6 τρόποι για να αυξήσετε την κίνηση στο κατάστημά σας

Μάθετε πώς να κερδίσετε τη σωστή κίνηση που οδηγεί σε πωλήσεις, χρησιμοποιώντας τις ακόλουθες συμβουλές marketing και στρατηγικές από έμπειρους πωλητές.


[Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο άρθρο στην αγγλική γλώσσα εδώ.]


Φωτογραφία από το Always Rooney Prints

Αν αναζητάτε τρόπους για να μοιραστείτε το νέο σας κατάστημα στο Etsy με τον υπόλοιπο κόσμο ή απλώς αναζητάτε τρόπους να αυξήσετε τις πωλήσεις σας κατά τη διάρκεια μιας πτωτικής περιόδου, μία καλή στρατηγική marketing είναι σημαντική. Αλλά, όπως κάθε καταξιωμένος ιδιοκτήτης καταστήματος θα σας πει, το επιτυχημένο marketing πηγαίνει πέρα από την επίτευξη αυξημένης κίνησης – αφορά στο να φέρει τη σωστή κίνηση στο κατάστημά σας, οδηγώντας σε υψηλότερους ρυθμούς μετατροπής της απλής περιήγησης στο Internet σε αγορές. Μάθετε πώς να ξεκινήσετε, με τα ακόλουθα marketing tips από έμπειρους πωλητές.

1. Γνωρίστε τον πελάτη που βρίσκεται στο στόχαστρό σας.


Πριν πέσετε στα βαθιά στις προσπάθειες προσέγγισης, είναι σημαντικό να καταλάβετε την αγορά-στόχο σας - τους πελάτες δηλαδή που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από το κατάστημά σας. «Γνωρίστε ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες σας, με τι είναι παθιασμένοι, ποιες είναι οι ελπίδες, οι  φόβοι και τα όνειρά τους», προτείνει η Cassie Uhl, ιδιοκτήτρια του κοσμηματοπωλείου Zenned Out στο Tempe της Αριζόνα. Ερευνώντας τον ιδανικό πελάτη σας θα κάνει πιο αποτελεσματική την προσέγγισή σας μέσω μηνυμάτων και μάρκετινγκ, με αποτέλεσμα ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπής εξηγεί η Cassie.

H Courtney Weston των καταστημάτων Shop Always Rooney and Always Rooney Prints με έδρα τo Tulsa της Οκλαχόμα ακολούθησε μια παρόμοια προσέγγιση, όταν ξεκίνησε το 2012. "Όταν γνωρίζετε σε ποιους προωθείτε τα προϊόντα σας, μπορείτε να ενημερώσετε αναλόγως τις φωτογραφίες, τις περιγραφές των αντικειμένων σας και τα tags», εξηγεί. Όταν λαμβάνει επιχειρηματικές αποφάσεις, η Courtney συχνά αναρωτιέται, "Αυτή η επιλογή ταιριάζει στον ιδανικό πελάτη μου;».

Ο πελάτης-στόχος καθορίζεται από μια σειρά από χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των χόμπι, των δημογραφικών στοιχείων, των ενδιαφερόντων και των καθημερινών προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Δείτε το How to Find Your Target Market για να μάθετε περισσότερα.

2. Διαδώστε το με την βοήθεια των social media.


"Το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο σημαντικό», λέει η Amanda Jean Hornberger, συνιδιοκτήτρια του Majean Vintage, ενός vintage κοσμηματοπωλείου στο Lancaster της Pennsylvania. "Έχουμε πάρει τμήμα της πιο κορυφαίας κίνησής μας από ελεύθερες πηγές διαφήμισης όπως τα Facebook, Instagram και Pinterest". Η Amanda Jean και η αδελφή της Laura Mae Hornberger προωθούν τις καταχωρήσεις τους σε όλες τις πλατφόρμες και έχουν εργαστεί σκληρά για να οικοδομήσουν το κοινό τους που αριθμεί περισσότερους από 16.000 οπαδούς στο Instagram. «Ξεκινήσαμε με σχεδόν καθόλου followers, ακριβώς όπως όλοι οι άλλοι», λέει η Laura Mae. "Χρειάστηκε συνέπεια στην ανάρτηση posts και στις αλληλεπιδράσεις για να αυξηθεί το κοινό σε αυτό που έχουμε σήμερα».


