Saturday, June 27, 2015

7 βήματα για ένα επιτυχημένο ξεκίνημα στο Etsy

Η έναρξη μιας επιχείρησης μπορεί να εξελιχθεί σε μία δυσβάσταχτη υπόθεση. Μάθετε πώς να κάνετε τη διαδικασία πιο διαχειρίσιμη (και διασκεδαστική!) ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές.

hsinping-header

Φωτογραφία από το Hsin Ping
[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]


Με νέες έννοιες, στρατηγικές και ορολογίες για να μάθετε, η έναρξη της πρώτης online επιχείρησης μπορεί να μοιάζει με ένα παρθενικό ταξίδι σε μια ξένη χώρα. Για να προετοιμαστείτε για τους πρώτους λίγους μήνες σας στο Etsy, αξίζει, πριν ξεκινήσετε, να προγραμματίσετε το μέλλον και να πάρετε μια αίσθηση για το πώς λειτουργούν τα πράγματα. Αν είστε νέος στις online πωλήσεις ή ονειρεύεστε κάποια μέρα να ξεκινήσετε το δικό σας κατάστημα στο Etsy, αφήστε αυτά τα επτά βήματα να σας καθοδηγήσουν.

1. Συγκεντρώστε τα απαραίτητα

Η συγκέντρωση των βασικών δομικών στοιχείων για τη νέα επιχείρησή σας σε έγκαιρο χρόνο, καθιστά τη διαδικασία έναρξης του καταστήματός σας εύκολη, γρήγορη και χωρίς άγχος. Κατεβάστε το Quick Start Checklist για να αρχίσετε να προετοιμάζετε όλα όσα θα χρειαστείτε, όπως φωτογραφίες, τιμές προϊόντων και τον αριθμό του τραπεζικού σας λογαριασμού.

2. Επιλέξτε ένα όνομα

Οι νέοι πωλητές συχνά σκοντάφτουν στο πρώτο βήμα της διαδικασίας έναρξης ενός καταστήματος: την επιλογή του ονόματος. Μπορεί να είναι απογοητευτικό αν το αγαπημένο όνομα για το κατάστημά σας δεν είναι διαθέσιμο, αλλά μην αφήσετε αυτό να σας σταματήσει από το να δημιουργήσετε το κατάστημά σας. Αν ανήκετε σε αυτή την περίπτωση, δοκιμάστε να προσθέσετε τη λέξη “shop” ή “boutique”, την τοποθεσία σας ή ακόμη και τα αρχικά σας στο τέλος του επιθυμητού ονόματος. Και θυμηθείτε, δεν είναι η μοναδική ευκαιρία σας να επιλέξετε το τέλειο όνομα. Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα όσο συχνά θέλετε πριν ανοίξετε το κατάστημά σας πηγαίνοντας στην επιλογή Your Shop > Shop Name. Αφού ανοίξετε το κατάστημά σας μπορείτε να αλλάξετε το όνομά του μία φορά (δείτε εδώ πως).

3. Θέστε συγκεκριμένους και εφικτούς στόχους

Αν έχετε μεγάλα σχέδια για το κατάστημά σας, δεν είστε μόνοι. Πέρυσι, η Christina Lembo ξεκίνησε το μαγαζί της στο Etsy, το Franny & Franky Designs στο Saint Petersburg της Florida, με την ελπίδα κάποια μέρα να το επεκτείνει σε μια επιχείρηση χονδρικής πώλησης. «Ζω σε έναν φανταστικό κόσμο, όπου θέλω να κάνω τα πάντα», λέει η Christina, ανατρέχοντας στην αρχική λίστα της εργασιών της. «Στον πραγματικό κόσμο, δεν έχω χρόνο να κάνω τίποτα!".

Για να αποφύγει την εργασιακή εξουθένωση, η Christina αποφάσισε ότι ήταν ώρα να υιοθετήσει μια διαφορετική στρατηγική για να απογειώσει το κατάστημά της, το οποία πουλά εκτυπώσεις για διακόσμηση γάμων και εκτυπώσεις τέχνης. Αντί να δημιουργήσει λίστες καθηκόντων που βασίζονται στον μακροπρόθεσμο στόχο της, η Christina εντόπισε μικρά ορόσημα που θα μπορούσε να επιτύχει με ένα διαχειρίσιμο και σώφρονα τρόπο. Αρχικό ορόσημο ήταν να κάνει την πρώτη της πώληση εντός τριών μηνών. Με σαφή εστίαση στην επίτευξη αυτού του μικρότερου στόχου, η λίστα εργασιών της έγινε πολύ πιο διαχειρίσιμη. Έθεσε ως στόχο να σχεδιάζει, εκτυπώνει, φωτογραφίζει και αναρτά τουλάχιστον δύο νέα items κάθε εβδομάδα. «Αυτό με κράτησε πραγματικά σε καλό δρόμο και με έβαλε στη συνήθεια των μικρών βημάτων προς ευρύτερους στόχους», αναφέρει. Έπιασε τον αρχικό στόχο της και από τότε έχει κάνει περισσότερες από 480 πωλήσεις. Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη ρύθμιση συνετών στόχων, να διαβάσετε το άρθρο Ready for Etsy Success? Start With an Etsy Goal στο Seller Handbook blog.

frannyandfranky-hearts

Η Christina Lembo απέφυγε την εργασιακή εξουθένωση θέτοντας μικρούς στόχους για το κατάστημά της Franny & Franky Designs που διαθέτει εκτυπώσεις τέχνης.

