Fresh shop: minimezShop

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Όλγα αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το minimezShop!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Olga decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind minimezShop!



Μίλησέ μας για σένα.
Γειά σας είμαι η Όλγα και κατάγομαι απο την Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας. Στη ζωή μου έχω ταξιδέυει σε πολλές χώρες και έχω δει αρκετούς πολιτισμούς. Ποτέ όμως δεν είδα κάποια πόλη που θα μπορούσα να πω πως θα μείνω για πάντα. Όταν όμως επισκέφθηκα για πρώτη φορά την Ελλάδα ένιωσα κάτι διαφορετικό και έτσι πριν απο πέντε χρόνια πήρα την απόφαση να έρθω στην Αθήνα για σπουδές. Στα χρόνια που έιμαι εδώ αυτό που με έχει κερδίσει περισσότερο απο όλα είναι η θάλλασα η οποία αποτελεί και βασικό στοιχείο έμπνευσης για το όνομα του μαγαζιού μου. Το όνομα minimez προέκυψε απο την μικρή μέδουσα η οποία είναι ένα πλάσμα παράξενο και χαριτωμένο για μένα. Απο την μικρή μου ηλικία περνουσα πολλές ώρες φτιάχνοντας χειροτεχνίες και ζωγραφίζοντας, αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο απο όλα ήταν να φτιάχνω κουκλάκια. Δοκίμασα διάφορα υλικά και τελικά κατέληξα στη μάλλινη τσόχα. Είναι ένα πολυ ευχάριστο υλικό για να δουλεύεις καθώς σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσεις πολλές όμορφες λεπτομέρειες. Επίσης είναι οικολογικό και φιλικό για τα μικρά παιδιά. 
Tell us about you.
Hello I'm Olga and I come from St. Petersburg, Russia. In my life I have been in many countries and have seen several civilisations. Never though have I thought that I would find a city that would make me want to settle in. But when I first visited Greece, I felt something different and five years ago I decided to come to Athens to study. After all these years of being here, what I love the most is the sea, which is the key element for the name of my shop. The “minimez” is a species of a small jellyfish which is a strange but cute creature. Since I was a kid, I spend many hours making crafts and painting, but what I liked most of all was to construct dolls. I tried different materials and eventually ended up in using wool felt. It is a very pleasant material to work with because it gives you the ability to create many beautiful details. Furthermore it is eco-friendly and the children love it. 


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy;
Ήταν περίπου πριν απο ένα χρόνο όπου εργαζόμουν σε μια δουλειά γραφείου κουραστική και καθόλου δημιουργική. Θυμάμαι εκείνες τις μέρες μέσα μου είχα ήδη πάρει την απόφαση να παραιτηθώ αλλά δεν ήξερα με τι θα ήθελα να ασχοληθώ. Τότε ένα πρωί που έψαχνα δώρο για μια φίλη μου που γέννησε, μια συνάδελφος μου πρότεινε να μπω στο etsy και πως εκεί σίγουρα θα βρω κάτι. Τότε ξεκίνησαν όλα. Με αφορμή το δώρο που έψαχνα, πέρασα πολλές ώρες ψάχνοντας προιόντα που μου άρεσαν και τα οποία δεν μπορούσα να βρω στα φυσικά καταστήματα. Μου άρεσε η ποικιλία και η διαφορετικότητα που είχαν τα χειροποίητα και το γεγονός οτι μπορούσα να τα βρω όλα σε ένα σημείο. Για αρκετές ημέρες σκεφτόμουνα πόσο πλούσιο site ήταν σε ιδέες. Το αποτέλεσμα ήταν να θυμηθώ και εγώ τι ήταν αυτό που μου άρεσε να φτιάχνω με τα χέρια μου και να γίνω και εγώ ένα κομμάτι αυτής της κοινότητας. Ήταν μεγάλο το ρίσκο να φύγω απο μια καλή και σταθερή δουλειά αλλά μέσα μου είχα τόσο μεγάλο ενθουσιασμό και πίστη σε αυτό που ήθελα να κάνω που μου έδωσε όλη την ενέργεια που χρειαζόμουν για το καινούργιο μου ξεκίνημα. Δεν μπορώ να ξεχάσω πόσο με γέμιζε όλη η διαδικασία της προετοιμασίας του μαγαζιού. Πέρνούσα ώρες ψάχνοντας για τα καλύτερα υλικά, τα χρώματα που θα χρησιμοποιήσω, αλλά και τις ιδέες για σχέδια. Η στιγμή που τα είχα όλα έτοιμα έφτασε και έτσι απο το Νοέμβριο του 2016 μέχρι και σήμερα τρέχω για να προλάβω τις παραγγελίες που λαμβάνω.
How did you decide to enter the world of Etsy?
It was about a year ago, while I was working in an office, which was really tiring and not creative at all. Back then I had already decided that I was going to quit, but I had no idea what to do afterwards. Then one morning while I was looking for a gift for a friend’s baby-shower, a colleague suggested me to search in Etsy, where I would surely find something. That was when everything started. On the occasion of the gift I was looking, I spent many hours looking for products that I liked and which I could not find in nearby stores. I liked the variety and diversity of handmade products and nonetheless the fact that I could not find them all in one place. For several days I was thinking of how rich the site was on ideas. As a result I remembered what it was like to make things with my hands and eventually decided to become a part of this community. It was a big risk to quit a good and stable job for something that risky, but I had such an enthusiasm and a belief in what I wanted to do and that gave me all the energy I needed for my new beginning. I can not forget the completeness I felt through the entire process of the preparation of my site. I had spent hours searching for the best materials, the colours I could use, and ideas for various projects. When everything was prepared I decided to open the store and from the November of 2016 until now I am on the run to finish all my orders.


Επόμενος στόχος σου;
Όταν ξεκινούσα το μαγαζί μου είχα πολύ άγχος να προλάβω να ετοιμάσω όσα είχα στο μυαλό μου. Τώρα όμως ήδη σκέφτομαι για τα καινούργια σχέδια που θέλω να βγάλω και αυτό ανανεώνει τον ενθουσιασμό μου για το μαγαζί μου. Επόμενος στόχος είναι να φτιάξω κάποια δικά μου DIY σε ψηφιακή μορφή και να τα μοιράζομαι με τον κόσμο. Επίσης θέλω να δημιουργήσω το δικό μου blog όπου μέσα απο αυτό να μοιράζομαι με τον υπόλοιπο κόσμο τις ιδέες μου πάνω σε αυτό που κάνω αλλά και να δίνω μαθήματα βήμα προς βήμα για όποιον ενδιαφέρεται να φτιάξει τα δικά μου κουκλάκια μόνος του.
Your next goal?
When I opened my shop, I was very anxious to prepare what I had in mind. When I am thinking about my new projects, my enthusiasm for my shop grows stronger. The next goal is to make some of my own DIY videos and share them with people from all over the world. I also want to create my own blog through which I will be able to share my ideas on what I do and give instructions step by step for anyone interested to make my own dolls at home.


Βρείτε την Όλγα εδώ/Find Olga here: etsy, fb, pin, insta,

Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos