Πως να κάνετε κριτική στο μαγαζί σας στο Etsy

Reading nook blanket by Titikashop


Είναι το κατάστημα σου στα καλύτερά του; Χρησιμοποίησε αυτό τον οδηγό για να αναγνωρίσεις τα προτερήματα του μαγαζιού σου άλλα και ευκαιρίες για να αυξήσεις τα views και τις πωλήσεις σου. Βρες 30 λεπτά από το χρόνο σου για να κάνεις το έλεγχο (μπορείς να κάνεις μόνος σου την κριτική σου ή με κάποιον άλλο που να έχει μαγαζί) Όταν τελειώσεις τον έλεγχο, σημείωσε τους τομείς που χρειάζεται να βελτιώσεις. Θυμήσου ότι το μαγαζί σου είναι έργο υπό εξέλιξη και ακόμα και πολύ μικρές αλλαγές θα σε βοηθήσουν να φτάσεις τον σκοπό σου. 

Φωτογραφίες

Οι φωτογραφίες είναι το νούμερο ένα πράγμα που επηρεάζει τους πελάτες που θέλουν να ψωνίσουν. Φρόντισε οι φωτογραφίες σου να τραβούν την προσοχή και δώσε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζονται για να κάνουν μια αγορά.

Το μαγαζί....

1. Χρησιμοποιήσει με σωστό τρόπο τις 10 φωτογραφίες που προσφέρονται για κάθε listing; ΝΑΙ/ΟΧΙ
2. Δείχνει το προϊόν και τις λεπτομέρειες του από διαφορετικές πλευρές; ΝΑΙ/ΟΧΙ
3. Απεικονίζει με ακρίβεια το μέγεθος και την κλίματα του αντικειμένου στις φωτογραφίες;
ΝΑΙ/ΟΧΙ
4. Χρησιμοποίει απλούς φόντους οι οποίοι δεν αποσπούν την προσοχή από το αντικείμενο; ΝΑΙ/ΟΧΙ
5. Κροπάρει τις φωτογραφίες με κολακευτικό τρόπο; ΝΑΙ/ΟΧΙ
6. Έχει σωστά κεντραρισμένο το αντικείμενο στα thumbnails; NAI/OXI

Αναζήτηση 

Όταν κάποιος ψάχνει στο διαδίκτυο, συνήθως χρησιμοποίει περιγραφικές λέξεις για να βρει αυτό που ζητά πχ: “small green table lamp.” Χρησιμοποιώντας σχετικά keywords στον τίτλο, τα ταγκς και την περιγραφή του προϊόντος σου, μεγιστοποιείς την πιθανότητα σου να σε βρουν στο Etsy αλλά και μέσα από μηχανές αναζήτησης όπως το Google.

Σε αυτό το σημείο, διάλεξε ένα αντικείμενο για να του κάνετε κριτική. Χωρίς να κοιτάξεις στους τίτλους και τα ταγκς, σκέψου ποιες λέξεις κλειδιά θα χρησιμοποιούσες για να βρεις αυτό το αντικείμενο? (Σκέψου τουλάχιστον τρείς λέξεις ή φράσεις)

Το μαγαζί αυτό....

1. Χρησιμοποίει τις λέξεις κλειδιά που σκέφτηκες; ΝΑΙ/ΟΧΙ
2. Χρησιμοποίει λέξεις ή φράσεις κλειδιά που απαντούν σε ερωτήσεις για το προϊόν (Για παράδειγμα: Σε ποια κατηγορία ανήκει το προϊόν, ποιο το χρώμα το στυλ, το μέγεθος ο σκοπός του; Σε ποιον απευθύνεται; Από τι είναι φτιαγμένο;) ΝΑΙ/ΟΧΙ
3. Οι περιγραφικές λέξεις ή φράσεις επαναλαμβάνονται στον τίτλο, την περιγραφή και τα ταγκς του προϊόντος; ΝΑΙ/ΟΧΙ
4. Χρησιμοποίει και τα 13 ταγκς; ΝΑΙ/ΟΧΙ
5. Χρησιμοποίει φράσεις κλειδιά (“dining room table”) στα ταγκς αντί για μεμονωμένες λέξεις (“dining,” “room,” και “table”); ΝΑΙ/ΟΧΙ
6. Βάζει τα πιο δυνατά keywords στην αρχή του τίτλου του προϊόντος; ΝΑΙ/ΟΧΙ

Επιμέλεια του μαγαζιού σου

Φρόντισε να παρουσιάζει το μαγαζί σου μια αξιόπιστη μάρκα με συνοχή στα Shop Policies, το About και την οπτική εικόνα του.

Το μαγαζί...

1. Περιλαμβάνει μια ποικιλία κατηγοριών προϊόντων με διαφορετικές τιμές ώστε να κρατήσει έναν πελάτη; ΝΑΙ/ΟΧΙ
2. Έχει συμπληρωμένο το About και τα Shop Policies ώστε να κάνει τον πελάτη να νιώσει σιγουριά; ΝΑΙ/ΟΧΙ
3. Προσφέρει αντικείμενα που όλα μαζί λένε μια ιστορία και επικοινωνούν ένα στυλ; ΝΑΙ/ΟΧΙ
4. Έχει ένα Shop Icon και μια Cover Photo που αντανακλούν το στυλ και την προσωπικότητα του μαγαζιού και ταιριάζουν με τις φωτογραφίες των προϊόντων; ΝΑΙ/ΟΧΙ
5. Έχει περιγραφές προϊόντων που να τονίζουν την αξία του αντικείμενου; ΝΑΙ/ΟΧΙ 

Μεταφορικά

Οι ξεκάθαρες και κατανοητές πολιτικές αποστολών, που αναλύουν με λεπτομέρεια την διαδικασία σας βοηθούν τον πιθανό πελάτη να νιώσει πιο σίγουρος.

Το μαγαζί αυτό.....

1. Έχει βάλει σωστά την τοποθεσία που βρίσκεται ώστε να το βρίσκουν εύκολα οι τοπικοί πελάτες; ΝΑΙ/ΟΧΙ
2. Προσφέρει επιλογή για διεθνείς αποστολές ώστε να προσελκύει περισσότερους πελάτες; ΝΑΙ/ΟΧΙ
3. Προσφέρει μειωμένο κόστος αποστολής αν αγοραστούν πολλά προϊόντα μαζί; ΝΑΙ ΟΧΙ
4. Καθορίζει ξεκάθαρα την πολιτική του στις αποστολές, τα μεταφορικά, την ασφάλεια και τις επιστροφές; ΝΑΙ/ΟΧΙ

Τιμολόγηση

Φροντίστε ώστε η τιμή του προϊόντος σας να περιλαμβάνει τόσο το κόστος των υλικών όσο και το χρόνο που σας πήρε να το φτιάξετε..

Το μαγαζί αυτό....

1. Τιμολογεί τα προϊόντα του έτσι ώστε να καλύπτει τα υλικά, την εργασία και το κέρδος; ΝΑΙ/ΟΧΙ
2. Οι τιμές του είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλους που έχουν παρόμοια υλικά και διαδικασίες; ΝΑΙ/ΟΧΙ
3. Υποστηρίζει τις τιμές του, κυρίως για τα πιο ακριβά αντικείμενα, με περιγραφές σχετικά με την διαδικασία παραγωγής, τα υλικά και άλλες μοναδικές λεπτομέρειες; ΝΑΙ/ΟΧΙ
4. Προσφέρει αντικείμενα με διαφορετικές τιμές; ΝΑΙ/ΟΧΙ



Δείτε το original κείμενο εδώ