Πώς να δημιουργήσετε μία ενότητα About που… «τα σπάει»

Λέγοντας την ιστορία πίσω από την επιχείρησή σας μπορείτε να δημιουργήσετε μια σύνδεση με τους πελάτες - και να ενισχύσετε την προβολή σας. Μάθετε πώς οι πωλητές του Etsy κάνουν ακριβώς αυτό.


[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]

Mail art by Lily Moon
Δημιουργία από το Lily Moon

Όταν η αρθρογράφος του Forbes Hollie Slade ερευνούσε μια ιστορία για τη λειτουργία μιας μικρής επιχείρησης από το σπίτι, κατέφυγε στο Etsy για να βρει ιδιοκτήτες καταστημάτων να παρουσιάσει. Συγκεκριμένα, η Holly έψαχνε για ιδιοκτήτες καταστημάτων με τουλάχιστον τρία μέλη στο προσωπικό τους. Αφού μελέτησε τις ενότητες About πολλών καταστημάτων, βρήκε το Bread and Badger, ένα κατάστημα που κατασκευάζει ποτήρια, κούπες κλ.π. με τη διαδικασία της αμμοβολής και ανήκει στην Amanda Siska. Η Amanda περιγράφει το οικιακό της εργαστήριο και απαριθμεί τα μέλη του καταστήματος στην ενότητα About, στην οποία κατέληξε το δημοσιευμένο άρθρο "Τρέχοντας μία startup από το σπίτι: Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος" της Slade.

Η ενότητα About του καταστήματός σας, σας δίνει μία ευκαιρία να πείτε την ιστορία της επιχείρησής σας. Μία ενημερωτική και ελκυστική ενότητα About μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια ακολουθία αφοσιωμένων πελατών. Μπορεί επίσης να προκαλέσει απρόσμενες ευκαιρίες, συμπεριλαμβανομένης της δημοσιογραφικής κάλυψης, συνεργασιών και νέων ευκαιριών. Η Amanda εντόπισε στα στατιστικά του καταστήματός της μια άνοδο στην κυκλοφορία προερχόμενη από τους αναγνώστες του Forbes. Επισημαίνει ότι οι fans της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν εντυπωσιασμένοι. Η αναφορά στο δημοσίευμα, επισημαίνει, είχε “μεγάλο αντίκτυπο στην εδραίωση της αξιοπιστίας μας ως κατάστημα”.

Το να βρείτε τον καλύτερο τρόπο για να βάλετε την ιστορία του καταστήματος σας σε λέξεις - και εικόνες - μπορεί να φαίνεται τρομακτικό. Με αυτό κατά νου, εδώ βρίσκονται τέσσερα tips για να ξεκινήσετε.

1. Πείτε την ιστορία της προέλευσης του καταστήματός σας


Οι καλύτερες ενότητες About περιλαμβάνουν μια αξέχαστη ιστορία που περιγράφει πώς ξεκίνησε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος. Το να μοιραστείτε βασικές παρασκηνιακές λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένης της αρχικής δημιουργικής σπίθας, αξιοσημείωτων ορόσημων και του πώς η επιχείρησή σας έχει εξελιχθεί, μπορεί να βοηθήσει τους αγοραστές (και όποιον άλλο μπορεί να διαβάσει την ενότητα About) να συνδεθούν με το εμπορικό σήμα σας σε προσωπικό επίπεδο. Στην ενότητα About του Bread and Badger, η Amanda περιγράφει πως ονειρευόταν να είναι ένας καλλιτέχνης τατουάζ πριν ανακαλύψει ότι η χάραξη σε γυαλί είναι παρόμοια σε τεχνική, αλλά, γράφει, “χωρίς αποστείρωση και χωρίς το ενδεχόμενο να μετανιώσει κανείς". Η Amanda περιγράφει επίσης πώς ο σύζυγός της, Sean, άφησε τη δουλειά του για να τη βοηθήσει να επεκτείνει την επιχείρησή της που εδρεύει στο Portland του Oregon. Αν όταν καθίσετε να γράψετε την ιστορία σας μπλοκάρετε, φανταστείτε ότι το εξηγείτε σε έναν πελάτη σε μία έκθεση χειροτεχνίας ή σε μια νέα γνωριμία. Στη συνέχεια, βάλτε αυτές τις λέξεις στο χαρτί.

Squid drawings by Bread and Badger
H Amanda Siska δημιουργεί ψηφιακή τέχνη για το Bread and Badger από τα χειροποίητα σχέδιά της και τα τυπώνει σε διάφανο φιλμ.

2. Συναρπάστε με όμορφες φωτογραφίες και βίντεο


Οι εικόνες υψηλής ποιότητας αποτελούν ένα ακόμη σημείο κλειδί για σπουδαίες ενότητες About. Αυτή είναι η ευκαιρία σας για να δώσετε στους πελάτες μια παρασκηνιακή ματιά στην εταιρεία σας. Για το λόγο αυτό περιλάβετε δικές σας εικόνες την ώρα που ασκείτε την τέχνη σας στο χώρο εργασίας σας. Αν ελπίζετε να προσελκύσετε δημοσιογραφική κάλυψη, σιγουρευτείτε ότι έχετε ανεβάσει πέντε επαγγελματικού επιπέδου φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης (διαστάσεων τουλάχιστον 1.400 pixels πλάτος) και ένα βίντεο από το κατάστημά σας. Αυτό δείχνει ότι είστε έτοιμοι με το κατάλληλο υλικό αν ο Τύπος σας προσεγγίσει. Αν η πρόσληψη ενός φωτογράφου δεν είναι στον προϋπολογισμό σας, τραβήξτε τις δικές σας – έτοιμες προς δημοσίευση φωτογραφίες και οργανώστε μια φωτογράφηση εντός του προϋπολογισμού σας χρησιμοποιώντας άμεσα διαθέσιμα στοιχεία, όπως φυσικό φως, απλά backgrounds και στηρίγματα. Για συμβουλές παραγωγής βίντεο, διαβάστε το How to Make a Shop Video With Your Smartphone.

