Ποιες λεπτομέρειες έχετε παραβλέψει στη φούρια της καθημερινότητας; Συμπληρώστε τα κενά και ανανεώστε την επιχείρησή σας σε τρία απλά βήματα.
[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]
Φωτογραφία από τη Naomi Wilkinson
Είναι εύκολο να
παρασυρθείτε από την αφοσίωσή σας στο να «τρέχετε» μία δημιουργική επιχείρηση.
Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε χρόνο να κάνετε ένα διάλειμμα και να
εστιάσετε σε τομείς του καταστήματός σας που ενδέχεται να χρειάζονται βελτίωση,
ενώ ταυτόχρονα σχεδιάζετε νέα προϊόντα, πακετάρετε και ταχυδρομείτε παραγγελίες
και ενημερώνετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά βρίσκοντας χρόνο να
ασχοληθείτε με το κατάστημά σας μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε. Τόσο για
τους νέους πωλητές όσο και για τους βετεράνους, τα ακόλουθα τρία βήματα είναι
ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσετε.
1) Ανακαινίστε τη σελίδα About
Πότε ήταν η τελευταία
φορά που ενημερώσατε την σελίδα About του καταστήματός σας; Σίγουρα θα υπάρχει κάτι νέο που θα μπορούσατε να
προσθέσετε στην σελίδα About: η γνωστοποίηση ενός νέου προϊόντος ή μιας
επαγγελματικής επιτυχίας, η απάντηση σε μια ερώτηση που έχετε ερωτηθεί επανειλημμένα
σε εκθέσεις χειροτεχνιών - ή μια νέα φωτογραφία του χώρου εργασίας σας, των
διαδικασιών σας ή των ολοκληρωμένων προϊόντων σας. Για μια νέα οπτική, μπορείτε
ακόμη και να συνεργαστείτε με έναν φίλο και να εξετάσετε ο ένας την σελίδα About του άλλου. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει ο ένας
στον άλλο εποικοδομητικό feedback σχετικά με το ποια τμήματα των ιστοριών του καταστήματός σας είναι συναρπαστικά και ποια ερωτήματα
παραμένουν αναπάντητα.
Αν δεν έχετε ακόμη μία
σελίδα About,
προσθέστε μία! Αυτή είναι η ευκαιρία σας να δώσετε στους αγοραστές (και στους bloggers και οποιονδήποτε άλλο μπορεί να διαβάσει την
σελίδα About)
επιπρόσθετες πληροφορίες για την επιχείρησή σας και μια γρήγορη ματιά στο τι
κάνει την επιχείρησή σας μοναδικά δική σας. «Ζω σε μία πολύ δασώδη, αγροτική
περιοχή στο βόρειο Καναδά, όπου τα Χριστούγεννα αποτελούν μεγάλο γεγονός», λέει
η Jennifer Warren, ιδιοκτήτρια του Little Shop Wee, με έδρα το Wasaga του Ontario. Εκείνη
χρησιμοποιεί την σελίδα About για να
δείξει πώς η οικογένειά της και το φυσικό περιβάλλον εμπνέουν τη σειρά
προϊόντων της που περιλαμβάνουν ξύλινα χριστουγεννιάτικα στολίδια και γαμήλια διακόσμηση.
Η υποβλητική γλώσσα της αντανακλά το εμπορικό σήμα της και προσκαλεί τους
αναγνώστες στο κατάστημά της. "Μέσα θα παρατηρήσετε τη μυρωδιά όμορφων πεύκων,
φωτάκια που αναβοσβήνουν και πολλά είδη που μπορούν να εξατομικευτούν μόνο για
σας", γράφει.
Όταν γράφετε - ή ενημερώνετε – την ιστορία της σελίδας About, απαντήστε σε αυτές
τις ερωτήσεις:
- Ποιο είναι το όνομά σας; Ποιο θεωρείτε σπίτι σας;
- Τι πουλάτε; Τι σας ενέπνευσε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση; Τυχόν σημαντικά ορόσημα;
- Πώς μοιάζει ο χώρος εργασίας σας;
- Τι ειδικές δεξιότητες φέρνετε στο μαγαζί σας στο Etsy;
- Είναι κάποιο μέρος της διαδικασίας σας που θα εκπλήξει ή θα ενδιαφέρει τους αγοραστές;
- Πώς η δημιουργική επιχείρησή σας επηρεάζεται εσάς, το νοικοκυριό σας και την κοινότητά σας;
Αν έχετε προστρέξει σε
κάποια πρόσθετη βοήθεια από την τελευταία ενημέρωση του κειμένου, τώρα είναι
μια καλή στιγμή για να βεβαιωθείτε ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι στη λειτουργία της
επιχείρησής σας περιλαμβάνονται ως μέλη του καταστήματος.
Για να επεξεργαστείτε τη
σελίδα About,
επισκεφτείτε το Your shop > Shop settings > About your shop. Διαβάστε το How to Craft a Killer About Page για να αντλήσετε περισσότερες ιδέες για να μοιραστείτε την ιστορία πίσω από
την επιχείρησή σας.
Η Jennifer σημειώνει στην About σελίδα της ότι το να ζει κοντά στο δάσος την εμπνέει στα προϊόντα της όπως
αυτά τα ρουστίκ μαξιλάρια για τις βέρες. Φωτογραφία από το Little Wee Shop.