Στο Instagram του Maejean Vintage, η Laura Mae και η Amanda Jean χρησιμοποιούν σχετικά hashtags για την προσέλκυση νέων επισκεπτών στα posts τους, και, τελικά, στο κατάστημα τους.

Για τους καινούριους στο social media marketing, η Laura Mae προτείνει να ξεκινήσουν με την πλατφόρμα που είναι πιο εξοικειωμένοι από προσωπική χρήση, για να μειώσουν το χρόνο εκμάθησης. «Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε ένα πλήρες προφίλ με όλες τις σχετικές επιχειρηματικές πληροφορίες» προτείνει. "Φροντίστε να έχετε μια κύρια εικόνα, στοιχεία επικοινωνίας και ένα link στο κατάστημά σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να αρχίσετε την ανάρτηση posts σε τακτικά χρονικά διαστήματα».

Για να αυξήσετε την προβολή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναζητήστε σχετικά hashtags τα οποία θα βοηθήσουν τις δημοσιεύσεις σας να εμφανίζονται σε σχετικές αναζητήσεις. Μάθετε περισσότερα με το Social Media Tips From an Etsy Expert.

3. Επεκταθείτε μέσω ενός blog.


"Η λειτουργία του Always Rooney προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές μια ματιά στον κόσμο μου και γιατί λειτουργώ ένα κατάστημα Etsy», λέει η Courtney, το lifestyle blog της οποίας περιλαμβάνει οδηγίες «φτιάξτο μόνος σου» (DIY), συμβουλές για επίδοξους Etsy πωλητές και εμπνεύσεις για τη διακόσμηση του σπιτιού. "Το blog κατευθύνει κίνηση στο κατάστημά μου επειδή οι άνθρωποι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα και να συνδεθούν με το συνολικό εμπορικό σήμα μου».

Ένα πρόσφατο φτιάξτο μόνος σου post από το blog Always Rooney δείχνει στους αναγνώστες πώς να δημιουργήσουν ένα χάλκινο βάζο με τη μορφή σπείρας.

Το blog της Cassie Uhl, Zenned Οut, χρησιμεύει ως μια πλατφόρμα για να συζητήσει θέματα με τα οποία παθιάζεται και σχετίζονται με το μεγαλύτερο brand της, προσφέροντας αξία για τους αναγνώστες, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης. "Το blog και το ενημερωτικό δελτίο μου προσφέρει μια απευθείας γραμμή για τους ιδανικούς πελάτες μου», εξηγεί. «Έχω υψηλότερα ποσοστά μετατροπής - κίνηση που οδηγεί σε πωλήσεις - επειδή οι άνθρωποι με τους οποίους μιλάω έχουν ήδη αποφασίσει ότι αγαπούν το Zenned Out".

Διαβάστε το How to Get Noticed in the Blogosphere για περισσότερες ιδέες για το πώς να προωθήσετε τον εαυτό σας μέσω του blogging.

4. Ενημερώστε το δίκτυό σας με ένα newsletter.


Τα newsletters αποτελούν μια ισχυρή μορφή άμεσης εμπορικής προώθησης που μπορεί να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα και να ενισχύσετε την εμπιστοσύνη στο brand σας. "Θα προτιμούσατε να μιλήσετε σε ένα γήπεδο με χιλιάδες τυχαία άτομα, ή σ’ ένα δωμάτιο γεμάτο από 500 ανθρώπους που λατρεύουν όλα όσα έχετε να προσφέρετε;» ρωτά η Cassie. "Με ένα newsletter έχετε τον απόλυτο έλεγχο για το ποιος βλέπει το περιεχόμενο και τα προϊόντα σας," εξηγεί. “Μιλάω εδώ για την ποιότητα έναντι της ποσότητας".