Cute sheep from Bure Bure Slippers' farm
Η διαδικασία του Bure Bure Slippers εκτείνεται από τη φάρμα έως τα πόδια των πελατών.

3. Αναδείξτε ό,τι σας κάνει μοναδικούς


Επισημάνετε μοναδικά υλικά, διαδικασίες παραγωγής και οτιδήποτε άλλο που θα μπορούσε να βοηθήσει το κατάστημά σας να ξεχωρίζει. Για παράδειγμα, στην ενότητα About του Bread and Badger, η Amanda εξηγεί πώς η ίδια και ο σύζυγός της κάνουν την αμμοβολή στο γκαράζ τους, χρησιμοποιώντας ένα CrystalBlast cabinet και αεροσυμπιεστή 60-γαλονιών. Περιγράφει τη δική τους εξατομικευμένη προσέγγιση για τη δημιουργία κάθε προϊόντος - από τη μετατροπή πρωτότυπων σχεδίων σε έτοιμα γυαλικά. «Εμείς κάνουμε δικά μας στένσιλ με την τεχνική photo emulsion από τα έργα τέχνης της Amanda και τα εφαρμόζουμε σε κάθε αντικείμενο και στη συνέχεια καλύπτουμε το υπόλοιπο τμήμα», γράφουν στην ενότητα About η Amanda και ο Sean. Χρησιμοποιούν φωτογραφίες και ένα βίντεο του καταστήματος για να δείξουν τη διαδικασία αμμοβολής στην πράξη.

Στο Βίλνιους της Λιθουανίας, οι Inga και Kestas από το Bure Bure Slippers χρησιμοποιούν την ενότητα About, για να εξηγήσουν σε όλο τον κόσμο πώς συλλέγουν το μαλλί από το κοπάδι τους από πρόβατα ράτσας Skudde και χρησιμοποιούν αρχαίες τεχνικές επεξεργασίας μαλλιού για να δημιουργήσουν τις σειρές παπουτσιών και παντοφλών. Δίνουν μια ζωντανή εικόνα των ορεινών αγροτικών οργανικών αγροικιών τους μέσα από εντυπωσιακές εικόνες, και συνδέουν τις τελείες από το ελευθέρας βοσκής ποίμνιό τους έως ένα ολοκληρωμένο ζευγάρι άνετα υποδήματα.

Unique craft supplies from Smile Mercantile
Για να δώσει στους αγοραστές μια αίσθηση της επιχείρησής της, η Valerie Lloyd, ιδιοκτήτρια της Smile Mercantile, μοιράζεται στιλάτες φωτογραφίες από τα υλικά χειροτεχνίας που πουλάει.

4. Συναντήστε και υποδεχτείτε


Όταν δημοσιοποιείτε φωτογραφίες και πληροφορίες σχετικά με εσάς και τα μέλη του καταστήματός σας στην ενότητα About, δημιουργείτε ένα φιλικό, προσιτό πρόσωπο για την επιχείρησή σας. Στην ενότητα About, η Valerie Lloyd, ιδρύτρια του καταστήματος Smile Mercantile με vintage υλικά χειροτεχνίας και έδρα το Seattle, γράφει: «Μου αρέσει να σκέφτομαι το Smile Mercantile σαν ένα παλιό Γενικό Κατάστημα με φιλικό και αξιόπιστο κόσμο που εργάζεται πίσω από τον πάγκο. Έχω ποιοτικά υλικά χειροτεχνίας από όλο τον κόσμο, και κυρίως απολαμβάνω να βρίσκω ειδικά vintage αντικείμενα που εμπνέουν νοσταλγία".

Η ενότητα About του Bread and Badger περιλαμβάνει μία χαμογελαστή εικόνα της Amanda Siska και τα ονόματα και τις φωτογραφίες του συζύγου της και των δύο βοηθών τους. Παράλληλα, προσφέρει συνδέσμους προς το website Bread and Badger, τους λογαριασμούς της στο Facebook και το Twitter, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να αλληλεπιδρούν με την επιχείρηση σε μια ποικιλία τρόπων. «Αν ήμασταν ένα παραδοσιακό κατάστημα, θα ήθελα να κάθομαι στο κατάστημα να μιλάω στους ανθρώπους και θα ήθελα να μπορούν να έρθουν σε μένα και να μου μιλήσουν», λέει η Amanda. «Θέλω οι πελάτες να γνωρίζουν για μένα, την επιχείρησή μου και ακόμη και για την οικογένειά μου. Γι’ αυτά τα πράγματα θα μιλούσα αν με συναντούσαν προσωπικά και ως εκ τούτου δεν χρειάζεται να είμαι πάρα πολύ ντροπαλή για αυτά και όταν είμαι online".

Πρωτότυπο κείμενο: Julie Schneider, απόδοση: Giannis Bothos