Wednesday, February 26, 2014

3 απλά βήματα για τη διαχείριση του χρόνου και την επίτευξη των στόχων σας


Φωτογραφία απο Sunny's Vintage

Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.

Με τόσο λίγες ώρες μέσα στην ημέρα, μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας  το  να σταματήσεις για λίγο με σκοπό να επαναπροσδιορίσεις το πώς μπορείς να διαχειρίζεσαι το χρόνο σου. Ευτυχώς, πολλοί πωλητές του Etsy με ιδιαίτερη χαρά μοιράζονται τα μαγικά κόλπα τους, συγκεντρώνοντας συμβουλές για το πως μπορείς να αξιοποιήσεις καλύτερα το λιγοστό χρόνο που έχεις για να οργανώσεις την επιχείρηση σου.

Ζήτησα από τα μέλη της ομάδας του Etsy Success τις καλύτερες συμβουλές τους στο θέμα της διαχείρισης χρόνου (μπορείτε να δείτε την αρχική συζήτηση εδώ ), και ενθουσιάστηκα από τις καινοτόμες προτάσεις τους και τα πολύ σωστά οργανωμένα  προγράμματα τους.

 

Λαμβάνοντας υπ’όψιν τις συμβουλές τους, δημιουργήσαμε το φύλλο εργασίας Ποιο είναι το όραμα του μαγαζιού σας  για να ταιριάζει στους προσωπικούς σας στόχους και στυλ μάθησης και να βοηθήσει στην χάραξη ρεαλιστικών βημάτων με σκοπό να εξελίξετε το κατάστημά σας τους επόμενους έξι μήνες. Καθώς διαβάζετε αυτήν την ανάρτηση, χρησιμοποιήστε τις υποδείξεις των Ασκήσεων Φυλλαδίου (Worksheet Exercise prompts) οι οποίες θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε ταυτόχρονα το φύλλο εργασίας.

 


1. Ας σοβαρευτούμε


Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας
Αναγνωρίστε ότι είστε άνθρωποι και ότι υπάρχουν περιορισμένες ώρες μέσα στην  ημέρα σας. Ίσως είστε ένας φοιτητής που φιλοδοξεί να γίνει ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης πλήρους απασχόλησης, ή είστε μια μέλλουσα μαμά που ελπίζει να καλύψει τα έξοδα για τις πάνες του μωρού της με τα έσοδα από τις πωλήσεις της στο Etsy. Δεν έχει σημασία σε ποια φάση της ζωής σας είστε, η εμπειρία είναι ξεχωριστή για τον κάθε ένα, και ο τρόπος  που διαχειρίζεστε το χρόνο σας πρέπει να ανταποκρίνεται πραγματικά σε αυτές τις καθημερινές σας απαιτήσεις ώστε να έχει αξία.
Για παράδειγμα, η Jessica Stern του καταστήματος EpicToyChest μπορεί να αφιερώσει μόνο μια-δυο ώρες την ημέρα στο κατάστημά της, έτσι δίνει αρκετό χρόνο στον εαυτό της κατά τον καθορισμό των ημερομηνιών αποστολής όταν κάνει ανάρτηση για κάποιο προϊόν. «Για τις ειδικές παραγγελίες, δίνω στον εαυτό μου τρεις έως πέντε εργάσιμες ημέρες για την αποστολή του προϊόντος, έτσι ώστε να έχω ένα Σαββατοκύριακο για να ετοιμάσω την παραγγελία" λέει. Και για σκεφτείτε, διαχειρίζεται ένα πλήρες κατάστημα με χνουδωτά παιχνίδια ραμμένα στο χέρι, παράλληλα με την κανονική της δουλειά σαν  εξέχουσα επιστήμων.

Worksheet Exercise / Άσκηση Φυλλαδίου #1: Κάντε ένα βήμα πίσω. Σκεφτείτε τι θέλετε να αποκομίσετε από το κατάστημά σας και ποιο είναι το χρονικό διάστημα που είστε πρόθυμοι και διατεθειμένοι να αφιερώσετε. Να είστε ειλικρινείς - δεν υπάρχει λάθος απάντηση.     