Σύμφωνα με την Cassie, το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός ισχυρού newsletter είναι η δημιουργία μίας «killer» προσφοράς που προσφέρει αξία για τον ιδανικό πελάτη σας και κάνει ευκολότερη την απόφαση να μοιραστεί μαζί σας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. "Ξεκινήστε δημιουργώντας μετά από brainstorming μια λίστα με 10 προσφορές», προτείνει, «οι ιδέες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν μια έκπτωση προϊόντος, δωρεάν αποστολή, ένα δώρο με την αγορά ή ένα δωρεάν εκτυπώσιμο στοιχείο – το προσωπικό μου αγαπημένο." Εγγραφείτε σε μια υπηρεσία newsletter όπως το MailChimp, δημιουργήστε μία προσφορά που ξέρετε ότι θα συντονιστεί με τον ιδανικό πελάτη σας, βάλτε το παντού (συμπεριλαμβανομένου του Shop Announcement ή του Message to Buyers που εμφανίζεται στις αποδείξεις παραγγελίας) και αρχίστε να συλλέγετε αυτά τα emails, λέει η Cassie.

Για περισσότερες συμβουλές σχετικά με τη δημιουργία ενός newsletter, διαβάστε το How to Grow Your Business With Newsletters.

5. Συνεργαστείτε με ομοϊδεάτες συνεργάτες.


"Η σύνδεση με άλλα καταστήματα, bloggers και επαγγελματίες του κλάδου, όχι μόνο σας βοηθά στην επίτευξη πωλήσεων, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερο σεβασμό για το εμπορικό σήμα σας," λέει η Amanda Jean. "Ακολουθήστε και μάθετε από αυτούς που θαυμάζετε σε παρόμοιες αγορές, σχολιάζοντας τακτικά σε αναρτήσεις στα social media που πραγματικά σας ενδιαφέρουν". Συνιστά επίσης να επικοινωνήσετε με bloggers υψηλού προφίλ και Instagrammers για χορηγία, η οποία μερικές φορές μπορεί να περιλαμβάνει μια αμοιβή για την παροχή υπηρεσιών ή μία ανταλλαγή προϊόντων.

Ένας άλλος τομέας ώριμος για συνεργασία είναι η ανάπτυξη προϊόντων. "Στο παρελθόν, έχω δουλέψει με Instagrammers για να δημιουργήσω μία θήκη διαβατηρίου με μία χαρακτηριστική φράση», λέει η Courtney Weston. "Συνιστώ την συνεργασία με κάποιον που ταιριάζει στο εμπορικό σήμα σας, τραβάει σπουδαίες φωτογραφίες και είναι πρόθυμος να ανταλλάξει ιδέες μέχρι να φτάσετε σε ένα προϊόν που ταιριάζει στους δυο σας», προτείνει. Αν ένα brand με το οποίο συνεργάζεται η Courtney ταιριάζει με τον ιδανικό πελάτη της, ακόμη και αν έχει λιγότερους followers, το θεωρεί επίσης ευεργετικό επειδή οι followers του ταιριάζουν σε μεγάλο βαθμό με τον ιδανικό πελάτη της.


Η Courtney συνεργάστηκε με την ταξιδιωτική φωτογράφο Taylor Tipp για να δημιουργήσει αυτή την ιδιαίτερη θήκη διαβατηρίου, η οποία αναγράφει "Περισσότερα κόμποι στα μαλλιά μου και ιστορίες στην καρδιά μου".

6. Αναπτύξτε μία στρατηγική για προσφορές και δώρα.


Μια αργή σεζόν για το κατάστημά σας μπορεί να είναι μια τέλεια ευκαιρία για την ενίσχυση της πελατειακής δέσμευσης και της προβολής μέσω ενός δώρου ή ενός εκπτωτικού κωδικού, αλλά είναι σημαντικό να σκέφτεστε στρατηγικά για την προβολή στο κοινό σας.

"Το μεγαλύτερο λάθος που έκανα ποτέ ήταν να δίνω εκπτώσεις για τα προϊόντα μου χωρίς κανένα αντάλλαγμα», λέει η Cassie, που προσφέρει τώρα κουπόνια με φειδώ - και μόνο σε όσους εγγράφονται συνδρομητές στο ενημερωτικό δελτίο της. "Τώρα, όταν κυκλοφορήσω ένα κωδικό κουπονιού, εξοφλείται κατά 25% περισσότερο σε σχέση με πέρυσι, και όσο η  λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου μεγαλώνει, ο αριθμός αυτός συνεχίζει να αυξάνεται." Δείτε το 10 Ways to Boost Sales With Coupon Codes για να μάθετε περισσότερα για την οικοδόμηση μιας καμπάνιας γύρω από τις προσφορές σας.

Πρωτότυπο κείμενο: Katy Svehaug , απόδοση: GiannisBothos