2) Ενημερώστε τα προφίλ των αποστολών σας
Ένα προφίλ αποστολής
αποτελεί ένα εργαλείο που σας επιτρέπει να ενημερώσετε γρήγορα πολλαπλές
καταχωρήσεις με παρόμοια έξοδα αποστολής. Μπορείτε να δημιουργήσετε ξεχωριστά
προφίλ αποστολής για τα διάφορα είδη των αντικειμένων που πουλάτε.
Χρησιμοποιώντας τα προφίλ αποστολής μπορείτε να κάνετε την προσθήκη καταχωρήσεων
ή την ενημέρωση του καταστήματός σας μια
πιο αποδοτική διαδικασία. Σε κάθε προφίλ αποστολής, μπορείτε να συμπεριλάβετε
την προέλευση της αποστολής, τα μέρη που θα σταλεί, τις διαθέσιμες υπηρεσίες
αποστολής, τους χρόνους επεξεργασίας και τα κόστη. Αν συμπεριλάβετε και το
χρόνο επεξεργασίας (ο εκτιμώμενος χρόνος μεταξύ της ημερομηνίας αγοράς και της
ημερομηνίας αποστολής) σε κάθε προφίλ αποστολής, καθορίζετε συγκεκριμένες προσδοκίες
σχετικά με το χρονοδιάγραμμα παράδοσης. Αυτό βοηθά τους πελάτες να κάνουν
συνειδητές αποφάσεις, όταν υποβάλουν μία παραγγελία με συγκεκριμένα χρονικά
περιθώρια όπως ένα δώρο γενεθλίων ή ένα νυφικό.
Δεδομένου ότι τα κόστη
αποστολής αλλάζουν, φροντίστε να ελέγχετε τις τρέχουσες τιμές στη χώρα σας κάθε
χρόνο και να ενημερώνετε τα προφίλ σας αναλόγως. (Πωλητές στις ΗΠΑ και τον
Καναδά: ελέγξτε το 2016 Shipping Rate Updates for the United States and Canada για την τελευταία στοιχεία.) Αν το κατάστημά σας εδρεύει
στις Ηνωμένες Πολιτείες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υπολογιζόμενα προφίλαποστολής προκειμένου τα έξοδα αποστολής να υπολογίζονται αυτόματα για τις
παραγγελίες σας.
Για να ενημερώσετε τα
προφίλ αποστολής, πηγαίνετε στο Your shop > Listings > Shipping profiles.. Για περισσότερες χρήσιμες συμβουλές σχετικά με
τις αποστολές, διαβάστε τον οδηγό 4 Steps for Shipping Success.
3) Σκεφτείτε σαν αγοραστής
Όταν ψωνίζετε στο Etsy,
οι αγοραστές συχνά αναζητούν σημάδια ότι ένας πωλητής είναι αξιόπιστος. Οι
καταναλωτές μπορεί να αισθάνονται διστακτικοί να αγοράσουν από ένα κατάστημα με
ελάχιστες λεπτομέρειες για τα προϊόντα του ή ασαφείς πολιτικές για επιστροφές,
ανταλλαγές και ειδικές παραγγελίες. Έχοντας το ρόλο του διευθυντή διαχείρισης
προϊόντων στο Etsy, ο Arpan Podduturi βοηθά στη δημιουργία εργαλείων και
υπηρεσιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πωλήσεων και των αγορών στο Etsy. Έχοντας
αυτό το ρόλο, χρησιμοποιεί δεδομένα και έρευνα για να κατανοήσει πώς αλληλεπιδρούν
οι αγοραστές και οι πωλητές. "Η κοινή εμπιστοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο
της αγοράς του Etsy”, αναφέρει ο Arpan. Έχοντας ένα πλήρες κατάστημα, με μια
σελίδα About,
σαφείς και απλές πολιτικές, μία ακριβή τοποθεσία καταστήματος, ποιοτικές
προϊοντικές φωτογραφίες και λεπτομερείς περιγραφές προϊόντων, μεταφέρετε στους πιθανούς
πελάτες σας ότι η επιχείρησή σας είναι σοβαρή. Δίνετε επίσης στους πελάτες τις
πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν μια αγορά με ηρεμία. "Κοιτάξτε
το κατάστημα σας από την προοπτική ενός αγοραστή”, λέει ο Arpan. "Όλες οι
λεπτομέρειες έχουν σημασία”. Είναι ένα ή περισσότερα από τα βασικά τμήματα του
καταστήματός σας κενά, ημιτελή, ασαφή ή απαρχαιωμένα; Αφιερώνοντας χρόνο για να
ενημερώσετε διεξοδικά το κατάστημά σας καθιστά ευκολότερο για τους αγοραστές να
αγοράσουν από εσάς - και μπορεί να αποδώσει στην επιχείρησή σας.
Διαβάστε το 10 Ways to Think Like a Buyer για πρόσθετες συμβουλές για το πώς θα βάλετε τον
εαυτό σας στη θέση του αγοραστή. Για περισσότερα όσον αφορά το φρεσκάρισμα του
καταστήματός σας δείτε το 10 Tips to Help Your Shop Blossom.