Προσαρμόστε τις μεθόδους σας
Τα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε και τα εργαλεία που μας αρέσει να χρησιμοποιούμε βοηθούν στο να είμαστε ο αυθεντικός και ελαφρώς ‘ακατάστατος’ εαυτός μας. Η διαχείριση χρόνου είναι η απόλυτη διαδικασία της δοκιμής και του λάθους, αλλά με τη σωστή στάση και τους ξεκάθαρα καθορισμένους στόχους (θα φτάσουμε και εκεί, το υπόσχομαι!), αξίζει να καθορίσετε τις συνήθειες και τις ρουτίνες με τις οποίες θα κάνετε το πρόγραμμά σας να δουλεύει.

Άσκηση Φυλλαδίου #2: Μήπως χρειάζεστε χειρόγραφες λίστες για να παρακολουθείτε τις εργασίες σας; Μήπως συγκεντρώνεστε ευκολότερα με οπτικά στοιχεία; Σημειώστε μερικά στοιχεία και εργαλεία του ιδανικού συστήματος  διαχείρισης του χρόνου σας.


Βρείτε το δυνατό σημείο στην παραγωγικότητά σας
Αν γνωρίζετε ότι μπορείτε να είστε άκρως δημιουργική στις 11 μ.μ., όταν τα παιδιά και ο σύζυγος σας έχουν πέσει για ύπνο, τότε αξιοποιήστε στο έπακρο αυτές τις στιγμές και κρατήστε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες για νωρίτερα μέσα στην ημέρα. Κρατήστε το δυνατό σας σημείο κατά νου, όταν διαμορφώνετε το πρόγραμμα για τη λειτουργία της  μικρής επιχείρησης σας, και τότε θα καταφέρετε να έχετε τα καλύτερα σας αποτελέσματα στις ποιο παραγωγικές σας ώρες.

Άσκηση Φυλλαδίου #3: Καταγράψτε τις ιδανικές ώρες της ημέρας για να εξετάσετε διεξοδικά τις πιο σημαντικές εργασίες για το δικό σας κατάστημα.



2. Σχεδιάστε την στρατηγική σας για την επιτυχία


Περιγράψτε το όραμά σας
Το όραμά σας για την επιτυχία θα πρέπει να προέρχεται από μια ρεαλιστική και προσωπική εκτίμηση του καταστήματός σας, και στην ιδανική περίπτωση, να σας προκαλεί να αναπτυχθείτε ως ένας μικρός ιδιοκτήτης επιχείρησης. Που θέλετε να είναι η επιχείρησή σας σε έξι μήνες; Οι απαντήσεις σας στο ερώτημα αυτό υποδηλώνουν το όραμα σας.

Μερικά αληθινά παραδείγματα από το πωλητές στο Etsy: 
«Να μεγαλώσω την επιχείρησή μου ώστε να είμαι σε θέση να αναλάβω και πωλήσεις χονδρικής."- GoComb
"Να ξεκινήσω μια νέα σειρά προϊόντων αυτή τη σεζόν." - CutOutAndCollect
"Να φωτογραφίσω, να εμπορεύομαι προ
ϊόντα, να γράφω, να αγαπώ, να γελώ, και να αναρτώ προϊόντα στο Etsy "-. feingoldjewelry
6 ΜΗΝΕΣ / ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ: Να διπλασιάσω τις πωλήσεις μου στο Etsy και να γίνει παρουσίαση της δουλειάς μου στα αγαπημένα μου ιστολόγια.

Άσκηση Φυλλαδίου #4: Οραματιστείτε που θα θέλατε η επιχείρησή σας να βρίσκεται  σε έξι μήνες και καταγράψτε το.


Ορίστε τους στόχους σας

Αφού έχετε εντοπίσει τον προορισμό των ονείρων σας, ήρθε η ώρα να σχεδιάσετε την πορεία σας προς την επιτυχία. "Διαχωρίστε τις εργασίες σας σε πιο μικρά και διαχειρίσιμα μέρη, ώστε να μην πελαγώσετε", συμβουλεύει Erin από το heartsabustin, ένα κατάστημα κοσμημάτων με έδρα το Wilmington στη Βόρεια Καρολίνα. Πάρτε παράδειγμα από την Erin και αρχίστε να ‘κόβετε’ το όραμά σας σε μια σειρά από στόχους. Οι στόχοι αυτοί δεν είναι ακόμα πλήρως κατανοητοί ή επιτεύξιμοι (αυτό συμβαίνει αργότερα), αλλά αντ 'αυτού χρησιμεύουν ως σημεία αναφοράς.

