Saturday, September 24, 2016

Get your Shop Holiday Ready -- 10 Easy Steps!

Προετοιμάστε το μαγαζί σας για τις Γιορτές σε 10 απλά βήματα!


Christmas Card by LittleYellowDaisiess

Η περίοδος των γιορτών μπορεί να γίνει πολύ αγχωτική και χαώδης, όμως αν προετοιμάσουμε το etsy μαγαζί μας κατάλληλα ίσως μπορούμε να μειώσουμε τον πανικό που θα προκύψει. Τι μπορούμε να κάνουμε?

1) Σημειώστε τις σημαντικές ημερομηνίες
Σημειώστε στο ημερολόγιο σας τις σημαντικές γιορτές αλλά και ημερομηνίες για ψώνια ανά τον κόσμο. 

Σημαντικές ημερομήνιες για την περιόδο των Γιορτών 2016: 

Nοε 24 Thanksgiving
Νοε 25 Black Friday
Νοε 28 Cyber Monday
Δεκ 6 St Nicholas' Day
Δεκ 25 Chanukah/Hanukkah (first day)
Δεκ 25 Christmas Day
Δεκ 26 Kwanzaa (until Jan 1)
Δεκ 31 New Year's Eve

Snowmen Pencil Toppers by Ittooktwo

2) (Ξανά)Φτιάξτε τα Listing σας!
Δείτε προσεκτικά ένα ένα τα listing σας. Ελέγξτε τις ποσότητες που έχετε, το κείμενο, τον χρόνο κατασκευής. Προσθέστε στα tags σας λέξεις κλειδία όπως  “gift for her”, “gift for a teenager”, “gift for baby” και ότι άλλο μπορεί να ταιριάζει στα αντικείμενα σας. Πολλοί πελάτες ψάχνουν με αυτούς τους όρους την περίοδο των εορτών για δώρα καθώς δεν έχουν κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό τους.
Αλλοι δημοφιλεις όροι αναζήτησης είναι "under 25", "under 50", "under 100" ή "luxury gift" που να αναφέρονται στο κόστος του προϊόντος.
Φτιάξτε τα saved convo snippets  για να απαντάτε στις ερωτήσεις των πελατών γρήγορα. 

3) Ζωντανέψτε τις φωτογραφίες σας
Δείτε ξανά τις φωτογραφίες σας, μήπως θέλουν λίγο βελτίωση? Δείτε εδώ πως μπορείτε να τις βελτιώσετε ώστε να είναι πιο όμορφες ανάλογα την εποχή του χρόνου.

4) Δείτε τα υλικά σας
Φροντίστε να έχετε επάρκεια υλικών για τα αντικείμενα σας ιδίως αν είναι made to order. Δείτε ότι έχετε στοκ από υλικά συσκευασίας, κάρτες , φακέλους, χαρτί αφής και ότι άλλο χρησιμοποιείτε. 

Festive Packaging by StarStripesandDots

5) Γεμίστε το μαγαζί σας!
Φτιάξτε στοκ από προϊόντα που ήδη πουλάτε.  Αντικείμενα που μπορείτε να προετοιμάσετε από πριν καλό θα είναι να τα φτιάξετε από πριν ώστε να μειώσετε το στρες. Δείτε εδω συμβουλές για να βρείτε περισσότερο χρόνο για να φτιάξετε πράγματα.
Αν έχετε αντικείμενα έτοιμα και δεν τα έχετε ανεβάσει στο μαγαζί σας, τώρα είναι η στιγμή να το κάνετε. Φωτογραφιστείτε τα, φτιάξτε τα listing και ανεβάστε τα! Κάντε το μαγαζί σας να φαίνεται γεμάτο και θελκτικό για τους πελάτες σας! 

Christmas Ornaments by FishesMakeWishesHome

6) Ορίστε προθεσμίες για τις αγορές.
Ορίστε με σαφήνεια μέχρι πότε πρέπει κάποιος να αγοράσει το προϊόν σας για να προλάβει να το δώσει ως δώρο.  Γράψτε το στο shop announcement και στην πολιτική του μαγαζιού σας.  Υπολογίστε ότι η περίοδος των γιορτών είναι το διάστημα με την περισσότερη δουλεία για τα ταχυδρομεία ανά τον κόσμο.  Αναφέρετε το χρόνο που χρειάζεστε για να φτιάξετε τα αντικείμενα σας και το χρόνο που χρειάζεται κάτι να φτάσει στον προορισμό του εγκαίρως για τα Χριστούγεννα. Συνήθως για εκτός Ευρώπης προορισμούς υπολογίστε 15 μέρες εργάσιμες για παράδοση.   
Ενημερώστε τους πελάτες που καθυστέρησαν να κάνουν τις αγορές τους ότι η παραγγελία τους ίσως να μην είναι εκεί εγκαίρως.


