Featured seller: StellaChili

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Στέλλα, από το StellaChili.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Stella, from StellaChili.


Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Είμαι graphic designer που αγαπώ να δημιουργώ και πιστεύω ότι στο design δεν υπάρχουν όρια.
Στο παρελθόν και για κάμποσα χρόνια έχω δουλέψει στη διαφήμιση και έχω ασχοληθεί και με τις εκδόσεις. Από τον καιρό που απέκτησα παιδιά δουλεύω σαν ελεύθερη επαγγελματίας για να μπορώ να έχω το χρόνο και την ενέργεια που θέλω. Αγαπώ πολύ το design και τη δημιουργία! Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα από τότε που θυμάμαι. Από παιδί... ζωγραφίζω, σχεδιάζω, ράβω, πλέκω... δημιουργώ!
Γεννήθηκα και ζω στην Κύπρο, στη Λευκωσία, μαζί με τον άντρα μου και τις δύο κόρες μας. Μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω και να γνωρίζω νέους τόπους και κουλτούρες. Είμαι αισιόδοξη και εστιάζομαι σε  ότι με κάνει να αισθάνομαι όμορφα!
Το 2010  αποφάσισα και έκανα μια καλά οργανωμένη έκθεση με τη συλλογή μου από δερμάτινες τσάντες, κάτι που σχεδίαζα από καιρό. Παθιάστηκα και δούλεψα πολύ, για μέρες και νύχτες. Με τη βοήθεια φίλων, πήρε τότε αρκετή προβολή από κάποια γνωστά περιοδικά του τόπου. Έτσι πουλήθηκαν αρκετές τσwατα.στη Λευκ έσα να παιρνω και  πγελοδικάντες, άρχισα να παίρνω παραγγελίες και έβαλα και τις τσάντες σε κάποια καταστήματα στην Κύπρο. Αυτό ήταν η αρχή για να σκεφτώ και πιο σοβαρά να προωθήσω τις δημιουργίες μου.
Με το Etsy ασχολήθηκα ενεργά από το 2012 graphic designι . Ήμουνα μέλος από  παλαιότερα και το είχα στο μυαλό μου από την αρχή, αλλά δεν είχα το χρόνο να ασχοληθώ. Όταν μας ήρθε και στην Κύπρο για τα καλά η οικονομική κρίση, τότε βρήκα επιτέλους και το χρόνο να ασχοληθώ, αφού μειώθηκαν οι δουλειές μου στο graphic design. Δημιούργησα πρώτα το stellachili με τις τσάντες και τα διάφορα fashion accessories και λίγο αργότερα έφτιαξα και το printsbystellachili, το κατάστημα με τα art prints αρχικά και τα μαξιλάρια πιο πρόσφατα.
Επίσης πολύ πρόσφατα έχω δημιουργήσει και ακόμα εξελίσσω, τη δική μου ιστοσελίδα που αφορά όλες τις δημιουργίες μου.
Tell us a bit about yourself.
I am a graphic designer who loves creating things and believes that design has no boundaries.  
I've worked for many years in advertising and publishing area. Since I gave birth to my first girl I work as a freelancer, because I want to have all the time and energy I need. 
I love design and creating! I remember crafting and since I was a little girl. Painting, designing, sewing, knitting… creating!
I was born in Cyprus and I live here, in Nicosia, with my husband and our two daughters. I love travelling and meeting new places and cultures. I am optimistic and I focus on what makes me feel good!
In 2010 I decided to make an organized exhibition of my collection of leather handbags that I was designing for a long time. I got so passionate about it and I worked too hard, for days and nights. With the great help of some friends of mine, local magazines covered the exhibition. A lot of handbags were sold and I had many orders to make after it. After that, I had my handbags in some local design shops. That was a good start!
I am in Εtsy as a shop member since 2012. Though I was an Etsy member for a few years, I was always very busy to give it some time. When the economic crisis hit Cyprus, I finally find the time for it, since I had less graphic design projects to work on. So I firstly created stellachili, a shop with handbags and fashion accessories and a little later I made printsbystellachili, with art prints at first, and pillows recently.
Also, very recently, I've created (and still working on it), my own website, that includes all of my creations

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Από την οικογένεια μου, από τον όμορφο καιρό μας, τον ήλιο και τη θάλασσα, από τις χαρούμενες μέρες, τις γλυκές καθημερινές ισορροπίες μου και όλα τα όμορφα γύρω μου.
What inspires you and where do your ideas come from?
From my family, our beautiful weather, the sun and the sea, the happy days, the everyday sweet balances.


Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Μου αρέσουν τα φυσικά υφάσματα (όπως το βαμβακερό ή το λινό) και το δέρμα. Επίσης απολαμβάνω απλά να χρησιμοποιώ το μελάνι στο χαρτί. Αλλά πάντα με ενδιαφέρει πολύ να ανακαλύπτω καινούργια υλικά και νέους τρόπους δημιουργίας.
What are your favorite materials? 
I like using natural fabrics (like cotton or linen) and leather. Also, I enjoy using ink on paper. However, I always find it interesting to discover new materials and new ways of creating.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Γιατί περιέχει την ψυχή, την αγάπη και την θετική ενέργεια αυτού που το έφτιαξε. Γιατί είναι μοναδικό. Γιατί η ομορφιά και η λεπτομέρεια του χειροποίητου είναι αναντικατάστατη. Γιατί στηρίζεις ανθρώπους που αγαπούν αυτό που κάνουν.
Why should somebody buy handmade?
Because it includes the soul, the love and the positive energy of the person who created it. Because it is unique. Because handmade beauty and details are irreplaceable. Cause when buying something handmade you support people that love what they do.


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Είμαι μαμά και θέλω καθημερινά να έχω αρκετό χρόνο για την οικογένεια μου. Nα είμαι κοντά στα κορίτσια μου, και να τις χαίρομαι που μεγαλώνουν. Ασχολούμαι με το σπίτι, μαγειρεύω, περπατώ,  κάνω yoga και περνώ όμορφα, οικογενειακά και με φίλους.
Apart from creating things, what do you do? 
I am a mother and I want every day to have the time for my family. I am close to my daughters and enjoy that they are growing up. I look after our home, I cook, walk, do yoga and I have fun with my family and friends.

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Χρησιμοποιώ facebook, instagram, twitter. Σε διάφορα blogs, σε περιοδικά και στέλνω τακτικά newsletter μέσω email. Αυτό είναι το link που μπορεί κάποιος να εγγραφεί: eepurl.com/bQ0pUn
How do you promote your work?
I use facebook, instagram, twitter.  In some blogs, in magazines and I regularly send newsletters via email. This is the link to register to my mailing list: eepurl.com/bQ0pUn


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Δουλεύω σε ένα μικρό studio που βρίσκεται κάτω από το σπίτι μου. Εκεί έχω το computer μου, ένα πάγκο, ραπτομηχανή, ράφια, κάμποσα υλικά, εργαλεία, κουτιά, και ότι άλλο χρειάζομαι.
Tell us about your working space.
I work in a small studio under my home. In there I have my mac, a working table, a sewing machine, shelves, a lot of supplies, hardware, boxes and everything else that I need.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Το ψαλίδι
Which is your favorite tool?
My scissors


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Δεν έχω μόνιμη βοήθεια αλλά ανάλογα με τις ανάγκες, με βοηθά η μητέρα μου κυρίως σε ότι έχει να κάνει με ραπτομηχανή, αφού είναι πολύ καλή μοδίστρα και ο άντρας μου που τον συμβουλεύομαι για πολλά θέματα, κυρίως οικονομικά..﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽ικλ τον συμβουλεν
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Not in full time, but depending on the needs, I have my mum's help, mainly in sewing, cause she is a good sewer, and my husband gives me a lot of support mainly in organizing and economic matters.

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική
Μου αρέσουν τα κόμικς του Αρκά, διαβάζω αισιόδοξα βιβλία και βιβλία που αφορούν τα παιδιά και την ψυχολογία, μελετώ το περιοδικό Wallpaper, θυμάμαι ακόμα την ταινία ‘Amelie’, ακούω Sting, Amy Winehouse, Πορτοκάλογλου, Αρβανιτάκη, Μποφίλιου κλπ και μπαίνω σε sites και blogs που αφορούν το design.
My favorite websites/shops/movies/books/music
I enjoy Arkas comics, I like reading optimistic books and books about children and psychology, I take Wallpaper, I still remember ‘Amelie’, I listen to Sting, Amy Winehouse, Portokaloglou, Arvanitaki, Bofiliou etc and I go in websites and blogs about design.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Υγεία και ευτυχία, έμπνευση και δημιουργία... και πολλά ταξίδια!
In 10 years time...
Ηealth and happiness, inspiration and creativity... and a lot of journeys!

{Βρείτε την Στέλλα εδώ /Find Stella here: etsy, etsy, site, fb page, instagram, twitter}



Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη! 
Tune in next month for another interview!