Featured seller: Blue Margarita

Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Μαργαρίτα, από το Blue Margarita.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Margarita, from Blue Margarita.


Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Γεννήθηκα στην Αθήνα. Η καταγωγή μου, όμως, είναι από την Αρκαδία και τη Σαντορίνη. Βουνό και θάλασσα! Θεωρώ τυχερό τον εαυτό μου, να κατάγομαι από αυτά τα δυο υπέροχα σημεία της Ελλάδας. Η Σαντορίνη είναι η βάση μου για το καλοκαίρι, ενώ η Αρκαδία έγινε πρόσφατα η βάση μου για τον χειμώνα. Συγκεκριμένα, η Στεμνίτσα, όπου παρακολουθώ την σχολή Αργυροχρυσοχοϊας.
Η ενασχόληση με το κόσμημα ξεκίνησε πριν από 6 χρόνια. Αποφάσισα τότε να ξεκινήσω σχετικά σεμινάρια, παράλληλα με τις σπουδές μου ως νηπιαγωγός, επειδή αναζητούσα κάτι καλλιτεχνικό και δημιουργικό. 'Ηθελα να αφήσω τη φαντασία μου ελεύθερη... το βρίσκω μαγικό να μεταμορφώνεις το μέταλλο ή άλλα υλικά σε ό,τι θέλεις. Αρχικά, ξεκίνησα να φτιάχνω τα κοσμήματα που θα φορούσα εγώ. Όταν μου ζητήθηκαν κοσμήματα και από το φιλικό μου περιβάλλον- το οποίο ήταν ιδιαίτερα υποστηρικτικό- αποφάσισα να μετατρέψω το χόμπυ μου σε επαγγελματική απασχόληση. Ξεκίνησα πρώτα από το ΕTSY, όπου έχω πλέον δύο "μαγαζιά", στή συνέχεια και σε άλλες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, συμμετέχω σε μπαζάρ και εκθέσεις και δίνω πλέον χονδρική. Βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρουσα τόσο τη δημιουργία όσο και την επαφή με ανθρώπους που έχουν παρόμοιο γούστο. H Blue Margarita είναι η δημιουργική μου διέξοδος.
Tell us a bit about yourself.
I was born in Athens, but my origins are from Arcadia and Santorini. Mountains and sea! I feel really lucky to have origins from these wonderful areas of Greece. Santorini is my basis during the summer, while Arcadia became my winter basis recently. I am attending there the Jewelry School of Stemnitsa.
My occupation with jewelry started before 6 years. I decided to attend seminars on metalsmith, design, art, crafts, parallel to my university studies, because I wanted to occupy myself with something artistic and creative. I wanting to set free my imagination.. after all it is a kind of magic to transform metal or other materials to whatever you want. In the beginning I made jewelry only for myself. Then everything took their way... cause my friends were really supportive in what I was creating and gave me the idea of making it a business. I started from ETSY, where I have two shops, then at other platforms, I participate in bazaars and exhibitions and I do wholesale. I find this job extremely interesting, for both the creative process and the contact with people all over the world with similar taste. Blue Margarita is my way out to creativity.

Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Οι ιδέες μου προέρχονται από τα απλά καθημερινά πράγματα που μας περιβάλλουν. Πάντοτε έδινα προσοχή στις λεπτομέρειες. Απλές γεωμετρικές γραμμές, χρώματα, φυσικά υλικά. Ο τόπος που ζούμε ή επισκεπτόμαστε μας επηρεάζει. Νομίζω ότι καθοριστική ήταν η επιρροή της Σαντορίνης, όπου έζησα και συνεχίζω να ζω όλα τα καλοκαίρια. 
Επιπλέον, μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω ένα χρόνο σχεδόν στη Λισσαβώνα και να ταξιδέψω από εκεί αρκετά. Η Λισσαβώνα είναι μια πολυπολιτισμική πόλη, με χρώματα, μουσικές και ανθρώπους απ' όλο τον κόσμο! Και αυτό φαίνεται να έχει σημαντική επιρροή πλέον. Έτσι κάπως ξεκίνησα τη σειρά με τα ethnic και bohemian κοσμήματα, φέρνοντας στοιχεία από την Αφρική και την Ασία. 
Για να δούμε τώρα τις επιρροές της Στεμνίτσας!
What inspires you and where do your ideas come from?
I always give attention to simple things, so inspiration is everywhere for me! Living in Greece, and especially, during the summer at Santorini island, I was lucky to get inspired by the greek culture and the aegean colors, shades and images!
Additionally, the time I spent at Lisbon (more than a year) had a great impact. Lisbon is a multiethnic city, with colors, music and people from all around the world! I started my ethnic and bohemian jewelry, bringing elements and ideas from Africa and Asia.
Let's wait and see what impact Stemnitsa will have on me!



Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Μ' αρέσει να "παντρεύω" τις τεχνικές ή τις διαφορετικές πρώτες ύλες, όπως για παράδειγμα το μέταλλο με τις ημιπολύτιμες πέτρες, τις χάντρες με τις κηροκλωστές κ.ά. αλλά αγαπημένη μου παραμένει η δουλειά με το μέταλλο και κυρίως το ασήμι.
What are your favorite materials? 
I love to combine different techniques and materials in my work, like for instance metal with stones, beads, or wax cotton thread, but silversmith is still my favorite.