7) Χαρίστε στους πελάτες σας μια όμορφη εμπειρία
Σκεφτείτε να προσαρμόσετε την συσκευασία σας στο πνεύμα των εορτών! Κάντε τους πελάτες σας χαρούμενους να λάβουν το πακέτο σας προσθέτοντας μια ευχετήρια κάρτα, ένα μικρό δωράκι κάτι που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε και θα δώσει μια νότα χαράς!

Wooden Stamp by ahueofduckeggblue


8) Αφιερώστε χώρο για την συσκευασία
Οργανώστε σε ένα σημείο όλα τα υλικά συσκευασίας που έχετε ώστε να μπορείτε να κάνετε το αμπαλάζ γρήγορα και αποτελεσματικά.

9)Βάλτε προτεραιότητες!
Οργανώστε το χρόνο σας και ορίστε προτεραιότητες. Μην φοβηθείτε να πείτε όχι σε εξόδους ή υποχρεώσεις που μπορείτε να αποφύγετε και θα σας αποσπάσουν χρόνο και ενέργεια. Πάρτε απόφαση ότι για 1 με 2 μήνες θα έχετε πολύ δουλεία και πίεση και ενημερώστε τους οικείους σας για να καταλάβουν.

10) Φροντίστε τον εαυτό σας!
Στην κορυφή της λίστας σας θα πρέπει να είστε εσείς! Βασική σας προτεραιότητα θα πρέπει να είναι να κοιμάστε αρκετά, να τρώτε σωστά και να φροντίζετε τον εαυτό σας!

----

Get your Etsy Shop holiday ready in 10 steps!

Holiday season can become pretty hectic for many etsy shop owners but if you do some planning before things get too busy then things will run smoother and your stress will be less. Here is a list with 10 steps that  covers many of the little (and not-so-little) things you can do to get ready for the additional orders and stress this busy time of year can potentially bring.

1) Keep Track of Important dates
Mark your calendar with major holidays, as well as shopping dates around the world.

2016 Holiday Season Key Dates:

Nov24 Thanksgiving
Nov 25 Black Friday
Nov 28 Cyber Monday
Dec 6 St Nicholas' Day
Dec 25 Chanukah/Hanukkah (first day)
Dec 25 Christmas Day
Dec 26 Kwanzaa (until Jan 1)
Dec 31 New Year's Eve


2) Check your listings
Give your listings a makeover, double check (or set up) shipping profiles, check inventory (if needed). Switch out some tags to include things like, “gift for her”, “gift for a teenager”, “gift for baby” or whatever pertains to your item.  Some people come to Etsy over the holidays not even knowing what they want.  
Other popular keywords include "under 25", "under 50", "under 100" and "luxury gift".
Use saved etsy snippets for convos to answer quickly to your customers. 

3) Make your product photos more appealing
 Could your photos use a makeover? Learn how to add seasonal flair to your photos by reading Styling Your Photos for the Seasons.

Christmas Ornament by Kouklospito

4) Check your supplies
Make sure you have stocked up on supplies to make your items, especially if they are are made to order. Make sure you also have enough packaging materials, envelopes, ribbons etc. 

5) Stock up your shop!
Start making ahead of time items that you already sell. Stock up on items and have them ready to ship that's a good way to reduce the holiday stress. Check out this article  with tips on how to find time to make things. 
 If you have in stock items that you haven't already listed on etsy, now is the time to do it! That way you shop will look more full and enticing for buyers.

6) Set strict purchase by dates
Set strict order by dates for your buyers  to have their item by Christmas. Write it in the policy section of your shop as well as your shop announcement. Holiday season is the busiest of the year for post offices all around the world. Take into account the time you need to make an item and how long it takes to reach its recipient.. If you feel that an order is not going to make it there on time let the customer know. 

7) Make a good impression
Adjust your packaging to the holiday spirit. Make your customers smile when they open their parcel from you. Add a little gift, a small token of appreciation or even a greeting card. Make your parcel stand out from the rest. 

8) Find a corner dedicated to packaging
Gather all your packaging supplies in a specific corner to save time and energy during the busy holiday season!

9) Set your priorities!
Organize your schedule and set your priorities. Don't be afraid to say NO to chores or invites that you can avoid and that will distract from your work. Accept the fact that for one or two months you will be too busy and under pressure, so make sure you let your close ones know what you will be dealing with. 

10) Take care of you!
On the top of your list is the most important person, you! Make sure you get enough sleep, you are eating well and you are taking care of yourself!


No comments:

Post a Comment

Thank you for your lovely words ♡

Pin It button on image hover