Πως να κάνετε το μαγαζί σας στο Etsy να ξεχωρίζει!


Ήταν στο 2009 όταν η Arounna Khounnoraj και ο σύζυγος της ξεκίνησαν το Bookhou μια εταιρεία με χειροποίητες τσάντες και αντικείμενα για το σπίτι στο Τορόντο του Καναδά, μη γνωρίζοντας τι να περιμένει από το εγχείρημα αυτό. Ανέβασε κάποια αντικείμενα στο μαγαζί της αλλά δεν είχε τις πωλήσεις που περίμενε. "Όταν ξεκινάς το μαγαζί σου στο Etsy δεν συμβαίνει κάτι μαγικό και αρχίζεις να πουλάς" είπε στο: Etsy Up Conference στην Νέα Υόρκη. "Είσαι μια μικρή κουκκίδα σε ένα χάος από μαγαζιά". Γρήγορα έμαθε ότι το να χτίσεις και να διατηρήσεις μια μάρκα, χρειάζεται πολύ δουλειά. "Πρέπει να δουλέψεις για να φέρεις τους πελάτες στο μαγαζί σου" μας είπε"
Η Arounna, που πλέον έχει σαν πλήρη απασχόληση το μαγαζί της στο Etsy αλλά και ένα κανονικό κατάστημα, μαζί με την Abby Morten το μαγαζί για είδη γάμου Mavora και την Mary Lynn Schroeder με το μαγαζί με δερμάτινα είδη In Blue μίλησαν για την εμπειρία τους στο συνέδριο Etsy Up, και συγκεκριμένα είπαν τι πρέπει να κάνει κάποιος για να ξεχωρίσει από το πλήθος. Παρακάτω έχουμε τα τέσσερα σημαντικότερα tips που μοιράστηκαν.
Στην Arounna αρέσει να χρησιμοποιεί το Instagram για να τεστάρει τις καινούργιες φωτογραφίες προϊόντων της. Φωτογραφία από το Bookhou

1. Χρησιμοποίησε τις φωτογραφίες για να φτιάξεις μια μάρκα με συνοχή
 Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις την μάρκα σου είναι οι φωτογραφίες είπε η  Arounna, και μπορείς να έχεις ένα μαγαζί με συνοχή με το να χρησιμοποιείς τον ίδιο φόντο για τα προϊόντα σου. Συνιστά να έχεις πέντε- έξι επιφάνειες και φόντους όταν βγάζεις φωτογραφία τα προϊόντα σου. "Απλά συνέχισε να τους επαναλαμβάνεις και να τους εναλλάσσεις μεταξύ τους" μας λέει. Ιδιαίτερα αν έχεις αντικείμενα από διαφορετικές κατηγορίες, μπορείς να τα κάνεις να φαίνονται ότι προέρχονται από το ίδιο μαγαζί με παρόμοιο στυλ και φόντο."

2. Δέξου τις αποτυχίες σου
 "Απλά για να είμαι ξεκάθαρη, η εταιρεία μου βασίστηκε στην αποτυχία" μας είπε η Abby. Αρχικά άνοιξε ένα μαγαζί με φωτογραφίες το οποίο όμως δεν πήγαινε καλά. Το είδε σαν σημάδι ότι πρέπει να αλλάξει την στρατηγική της. Δοκίμασε άλλες προσεγγίσεις και αντικείμενα μέχρι που με την πάροδο των ετών κατέληξε στην βιομηχανία γάμου.

Τα λάθη σου σε βοηθούν επίσης στην δημιουργία και εξέλιξη των προϊόντων σου μας είπε η Mary Lynn. Όταν πρωτοξεκίνησε το Etsy μαγαζί της το 2008,  προσέφερε εξατομίκευση στα ημερολόγια της χωρίς συγκεκριμένους όρους. Σύντομα συνειδητοποίησε ότι θα έπρεπε να δουλεύει μέρα νύχτα για να βγάζει την δουλεία και ότι το να μην έχει όρια στο πόσες λέξεις δεχόταν να γράψει ήταν παράλογο και όχι προσοδοφόρο.  Άλλαξε λοιπόν το business plan της και όρισε ότι θα δεχόταν να βάλει μέχρι 10 λέξεις σε κάθε ημερολόγιο κατόπιν παραγγελίας. Αυτή η αλλαγή έκανε το μαγαζί της κερδοφόρο και βιώσιμο με την πάροδο του χρόνου.

"Στην αρχή έκανα πολλά λάθη από αφέλεια, δεν υπήρχε περίπτωση να πετύχει το αρχικό business plan" 
Φωτογραφία απόIn Blue

3. Να εστιάζεις στην καινοτομία, όχι στο αν σε αντιγράφουν
 Το να ανεβάζεις την δουλεία σου στο internet, μπορεί να σου δημιουργήσει το άγχος ότι θα σε αντιγράψουν. Μπορείς να λάβεις κάποια μέτρα αν αυτό συμβεί αλλά αυτό που μας είπαν οι πωλητές είναι ότι αν κάποιοι σε αντιγράφουν αυτό είναι σημάδι να το δεις σαν κίνητρο για αλλαγή. "Το βλέπω σαν δείγμα ότι πρέπει να προχωρήσω" μας είπε η Arounna. "Προσπαθώ να φτιάξω μια διαφορετική τσάντα και αυτό με σπρώχνει να δημιουργήσω κάτι καινούργιο"
Εσείς είστε οι ειδικοί στο μαγαζί σας και οι αντιγραφείς συχνά δεν έχουν το επίπεδο της γνώσης σας προσθέτει η Mary Lynn. "Εσείς ξέρετε το προϊόν σας καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο" είπε, επομένως μπορείτε να προσφέρετε καλύτερο customer service, εξατομίκευση και καινοτομία από οποιονδήποτε άλλο ανταγωνιστή σας. Θα είστε πάντα δυο βήματα μπροστά από τους αντιγραφείς σας, προσέθεσε η Abby.


"Βρήκα την φωνή μέσα στα 9 μου χρόνια στο Etsy," λέει η Abby . "Χρειάστηκε να την ψάξω αρκετά." Φωτογραφία από την Mavora

4. Να παραμείνεις πιστός στον εαυτό σου
Παρότι μπορεί να είναι καλό να είσαι ενήμερος για τις τάσεις και να ξέρεις τι ζητούν οι πελάτες σου, μην το αφήνεις να αλλοιώσει την άποψη σου και την δική σου οπτική, μας είπαν και οι 3 πωλητές. Τα προϊόντα σου και που επικεντρώνεις την προσοχή σου μπορεί να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά πρέπει να φροντίζεις να αντανακλούν την προσωπική σου άποψη και ματιά μας είπε η Arounna. Μείνετε πιστοί σε αυτά που κάνουν την μάρκα σας μοναδική - γιατί αυτό είναι αυτό είναι που σε κάνει να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους. "Όταν αυτό που κάνεις το κάνεις με την ψυχή σου, αυτό είναι που κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν" καταλήγει η Mary Lynn.


Πρωτότυπο κείμενο εδώ
Δείτε εδώ την ομιλία τους