποιες φορές νιώθω σαν το ψάρι έξω απ’ το νερό, αλλά και πάλι δεν μου λείπει καθόλου η μούρλια της πόλης.
Apart from creating things, what do you do? 
Up until recently, I used to spend my free time -between translating and jewelry making- in the water. However that's no longer possible since half of the year my boyfriend and I live in Athens and the other half in a tiny mountain village in Trikala, 4,000 ft above sea level, growing mountain tea...! I kid you not. We're talking about green as far as the eye can see, deer trotting around, birds chirping... okay, then there’s the unidentified creepy-crawlies and the occasional scorpion (leading to multiple mini heart-attacks per day) but let's not dwell on that :-). Sometimes I do feel like a fish out of water, but even then I can't say I miss the madness of the city.

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Προσπαθώ μέσω Facebook και Instagram, αλλά ομολογώ ότι είμαι λιγάκι τεμπέλα. Τυχαίνουν κατά καιρούς συνεργασίες με blog ή περιοδικά και είμαι απίστευτα ευγνώμων γι' αυτό, μιας και η προώθηση της δουλειάς μου δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Η καλύτερη διαφήμιση βέβαια, κακά τα ψέματα, είναι ο ευχαριστημένος πελάτης.
How do you promote your work?
I try to do that through Facebook and Instagram, but I have to confess that I'm a bit lazy. Sometimes I'm lucky enough to collaborate with blogs or magazines and I’m incredibly grateful for it all, seeing as promoting my work has never been my strong suit. The best promotion, if I'm being honest, is a happy customer.


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Στο διαμέρισμά μας στην Αθήνα έχω μετατρέψει σε εργαστήριο το ένα δωμάτιο, ενώ εδώ στα βουνά δουλεύω στην κυριολεξία παντού, είτε εντός είτε εκτός σπιτιού. Βέβαια, επειδή μετακινούμαστε αρκετά συχνά, κάνω τα αδύνατα δυνατά ώστε όλα μου τα σύνεργα, από εργαλεία μέχρι υλικά συσκευασίας, να χωράνε μέσα σε μία βαλίτσα, το πολύ δύο (εδώ γελάμε!)
Tell us about your working space.
In Athens I've turned one of the rooms of our apartment into a studio, but up here in the mountains I work literally everywhere, inside or outside the house. Then again, since we move a lot, I do everything in my power so that all my gear, from tools to packaging materials, can fit inside one bag -- or two, tops (*insert laughter*).

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Η φωτογραφική μου μηχανή. Και το λάπτοπ μου.
Which is your favorite tool?
My camera. And my laptop.


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Τα περισσότερα τα κάνω εγώ καθ' ότι γνήσιο control freak: προμηθευτές, υλικά, σχέδια, φωτογράφιση, επεξεργασία, SEO, πακετάρισμα… αλλά μου αρέσει! Είμαι τυχερή βέβαια γιατί έχω τον φίλο μου που είναι το δεξί μου χέρι: πηγαίνει τα πακέτα στο ταχυδρομείο, με βγάζει φωτογραφίες όταν δεν έχουμε άλλο μοντέλο πρόχειρο, με ξεαγχώνει όταν πελαγώνω με τις παραγγελίες χονδρικής... Είναι πάντα εκεί σε ό,τι κι αν χρειαστώ και δεν γκρινιάζει ποτέ! Επίσης έχω τις εξίσου υπομονετικές φίλες μου που είναι πάντα πρόθυμες να ποζάρουν όποτε τους το ζητήσω και φυσικά τους δικούς μου που με διαφημίζουν όπου σταθούν και όπου βρεθούν. Για να μην πω για τα παιδιά της φοβερής και τρομερής Etsy Greek Street Team... χωρίς τις πολύτιμες συμβουλές τους θα ήμουν χαμένη στο διάστημα.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
As a true control freak almost everything goes through me: suppliers, materials, designs, shooting, editing, SEO, packaging… but I enjoy it! Of course I'm lucky to have my boyfriend who is my right-hand man: he ships orders, takes photos of me when no other model is available, helps me unwind when I'm drowning in wholesale orders... He's always there when I need him and he never complains! I've also got my equally patient girlfriends who are always willing to pose for me whenever I ask them to, and of course my family who broadcasts my work to anyone who'd listen. Not to mention the incredible Etsy Greek Street Team members... without their valuable advice I'd be lost in space.

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική

Sites: Etsy, Instagram, Pinterest, μεταφραστικά φόρουμ και διάφορα blog.

Καταστήματα: θαυμάζω τόσα πολλά! Κάποια από τα αγαπημένα μου: MyTotalHandmade, NikolaSandals, KharaLedonne, Tilissimo, TheWandering Workshop.

Ταινίες: Ο κύκλος των χαμένων ποιητών, Amadeus, Pulp fiction, Léon, Οι υπάλληλοι

Βιβλία: «Η φάρμα των ζώων» του Όργουελ, «Η μεγάλη χίμαιρα» του Καραγάτση, «Ο θαυμαστός καινούργιος κόσμος» του Χάξλεϊ και το «Εγχειρίδιο πρακτικής γατικής του Γερο-Πόσουμ» του Τ. Σ. Έλιοτ, από τα πιο αγαπημένα μου. Τώρα διαβάζω τη «Νεοελληνική μυθολογία» του Κορτώ – σκέτη απόλαυση, όπως όλα τα βιβλία του.

Μουσική: Ακούω κυρίως rock, indie pop/rock, λίγη metal και δεν αντέχω με τίποτα την τζαζ! Μερικά από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα: Red Hot Chili Peppers, Nightwish, Lacuna Coil, Florence + the Machine.
My favorite websites/shops/movies/books/music
Websites: Etsy, Instagram, Pinterest, translation fora and multiple blogs.

Shops: Ι admire so many! Some of my favorites: MyTotalHandmadeNikolaSandalsKharaLedonneTilissimoTheWandering Workshop.

Movies: Dead poets society, Amadeus, Pulp fiction, Léon, Clerks

Books: Orwell's “Animal farm”, Karagatsis’ “The great chimera”, Huxley's “Brave new world” and T. S. Elliot's “Old Possum's book of practical cats”, one of my all-time favorites. I’m now reading Corteau's “Modern Greek mythology” – pure delight, like all of his books.

Music: I mostly enjoy rock music, indie pop/rock, a little metal, and I can’t for the life of me stand jazz! A few of my favorites: Red Hot Chili Peppers, Nightwish, Lacuna Coil, Florence + the Machine.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
...θα ήθελα τα κοσμήματά μου να συνεχίσουν να ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο (ιδανικά θα ήθελα να τα συνοδεύω κιόλας, αλλά τέλος πάντων…) μέχρι να γεμίσω όλο το χάρτη μου πινεζάκια!

In 10 years time...
..I wish for my jewelry to keep traveling around the globe (well, if I'm wishing for stuff, I'd also wish for me to travel with it, but oh well...) until my sales map is full of pins!

{Βρείτε τη Βάλια εδώ /Find Valia here: etsy, fb page, instagram}



Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη! 
Tune in next month for another interview!