Μάθετε πώς να αναζητήσετε σχετικά hashtags και να βρείτε την κατάλληλη στιγμή της ημέρας να ποστάρετε με ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram.
[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]
Φωτογραφία από το Urban Rustle
Η δημοτικότητα του Instagram συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν οπτική έμπνευση. Η διαμοίραση των υλικών, των διαδικασιών και των προϊόντων που συνθέτουν την οπτική του brand σας στο Instagram είναι ένας εύκολος τρόπος για να δείξετε τι κάνει την επιχείρησή σας μοναδική και να συνδεθείτε με τους followers. Για να μάθετε περισσότερα για το πώς οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων Etsy μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram για να αυξήσουν τους followers και να βρουν νέους πελάτες, μιλήσαμε με την Morgan Cornelius, business community manager του Instagram, η οποία ειδικεύεται στην παροχή βοήθειας σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθούν στο Instagram. Μοιράστηκε τις καλύτερες συμβουλές της για τη δημιουργία δημοσιεύσεων που αξίζουν likes και την εξεύρεση των hashtags που θα βοηθήσουν στην επέκταση της εμβέλειας των μηνυμάτων σας και τη χρησιμοποίηση ενός επαγγελματικού λογαριασμού Instagram για να μάθετε περισσότερα για τους followers σας.
Πώς μπορούν οι πωλητές του Etsy να πουν την ιστορία του brand τους στο Instagram;
Μια άλλη διασκεδαστική προσέγγιση είναι το νέο εργαλείο Instagram Stories. To Stories είναι πραγματικά ένας τρόπος για να μοιράζεστε άλλες στιγμές σας. Δεν χρειάζεται να είναι μια τέλεια φωτισμένη φωτογραφία. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να δείξετε κάποιες "ακατέργαστες" στιγμές από τα παρασκήνια της καθημερινότητάς σας ως επιχείρηση. Χρησιμοποιήστε το Stories για να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους για τα posts σας - για παράδειγμα, δελέαστε για ένα νέο προϊόν με μερικές φωτογραφίες από τη δημιουργία του στο Story σας.
Η Yas Imamura του βιβλιοχαρτοπωλείου Quill and Fox μοιράζεται φωτογραφίες από τα παρασκήνια του χώρου εργασίας της στο Instagram.
Συμβουλές για το γράψιμο λεζάντας;
Αφού γράψετε τη λεζάντα σας, προσθέστε μερικά hashtags που έχουν σχέση με τη φωτογραφία που μοιράζεστε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το tab Explore για να αναζητήσετε ποια σχετικά hashtags είναι τα πιο δημοφιλή. Για παράδειγμα, το #makersgonnamake είναι ένα κορυφαίο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώντας αυτό σημαίνει ότι οι δημοσιεύσεις σας θα είναι μέρος ενός hashtag που είναι trendy. Όταν κάνετε κλικ σε ένα hashtag, προτείνουμε σχετικά hashtag στην κορυφή. Αν ανησυχείτε ότι τα hashtags κάνουν τη λεζάντα σας να μην φαίνεται ωραία, μπορείτε να προσθέσετε τα hashtags σας ως σχόλιο στη φωτογραφία.
Τι ξεχωρίζει έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram από ένα κανονικό;
Για να μεταβείτε σε ένα επιχειρηματικό προφίλ, θα χρειαστείτε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook για το κατάστημά σας. Απλά κάντε κλικ στο widget του προφίλ σας και επιλέξτε "switch to business profile (μεταβείτε στο επιχειρηματικό προφίλ)». Στη συνέχεια, συνδέστε την επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook. Μάθετε περισσότερα για το πώς να μεταβείτε εδώ.
Τι είδους δεδομένα μπορούν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων να αντλήσουν για τους followers τους;
Μπορείτε επίσης να πάρετε περισσότερες δημογραφικές πληροφορίες σχετικά με τους followers σας, συμπεριλαμβανομένου του φύλου, της χώρας και την ώρα της ημέρας όπου επισκέπτονται την σελίδα σας στο Instagram - έτσι θα ξέρετε αν η 11 π.μ. είναι η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε κάτι ή τα μεσάνυχτα.
Άλλες συμβουλές για το Instagram;
Πρωτότυπο κείμενο: Taylor Combs, απόδοση: Giannis Bothos