4. Σκεφτείτε λέξεις-κλειδιά

Όταν οι χρήστες ψωνίζουν στο Etsy έχοντας κατά νου συγκεκριμένα προϊόντα, συνήθως αρχίζουν την αναζήτησή τους πληκτρολογώντας λέξεις και φράσεις στην μπάρα αναζήτησης. Σαν πωλητές, είναι βασικό να σκεφτείτε όπως ένας πελάτης, προκειμένου να καθορίσετε ποιες από αυτές τις περιγραφικές λέξεις-κλειδιά είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν οι δυνητικοί πελάτες για να εντοπίσουν τα αντικείμενά σας.

Για να επιτύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με τις λέξεις-κλειδιά, ξεκινήστε να σκέφτεστε λέξεις ή φράσεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες για να εντοπίσουν τα αντικείμενά σας. Αφού έχετε μία μεγάλη λίστα με πιθανές εκδοχές, κυκλώστε τις πιο σημαντικές. Πηγαίνετε στο listings editor και συνδέστε τις εν λόγω λέξεις και φράσεις στα tags και στους τίτλους των προϊόντων, καθώς και στην αρχή των περιγραφών των items. Μία φορά την εβδομάδα, ελέγξτε τα στατιστικά του καταστήματός σας (στο menu Your Shop> Stats) για να δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά λειτουργούν και αντικαταστήστε αυτές που δεν λειτουργούν με κάποιες που μπορεί να δουλεύουν αποτελεσματικότερα.

5. Τραβήξτε μαγευτικές φωτογραφίες των προϊόντων

Οι περισσότεροι πωλητές στο Etsy δεν είναι επαγγελματίες φωτογράφοι. Σε αυτήν την περίπτωση το πιθανότερο είναι ότι θα χρειαστεί να μελετήσετε. Πριν ανοίξει το online κοσμηματοπωλείο της στο σπίτι της στο Brooklyn της Ν. Υόρκης, η Melissa Hile, ιδιοκτήτρια του Prairiefunk είχε τραβήξει μόνο μερικές λήψεις. «Αυτές οι πρώτες φωτογραφίες ήταν σίγουρα λιγότερο από υπέροχες» αναφέρει η Melissa, που άνοιξε το κατάστημά της το 2012. «Αλλά, ο καθένας θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου». Η λήψη φωτογραφιών που να είναι καθαρές, απλές και επεξηγηματικές αποτελεί κλειδί για επιτυχημένες πωλήσεις και η Melissa συστήνει στους νέους πωλητές να βάλουν τη μελέτη και την πρακτική της φωτογραφίας στην κορυφή των εργασιών που πρέπει να κάνουν. «Δεν χρειάζεστε εξεζητημένο εξοπλισμό» αναφέρει. Μάθετε κάποιες βασικές αρχές παρακολουθώντας το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό βίντεο και διαβάστε το 4 Essential Product Shots for Your Etsy Listings. Στη συνέχεια πειραματιστείτε έως ότου βρείτε τη ρύθμιση, την γωνία της κάμερας και την ώρα της ημέρας που επιτυγχάνετε το καλύτερο αποτέλεσμα.

prairiefunk-productphoto

H Melissa του Prairiefunk όταν άνοιξε το κατάστημά της έθεσε την προϊοντική φωτογραφία ως προτεραιότητα.

6. Σκεφτείτε σαν να έχετε ένα φυσικό κατάστημα 

Έχετε ποτέ περπατήσει σε ένα κατάστημα το οποίο είναι τόσο καλά επιμελημένο και προσεκτικά σχεδιασμένο που να σας κάνει να θέλετε να αγοράσετε οτιδήποτε υπάρχει; Προσπαθήστε να επιτύχετε αυτό το αποτέλεσμα με τους δυνητικούς πελάτες σας καθώς «γεμίζετε» τα κατάστημά σας. Προσφέρετε μία επιλογή προϊόντων τα οποία θα φαίνονται ως μια ενότητα. Πουλήστε προϊόντα σε μία ποικιλία τιμών για να προσελκύσετε μία γκάμα αγοραστών, ενθαρρύνετε τις πολλαπλές αγορές και προσελκύστε τους πελάτες που πραγματοποιούν επαναλαμβανόμενες αγορές. Ακόμη και αν κατασκευάζετε έναν τύπο προϊόντος, προσπαθήστε να το κατασκευάσετε και να το αναρτήσετε σε διάφορα χρώματα και διαφορετικά υλικά. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε μία σειρά προϊόντων για να προσελκύσετε όσους θέλουν να κάνουν ένα δώρο. Και στο τέλος, όταν είστε έτοιμοι να προσθέσετε ένα banner σιγουρευτείτε ότι ταιριάζει στο brand σας και συμπληρώνει τη σχεδίαση του προϊόντος σας.

7. Θυμηθείτε, η πράξη είναι καλύτερη από την τελειότητα

Οι τελειομανείς είναι πάντα σε καλή σχέση με τη δημιουργική κοινότητα του Etsy. Αλλά, ως πωλητής, η Alexandra Ferguson εξήγησε σε μία ανάρτηση του blog της «Why Done is Better Than Perfect» («Γιατί η πράξη είναι καλύτερη από την τελειότητα»), μερικές φορές η εμμονή μας με το να έχουμε τα πράγματα με κάποιον τρόπο μπορεί να είναι επιζήμια στην εκπαιδευτική διαδικασία της δοκιμής και του λάθους. Όταν αισθάνεστε ότι κρατάτε πίσω κάτι μέχρι να είναι ακριβώς σωστό, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι η πώληση είναι μια πειραματική διαδικασία, και αν δεν ξεκινήσετε από κάπου, ποτέ δεν θα φτάσετε πουθενά.

Πρωτότυπο κείμενο: Lauren Weisenthal, απόδοση: GiannisBothos .

No comments:

Post a Comment

Thank you for your lovely words ♡

Pin It button on image hover