Fresh shop: Paraschis

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο ο Παναγιώτης αποφάσισε να ανοίξει το δικό του μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το κατάστημα Paraschis!
Fresh hello to everyone, with a fresh shop! About a year ago, Panagiotis decided to open his own shop on etsy! Today we will get to know the story behind the shop Paraschis!



Μίλησέ μας για σένα. 
Γεια σας! Ονομάζομαι Παναγιώτης Παράσχης . Γεννήθηκα και ζω στην Αθήνα τα τελευταία 38 χρόνια. Η ιστορία μου ξεκινάει πριν από περίπου 20 χρόνια όταν αποφάσισα να ακολουθήσω τον κλάδο της αργυροχρυσοχοίας. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου ξεκίνησα να δουλεύω σε διάφορα εργαστήρια της Αθήνας οπού εκεί πια άρχισα να γνωρίζω καινούριες τεχνικές και να εξοικειώνομαι με διαφορετικά μέταλλα. Καθώς περνούσαν τα χρόνια και η γνώση μου έδινε δύναμη και αυτοπεποίθηση ξεκίνησα να δημιουργώ δικά μου σχέδια προσανατολισμένα στο αντικείμενο και όχι τόσο στο κόσμημα, στο δικό μου πια εργαστήριο. Από τότε μέχρι και σήμερα η εσωτερική αυτή ανάγκη για δημιουργία, για την μετάλλαξη των συναισθημάτων μέσω της δουλειάς μου ευτυχώς δεν έχει μειωθεί καθόλου. Πλέον οι περισσότερες δημιουργίες είναι σε μπρούτζο. Λατρεύω το χρώμα του, την υφή του, την δύναμη του και την δύναμη που αντλώ όταν το επεξεργάζομαι. Αυτό που κάνω δεν έχει ποτέ τέλος. Για ‘μένα δεν υπάρχει ρουτίνα γιατί η κάθε μέρα στο εργαστήριο είναι διαφορετική.Τα αντικείμενα μου είναι μια ιστορία που μεγαλώνει μαζί μου. Εσωτερικές αλλαγές, τεχνικές αλλαγές, σταθμοί της ζωής μου. Πάντα όμως με μια διάθεση ονειρική, κάτι μέσα από την καρδιά, μια ιδέα προς το φως και την ομορφιά.
Tell us about you.
Greeting! My name is Panagiotis Paraschis. I was born and live in Athens the last 38 years. My story begins approximately twenty years ago, when I decided to get involved in goldsmith. When I completed my studies, I started working in many workshops in Athens, where I learned various techniques and working on different metals. As the years went by, my knowledge gave me more strength and confidence to create my own designs, mainly objects than jewellery, in my own workshop. Since then the strength of my creativity hasn't changed a bit. Now most of my designs are on copper: I love its color, its texture, its power and the strength I derive from it when I work on it. For me there is no routine because every day in my workshop is a completely different day. My designs are part of the story of my life. Technical changes coming from within my heart, as part of my personal evolution. What I try the most though, is to keep my personal touch, an idea of light and beauty.



Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του etsy;Είχα ακούσει για το Etsy από πολύ κόσμο και μου άρεσε να μπαίνω και να χαζεύω τις όμορφες ξεχωριστές δημιουργίες από κάθε γωνιά του πλανήτη. Επίσης με εντυπωσίασε και η καλοπροαίρετη προσπάθεια για αλληλοβοήθεια και υποστήριξη. Θεωρώ ότι είναι χώρος συλλογικός και όχι ανταγωνιστικός κάτι που με εκφράζει απόλυτα. ‘Έτσι δειλά δειλά κάναμε την αρχή και τώρα πια έχουμε ένα σχετικά ολοκληρωμένο shop. Λατρεύω την επικοινωνία με καινούριους ανθρώπους που έχει προκύψει μέσα από αυτό και αντλώ πολύ δύναμη από την αναγνώριση της δουλειάς μου ενός τόσο μακρινού αγοραστικού κοινού.
How did you decide to enter the world of etsy?
I have heard from a lot of people about Etsy and I liked pacing through beautiful creations from all over the world. Furthermore I was impressed by the benevolent attempt for mutual help and support. I believe that Etsy is a non competitive field and this is something it matches my personality. That was then I decided to take it slow and start my own business, leading now to a more organised shop. I adore communicating with new people every day, something which is part of this occupation and I get a lot of strength from the recognition my job gets in this big target group.




Επόμενος στόχος σου;Θεωρώ ότι το Etsy έχει να μου δώσει πολλά ακόμα. Πιστεύω πολύ σ’ αυτό και τώρα πια έχω πια έχω και εγώ την αυτοπεποίθηση και την τεχνογνωσία που απαιτείται. Θα ήθελα να μπορέσουμε σε λίγο καιρό να στήσουμε και ένα πιο επαγγελματικό site και θα με γοήτευε πολύ το ενδεχόμενο μιας συνεργασίας στο εξωτερικό. Το μεγαλύτερο όνειρο απ’ όλα είναι ένα εργαστήρι μες την φύση από όπου θα ξεπηδούν φωτεινές δημιουργίες που θα ταξιδεύουν σε κάθε γωνιά της γης.
Your next goal;
I believe that Etsy has a lot to give. Furthermore I have gained this self confidence and expertise which is needed. Soon I will try to set a much more professional site and I would be really happy to cooperate with people from other countries. My biggest dream of all is a workshop inside nature, where beautiful creations will emerge and travel all around the world. 



Βρείτε τον Παναγιώτη εδώ/Find Panagioti here: etsy,fb, insta, pin 

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos