Tips για να αυξήσετε την επιρροή σας στο Instagram

Μάθετε πώς να αναζητήσετε σχετικά hashtags και να βρείτε την κατάλληλη στιγμή της ημέρας να ποστάρετε με ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram.


[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]

Instagram Business Profile Etsy
Φωτογραφία από το Urban Rustle

Η δημοτικότητα του Instagram συνεχίζει να αυξάνεται, καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι προσπαθούν να βρουν οπτική έμπνευση. Η διαμοίραση των υλικών, των διαδικασιών και των προϊόντων που συνθέτουν την οπτική του brand σας στο Instagram είναι ένας εύκολος τρόπος για να δείξετε τι κάνει την επιχείρησή σας μοναδική και να συνδεθείτε με τους followers. Για να μάθετε περισσότερα για το πώς οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων Etsy μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Instagram για να αυξήσουν τους followers και να βρουν νέους πελάτες, μιλήσαμε με την Morgan Cornelius, business community manager του Instagram, η οποία ειδικεύεται στην παροχή βοήθειας σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτυχθούν στο Instagram. Μοιράστηκε τις καλύτερες συμβουλές της για τη δημιουργία δημοσιεύσεων που αξίζουν likes και την εξεύρεση των hashtags που θα βοηθήσουν στην επέκταση της εμβέλειας των μηνυμάτων σας και τη χρησιμοποίηση ενός επαγγελματικού λογαριασμού Instagram για να μάθετε περισσότερα για τους followers σας.


Πώς μπορούν οι πωλητές του Etsy να πουν την ιστορία του brand τους στο Instagram;


Αναδείξτε την προσωπικότητά σας. Πρόσφατα πήρα συνέντευξη από την Lacy Van Court του καταστήματος Die Trying TX με έδρα στο Austin η οποία ασχολείται με τη ραπτική και, εκτός από την παρουσίαση των νέων κεντημένων patches και των σχεδίων της, προσφέρει επίσης μια ματιά στην προσωπική ζωή της με την περιστασιακή κοινοποίηση φωτογραφιών του αξιολάτρευτου γαλλικού μπουλντόγκ της. Η διαμοίραση παρασκηνιακών posts ή αναρτήσεων γνωριμίας με τον κατασκευαστή, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δείξετε την συνολική φωνή του εμπορικού σήματός σας και να συνδεθείτε με το ακροατήριό σας.

Μια άλλη διασκεδαστική προσέγγιση είναι το νέο εργαλείο Instagram Stories. To Stories είναι πραγματικά ένας τρόπος για να μοιράζεστε άλλες στιγμές σας. Δεν χρειάζεται να είναι μια τέλεια φωτισμένη φωτογραφία. Είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να δείξετε κάποιες "ακατέργαστες" στιγμές από τα παρασκήνια της καθημερινότητάς σας ως επιχείρηση. Χρησιμοποιήστε το Stories για να ενθουσιάσετε τους ανθρώπους για τα posts σας - για παράδειγμα, δελέαστε για ένα νέο προϊόν με μερικές φωτογραφίες από τη δημιουργία του στο Story σας.

Quill and Fox Etsy Instagram Business Profile
Η Yas Imamura του βιβλιοχαρτοπωλείου Quill and Fox μοιράζεται φωτογραφίες από τα παρασκήνια του χώρου εργασίας της στο Instagram.

Συμβουλές για το γράψιμο λεζάντας;


Βεβαιωθείτε ότι οι λεζάντες σας προσθέτουν αξία στη φωτογραφία ή το βίντεο που αναρτάτε και αποτελούν προέκταση της οπτικής ιστορίας που λέτε για την επιχείρησή σας.

Αφού γράψετε τη λεζάντα σας, προσθέστε μερικά hashtags που έχουν σχέση με τη φωτογραφία που μοιράζεστε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το tab Explore για να αναζητήσετε ποια σχετικά hashtags είναι τα πιο δημοφιλή. Για παράδειγμα, το #makersgonnamake είναι ένα κορυφαίο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώντας αυτό σημαίνει ότι οι δημοσιεύσεις σας θα είναι μέρος ενός hashtag που είναι trendy. Όταν κάνετε κλικ σε ένα hashtag, προτείνουμε σχετικά hashtag στην κορυφή. Αν ανησυχείτε ότι τα hashtags κάνουν τη λεζάντα σας να μην φαίνεται ωραία, μπορείτε να προσθέσετε τα hashtags σας ως σχόλιο στη φωτογραφία.

Τι ξεχωρίζει έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram από ένα κανονικό; 


Θέλαμε να κρατήσουμε την ίδια εμφάνιση και αίσθηση ενός καταναλωτικού λογαριασμού Instagram, έτσι ένα επιχειρηματικό προφίλ είναι σε γενικές γραμμές ίδιο. Η μετάβαση σε ένα επιχειρηματικό προφίλ είναι δωρεάν. Όταν ένας ιδιοκτήτης καταστήματος Etsy μεταβεί σε ένα επιχειρηματικό προφίλ, θα μπορεί να προσθέσει ένα κουμπί επικοινωνίας δίπλα στο παραδοσιακό κουμπί follow. Οι ιδιοκτήτες της επιχείρησης μπορούν να δώσουν στους πελάτες τη δυνατότητα να στείλουν μήνυμα, e-mail ή να καλέσουν την επιχείρηση ή να πάρουν οδηγίες μέσω χάρτη για τη φυσική τοποθεσία της επιχείρησης.

Για να μεταβείτε σε ένα επιχειρηματικό προφίλ, θα χρειαστείτε μια επιχειρηματική σελίδα στο Facebook για το κατάστημά σας. Απλά κάντε κλικ στο widget του προφίλ σας και επιλέξτε "switch to business profile (μεταβείτε στο επιχειρηματικό προφίλ)». Στη συνέχεια, συνδέστε την επιχειρηματική σελίδα σας στο Facebook. Μάθετε περισσότερα για το πώς να μεταβείτε εδώ.

Τι είδους δεδομένα μπορούν οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων να αντλήσουν για τους followers τους;


Με έναν επαγγελματικό λογαριασμό Instagram μπορείτε να αποκτήσετε δωρεάν πρόσβαση στα στατιστικά στοιχεία. Τα στατιστικά στοιχεία του Instagram δίνουν στις επιχειρήσεις πληροφορίες για να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο που το περιεχόμενό τους αποδίδει και ποιοι είναι οι followers τους. Τα στατιστικά στοιχεία ξεκινούν από την ημέρα που θα μετατρέψετε το λογαριασμό σας σε επαγγελματικό. Μπορείτε να δείτε πράγματα όπως την απήχηση των δημοσιεύσεών σας, τα impressions, τα clicks στο website, τις αναρτήσεις και τα videos με τη μεγαλύτερη απήχηση.
Μπορείτε επίσης να πάρετε περισσότερες δημογραφικές πληροφορίες σχετικά με τους followers σας, συμπεριλαμβανομένου του φύλου, της χώρας και την ώρα της ημέρας όπου επισκέπτονται την σελίδα σας στο Instagram - έτσι θα ξέρετε αν η 11 π.μ. είναι η καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε κάτι ή τα μεσάνυχτα.

Άλλες συμβουλές για το Instagram;


Αλληλεπιδράστε με τους πελάτες σας! Αν κάποιος επαινεί την επιχείρησή σας ή ρωτά αν κάτι είναι διαθέσιμο, απαντήστε στις ερωτήσεις του ή απαντήστε λέγοντας ευχαριστώ. Δεν έχει σημασία πόσο μικρή είναι μια επιχείρηση, στους πελάτες αρέσει να λαμβάνουν feedback από τις επιχειρήσεις και τους λογαριασμούς που ακολουθούν. Είναι κάτι που θα αποδειχτεί ιδιαίτερα επιτυχημένο.

Πρωτότυπο κείμενο: Taylor Combs, απόδοση: Giannis Bothos