Εάν το όραμα σας είναι να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας και να καταφέρετε να γίνει παρουσίαση της δουλειάς σας στις αγαπημένες σας ιστοσελίδες, ποιοι θα ήταν οι  κύριοι  στόχοι που θα βοηθήσουν να το πετύχετε αυτό; Για παράδειγμα, οι στόχοι θα μπορούσαν να είναι:
1.       Να βελτιώσω το διαφημιστικό υλικό μου
2.      Να ετοιμάσω ένα φάκελο με υλικό για τον τύπο
3.      Να δραστηριοποιηθώ περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
4.      Να έρθω σε επαφή με επιτυχημένους μπλόγκερς 

Άσκηση Φυλλαδίου # 5: Τώρα είναι η σειρά σας! Καταγράψτε τουλάχιστον τρεις στόχους οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να υλοποιήσετε το όραμά σας.

Επιχειρήσεις με λίστες εργασιών: Δημιουργήστε μια λίστα εργασιών
Το σπάσιμο των στόχων σας σε χειροπιαστές εργασίες  είναι η ουσία της διαδικασίας σχεδιασμού και σας δίνει σαφείς οδηγίες για να πραγματοποιήσετε το όραμά σας. Η Fatema από το SilverLilyJewelry χρησιμοποιεί λίστες και σημειώσεις για να επιστρέφει άμεσα στα καθήκοντα της, όταν το δύο χρονών παιδί της παίρνει έναν υπνάκο. Συμβουλεύει: "Παρακολουθείτε την λίστα σας, είτε πρόκειται για χειρόγραφη, είτε ψηφιακή, είτε απλά την έχετε απομνημονεύσει"
ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΘΕΣΗΣ: Να κάνω έρευνα στο εγχειρίδιο των χρηστών του Etsy, για τη δημιουργία ενός φακέλου πληροφοριών για τον τύπο. Να βγάλω πολύ καλές φωτογραφίες του χώρου εργασίας μου, της διαδικασίας παραγωγής των προϊόντων μου και του εαυτού μου! Να γράψω μια περιεκτική παράγραφο για το σύντομο βιογραφικό μου.
Εάν ένας από τους στόχους σας είναι να δημιουργήσετε ένα φάκελο πληροφοριών για τον τύπο, ποιες συγκεκριμένες ενέργειες θα αποτελούσαν μέρος του στόχου αυτού;

Άσκηση Φυλλαδίου # 6: Προδιαγράψτε
τα βήματα για να φτάσετε το στόχο σας.



3. Πραγματοποιήστε το


Κρατήστε το χώρο σας οργανωμένο
Το να ανταποκρίνεστε γρήγορα και να προσαρμόζεστε σε καταστάσεις σας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και βασικό στοιχείο για να το επιτύχετε είναι το να είστε καλά οργανωμένοι και καλά προετοιμασμένοι. Σε μια μικρή επιχείρηση, αυτό μεταφράζεται στο να διατηρείτε το χώρο εργασίας σας καλά εξοπλισμένο με κάθε γωνία του προσβάσιμη. Για την Jessica Stern, η παρακολούθηση των αποθεμάτων δεν είναι μόνο ευκολία, αλλά και αναγκαιότητα. "Το πλησιέστερο σε μένα κατάστημα για χειροτεχνίες είναι μισή ώρα μακριά, αν έχω ξεμείνει από μοβ  fleece ύφασμα, είναι Τρίτη και πρέπει  ο μοβ δεινόσαυρος να αποσταλεί μέχρι την Παρασκευή, είναι ένα θέμα», λέει.

