Featured seller: fionazakka


Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τη Φιόνα, από το fionazakka
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Fiona, from fionazakka.


© Ηλίας Κοσίντας / Elias Cosindas

Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Συνεχίζω να ζω στην Αθήνα αλλά έχω συχνές τάσεις φυγής. Σπούδασα φωτογραφία και σχέδιο. Και έχω δουλέψει τόσο ως φωτογράφος αλλά και σε διάφορες άλλες δουλειές, καθώς μου αρέσει να αλλάζω περιβάλλον συχνά.
Tell us a bit about yourself.
I was born and raised in Athens. I still live in Athens but I have frequent intense feelings of escaping it. I studied photography and drawing and I have worked as a photographer but also in various other jobs as I like often changes.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Εμπνέομαι ιδιαίτερα από το περιβάλλον μου και τη φύση. Πολλές φορές, η έμπνευση έρχεται από εικόνες και διαβάσματα.
What inspires you and where do your ideas come from?
I am inspired by my environment and nature. Also, often, Ι find inspiration in images or texts I read.



Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Αγαπώ να χρησιμοποιώ πράγματα που βρίσκω γύρω μου στη δουλειά μου νιώθοντας πως με αυτό τον τρόπο εισάγω κάποια πραγματικά στοιχεία από την έμπνευση μου στα έργα μου. Τον τελευταίο καιρό δουλεύω περισσότερο ακουαρέλες αλλά αγαπώ ιδιαίτερα τα  λαδοπαστέλ.
What are your favorite materials? 
I love to use objects I find in my environment in my artwork. I feel that in this way I am introducing a realistic element deriving directly from what ever inspired me, in the my art. Lately, I have been working mostly with watercolors, but I also I’m very fond of oil based pastels.


Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Αγοράζοντας χειροποίητα αντικείμενα δεν βοηθάς μόνο ένα δημιουργό να επικοινωνήσει την τέχνη του, αλλά γίνεσαι και εσύ μέρος της δημιουργικής διαδικασίας. Οι χειροποίητες δημιουργίες είναι μοναδικές και φέρουν την θετική ενέργεια το δημιουργού τους. Κάθε αντικείμενο που είναι φτιαγμένο στο χέρι μας υπενθυμίζει πόσο ικανοί και δημιουργικοί είναι οι άνθρωποι. 
Why should somebody buy handmade?
Acquiring a handmade object not only helps an artist to communicate his work, but also makes you a part of the creative process. Handmade creations are unique and possess a positive aura coming from the pleasure of creating. Every handmade object reminds us how capable and creative humans are, a reminder I believe is of utmost importance in our times.




Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Μου αρέσει πολύ να επιδιορθώνω αντικείμενα και σπίτια καθώς και να φροντίζω κήπους. Όταν δεν ζωγραφίζω, συνήθως δουλεύω μαζί με τον άντρα μου είτε φωτογραφίζοντας είτε δημιουργώντας μια ξεχωριστή σειρά από κοσμήματα φτιαγμένα απο βότσαλα.
Apart from creating things, what do you do? 
I love working with my hands, I love restoring objects and homes as well as taking care of gardens. When I do not paint, I usually work with my husband either photographing or creating a very special line of jewelry made from beach pebbles.

Πως προωθείς τη δουλειά σου; 
Η προώθηση της δουλειάς ενός καλλιτέχνη είναι ίσως το πιο δύσκολο πράγμα που χρειάζεται να κάνει.  Είμαι από την φύση μου όχι ιδιαίτερα κοινωνικός άνθρωπος, έτσι χρησιμοποιώ το internet για να προωθήσω την δουλειά μου. Προσπαθώ να είμαι ενεργή σε διάφορα social media προσθέτοντας που και που κομμάτια από τη δουλειά μου.
How do you promote your work?
Promoting your work is an artist's nightmare. Being a very private person by nature I like to use the Internet in promoting my work. I try to be active in several social media adding my work every now and then. 



Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Ο χώρος εργασίας μου το χειμώνα είναι ένα μικρό δωμάτιο στο σπίτι μου όπου έχω όλα τα υλικά μου, τα έργα μου και ένα μικρό καναπέ για να ξεκουράζομαι. Όταν ο καιρός είναι ζεστός μεταφέρομαι σε ένα  μπαλκονάκι που βλέπει στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας. Τους καλοκαιρινούς μήνες τους περνάω εκτός Αθήνας κι εκεί δουλεύω οπουδήποτε βρεθώ μέσα και έξω το σπίτι.
Tell us about your working space.
As I mentioned above, I like changes and my workspace habits reflect that.
During the winter months I occupy a small room in my house where I keep all my supplies and artwork and have a small couch where I can rest. When the weather allows it, I transfer my wares in a small balcony overlooking my apartment buildings backyard. I spend summers away from Athens, where I work anywhere I can, either inside or outside.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Το αγαπημένο μου εργαλείο… θα μπορούσα να πω ότι είναι δύο, τα πινέλα μου και το γυαλόχαρτο.
Which is your favorite tool?
My favorite tool would definitely be my paintbrushes, but I also love using sandpaper.



Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Θα ήταν ωραίο να είχα κάποιον να με βοηθάει, αντιθέτως έχω καταλήξει να προσπαθώ να ισορροπήσω μεταξύ καταστημάτων, του δικού μου και αυτό των κοσμημάτων που φτιάχνουμε τον άντρα μου.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Getting help with my Etsy shop would be a dream! In reality I try to struggle between two Etsy shops, mine and the jewelry shop I run with my husband.

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική
My favorite websites/shops/movies/books/music
Websites
In the makeThe minimalist homeQratorA note on design 
Movies
Dark City, High Fidelity, Enemy at the Gates
Books
Art books & Fiction, Now reading, The Judgment of Paris by Ross King 
Music
Rolling Stones, Dire Straits, Fleetwood Mac, Kate bush, David Bowie


Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Σε 10 χρόνια από τώρα ελπίζω να έχω καταφέρει να κάνω πραγματικότητα όλες αυτές τις ιδέες που περιφέρονται μες στο κεφάλι μου.
In 10 years time...
In 10 years time I hope I’ve managed to create all those unfinished projects that are roving around in my head.


{Βρείτε τη Φιόνα εδώ /Find Fiona here: etsy, pinterest, facebook, instagram, blog, qrator}



Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη! 
Tune in next month for another interview!