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Κάθε τι το χειροποίητο αποτελεί έναν τρόπο έκφρασης για τον δημιουργό. Έχει, με κάποιο τρόπο, την προσωπική του σφραγίδα, την ιδέα του, την αισθητική του. Δεν μ' αρέσουν τα απρόσωπα, βιομηχανοποιημένα πράγματα και όποτε μπορώ τα αποφεύγω. Οι χειροποίητες δημιουργίες λοιπόν είναι μοναδικές, είναι προσωπικές και "κουβαλούν" κάτι...
Why should somebody buy handmade?
Handmade creations are a mean of expression for their creator. They somehow have his/her personal mark, idea, aesthetics. I don't really like industrial products and I do avoid them whenever I can. Handmade is unique, personal and carry something...


Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Μου φαίνεται ότι δεν κάθομαι σε ησυχία! Έπαιζα για αρκετά χρόνια μπάσκετ, τελείωσα στο Καποδιστριακό το Τμήμα Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία, παρακολούθησα πολλά σεμινάρια για το μέταλλο, αλλά και άλλες τεχνικές (μακραμέ, ζωγραφική, υγρό γυαλί κ.ά.). Tώρα είμαι στη Σχολή Αργυροχρυσοχοϊας της Στεμνίτσας.
Το κόσμημα ήταν η πρώτη μου επαγγελματική απασχόληση. Παράλληλα, αυτά τα χρόνια έχω εργασθεί και με παιδιά, οργανώνοντας δημιουργικές δραστηριότητες (summer schools, μουσεία).
Apart from creating things, what do you do? 
I' ve always been involved in a variety of activities. I was playing basketball for several years, I studies preschool education at the Athens University, I attended several specialized courses (macrame, metalsmith, porcelain painting) and now I attend the Stemnitsa Jewelry School.
Jewelry was my first attempt in the professional field. But during these years I was also involved professionally in creative activities with children (summer schools, children's programs in museums etc). 

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Με τα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη συμμετοχή μου σε μπαζάρ.
How do you promote your work?
Through social media and participation to exhibitions and open markets.


Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Πονεμένη ιστορία... Στην Αθήνα, έφτιαξα έτσι τον χώρο μου ώστε να μπορώ να εργάζομαι και να μένω εκεί. Ένα όμορφο ισόγειο διαμέρισμα, στη γειτονιά που μεγάλωσα. Νιώθω σαν στο σπίτι μου όταν είμαι εκεί... παίρνω κανέναν υπνάκο όταν δεν νιώθω δημιουργική, κάτι που πραγματικά βοηθάει. Μ' αρέσει αυτός ο χώρος, για την οργάνωση του οποίου βοήθησε η οικογένειά μου, με παλιά έπιπλα και ιδιοκατασκευές.
Όμως, τα ταξίδια και οι συνεχείς μετακινήσεις των τελευταίων χρόνων με ανάγκασαν να έχω πλέον και έναν μεταφερόμενο πάγκο, που τον στήνω όπου βρίσκομαι!
Tell us about your working space.
Αn aching story. At Athens, I formed my creative space as a lab and a place where I can live. A wonderful flat at the neighborhood I grew up. So, I pretty much feel like home when I' m there.. I even take a nap sometimes when I don't feel productive..it really helps. I' m completely satisfied with this space.. my family helped me with it.. so there are a lot of furniture that are handmade.
But, my trips and consequent moves from place to place, forced me to create a suitable for transit desk, which I carry with me along with my tools.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Το αγαπημένο μου εργαλείο είναι το σφυρί μου!
Which is your favorite tool?
My favorite tool is my hammer!


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Τη μητέρα μου!
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
My mother!

Αγαπημένα sites/ καταστήματαταινίεςβιβλίαμουσική
Τα site που επισκέπτομαι συχνά είναι το ETSY (φυσικά), το Pinterest και ιστοσελίδες διαφόρων δημιουργών. Όσο αφορά ταινίες και βιβλία δεν θα έλεγα ότι έχω συγκεκριμένες προτιμήσεις. Μπορώ να δω και να διαβάσω πολλά και διαφορετικά πράγματα, αναλόγως της διάθεσής μου. Αγαπημένη μουσική είναι η έθνικ, παραδοσιακή μουσική από διάφορες χώρες. Κυρίως Λατινική Αμερική, αλλά και Πορτογαλία, Ιταλία.
My favorite websites/shops/movies/books/music
I spend a lot of time at ETSY (of course), Pinterest and at sites of individual artists. Regarding movies and books, I can see or read several kinds, depending on my mood. My favorite music is ethnic, traditional music from all over the world and especially from Latin America, Portugal and Italy.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Η φιλοδοξία μου είναι να συνδυάσω τις σπουδές μου στα παιδαγωγικά και τις γνώσεις και εμπειρίες που αποκομίζω από την ενασχόλησή μου με το κόσμημα.
In 10 years time...
My goal for the future... to think of a business that will include both jewelry and children (artistic activities).

{Βρείτε την Μαργαρίτα εδώ /Find Margarita here: etsy, etsy, fb pagedawanda, jamjar, foltbolt}



Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη! 
Tune in next month for another interview!