Κάντε το κάθε λεπτό να έχει αποτέλεσμα
Πολλοί από εμάς έχουν πέσει στην μαύρη τρύπα  των social media, και είναι δύσκολο να βρεθεί μια ισορροπία χωρίς συγκεκριμένες παραμέτρους. Θα ήταν μια καλή ιδέα να έχετε πάντα κοντά σας το χρονόμετρο της κουζίνας σας για να κρατάτε τον εαυτό σας σε πρόγραμμα. "Δίνω στον εαυτό μου 15 λεπτά για να ενημερώνει τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης μου με νέα προϊόντα και εργασίες. Με αυτόν τον τρόπο δεν καταλήγω να σερφάρω στο Pinterest για μία ώρα", λέει η Joanna Sargent, ιδιοκτήτρια του  jojobeandesigns, ένα κατάστημα με προϊόντα χαρτιού φιλικά προς το περιβάλλον.


Τυποποιήστε τις εργασίες σας για να γίνετε ποιο αποδοτικοί
Για να καταφέρετε να διατηρήσετε  και να εξελίξετε την επιχείρηση σας όσο οι πωλήσεις αυξάνονται, είναι σημαντικό να τυποποιήσετε τη διαδικασία παραγωγής και ανάρτησης των προϊόντων σας. «Καθίστε και σκεφτείτε πώς μπορείτε να κάνετε πιο αποτελεσματική την διαδικασία παραγωγής των προϊόντων σας. "Για εμένα λειτουργεί καλύτερα το να ετοιμάζω ομάδες από παραγγελίες κάθε φοράλέει η Richinda B. από  το TagsForTails. Η Emily Ann του UptownHeirloomCo. δημιούργησε υποδείγματα απαντήσεων για τις πιο συχνές ερωτήσεις, το οποίο της επιτρέπει να αντιγράφει τις σχετικές πληροφορίες όταν της ζητούν εκτίμηση του χρόνου αποστολής και ενημέρωση παράδοσης των προϊόντων χωρίς να χάνει επιπλέον χρόνο.

Συνταγή για τους Στόχους Του Καταστήματος μου, για τους επόμενους 6 μήνες (Μάιος-Οκτ 2013)
ΥΛΙΚΑ:
  • ·      Αφιέρωση Χρόνου και Χώρου (Να τον διατηρώ καθαρό και οργανωμένο)
  • ·   Φωτογραφική Μηχανή + props + καλό φως (Να καθίσω επιτέλους να διαβάσω το εγχειρίδιο της Φωτογραφικής Μηχανής μου και να μάθω περισσότερα για τις ρυθμίσεις της)
  • ·      Χαρτί + νήμα + μελάνι + ύφασμα
  • ·      Υπολογιστής (Να τον κλείνω όταν ζωγραφίζω. Απαγορεύονται οι παρεμβολές!)



ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:

1. Να φτιάξω καινούρια προϊόντα (μια σειρά από κάρτες, ταξιδιωτικά σημειωματάρια, ζωγραφιές/κολάζ)
2. Τρόπος παρουσίασης + Φωτογραφίες (νέα δουλειά, πρόσφατη συλλογή από κάρτες)
3. Να ανανεώσω το κατάστημα μου (πληροφορίες αποστολών, περιγραφές, προφίλ χρήστη, να προσθέσω την σελίδα με τις προσωπικές μου πληροφορίες / About Page)
4. Να προσθέσω τουλάχιστον μια ολόκληρη σελίδα με προϊόντα στο κατάστημα μου
5. Να στείλω την καινούρια μου δουλειά σε καταστήματα και να τραβήξω το ενδιαφέρον και των τοπικών βιβλιοπωλείων
6. Να γράφω κάθε μήνα ένα άρθρο με ιδέες για κατασκευές και να το αναρτώ στο ιστολόγιο μου

Σας δώσαμε ιδέες; Η έμπειρη χειροτέχνης Julie Schneider του YourSecretAdmiral χρησιμοποιεί το όραμα του κατάστηματός της για να δημιουργήσει αυτήν την συνταγή με σκοπό να κάνει την πραγματοποίηση των στόχων της πραγματικότητα.

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή σας για την δημιουργία ενός προγράμματος φιλικού προς την διαχείρηση του καταστήματος σας; Θα θέλαμε να ακούσουμε τις προτάσεις σας στα σχόλια.

Πρωτότυπο κείμενο Katy Svehaug, μετάφραση m:ART:ket.


1 comment:

Thank you for your lovely words ♡

Pin It button on image hover